Конспект заняття рекомендованний дітям з ООП. Тема: Правила організації робочого місця школярадітей з інтелектуальним порушенням

Про матеріал
Вчити підтримувати порядок на робочиму місці, володіти елементарними навичками прибирання.
Перегляд файлу

Заняття

Тема: «Правила організації робочого місця школяра».

Мета: Вчити підтримувати порядок на робочиму місці, володіти елементарними навичками прибирання.

Обладнання: Демонстраційний матеріал за темою, кольорові олівці, картки для гри «Червоне і зелене».

 Хід заняття:   І. Організація  до уроку

Я всміхнуся сонечку «Здравствуй золоте!»

Я всміхнуся квіточці: хай вона росте.

Я всміхнуся дощику, лийся, мов з відра.

Друзям усміхнуся я, зичу їм добра!

ІІ. Повідомлення теми уроку.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Послухай вірш.

 Намалюй речі, необхідні Миколці для навчання.

«Микола-першокласник»

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книгу, ручку, зошит, гумку,

Мяч, перо, граблі, подушку,

на обід мяку пампушку,

Два ведмедики, лопату,

Білочку руду, хвостату,

Лук і стріли і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще й стільця, стола і парту,

Ще й географічну карту,

Трактора, машинку, мило…

Вже й надворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку:

Чи усе поклав у сумку?

  1. Робоче місце школяра потрібно бути зручне:
  • Стілець і стіл повинні підходити тобі за зростом, щоб ти міг сидіти прямо, не піднімаючи плечей;
  • Світло від вікна і настільної лампи має падати зліва, а якщо ти пишеш лівою рукою-справа.

На робочому столі потрібно бути:

  •  лампа для освітлення,
  •  годинник щоб вчасно робити перерви,
  •  підставка для ручок і олівців,
  •  підставка для книжок.
  1. Організація робочого  місця школяра

Познач «+» малюнки, на яких робоче місце організоване

правильно, а «-» - малюнки, на яких воно організоване неправильно.

 

 

                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка

(Діти імітують рухи за текстом вірша)

Щось не хочеться сидіти, трохи треба відпочити.

Руки вгору, руки вниз, на сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки, і зроби чотири кроки.

Вище руки підніми і спокійно опусти.

Розведи їх в боки і зроби два підскоки.

Плесни кілька раз-за роботу все гаразд!

IV.Закріплення матеріалу.

1.Гра «Червоне-зелене»

Вчитель роздає дітям картки червоні і зелені показує картки із різними ситуаціями, якщо правильно зелена картка якщо неправильно червона

V. Підсумок заняття.

- Що нового на уроці ви сьогодні взнали?

- Що найбільше зацікавило ?
- Оцініть свою роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку