Конспект заняття "Віденський вальс"

Про матеріал
Конспект заняття "Віденський вальс" керівника гуртка сучасного бального танцю Сумського Палацу дітей та юнацтва Жосан Я.Г. У конспекті показаний диференційований підхід в організації роботи з вихованцями.
Перегляд файлу

Керівник гуртка

сучасного бального танцю

 Жосан Я.Г.

Тема заняття. Вивчення варіації танцю «Віденський вальс». Практична робота над технікою, музичністю, виразністю виконання та взаємодією в парі.

 

  Мета заняття:

  1)  навчальна: закріпити об'єднання вивчених  фігур у варіацію;

  2) розвивальна:  розвивати емпатію, артистизм,  формувати вміння запам'ятовувати рухи;

  3) виховна: виховувати прагнення до самовираження через танець, до самовдосконалення.

  Тип заняття:  підсумкове.

  Обладнання: музичний CD- програвач, CD – диски.

План заняття

  1.  Організаційний момент.

  2. Повідомлення теми та мети заняття. Мотивація.

  3. Розминка.

  4.  Вивчення варіації танцю «Віденський вальс»» з використанням фігур, вивчених на попередніх заняттях: «Натуральний поворот», «Права Зміна», «Зворотній поворот», «Ліва Зміна».

   5. Робота над технікою виконання танцю «Віденський вальс» у парі (без музики та під музику).

  6. Виконання індивідуально кожною парою вивченої варіації танцю «Віденський вальс». Формування груп (по 2 пари – сильна та слабша). Робота у парах зі змінним складом.

  7. Підведення підсумків заняття.

 

Хід заняття

  1.  Шикування дітей на початок заняття. Уклін.

  2. Тема сьогоднішнього заняття: «Вивчення варіації танцю «Віденський вальс». Практична робота над технікою, музичністю, виразністю виконання та взаємодією в парі».

  3. Метою нашого заняття є об'єднання вивчених фігур у варіацію та формування вміння запам'ятовувати, а також вміння взаємодіяти в парі.

 Перегляд відео, на якому пара високого класу виконує танець

« Віденський вальс». Коментування та обговорення переглянутого.

3. Розминка. Виконання спеціального тренажу для розвитку фізичних можливостей, координації тіла, ритмічності та музичності:

  • Розминка шийних м'язів: повороти голови (положення тіла - основна стійка, повертаємо голову зі сторони убік кілька разів, намагаючись повертати її якнайдалі); нахили голови  сновна стійка. Плавно нахиляемо голову вперед, потім повертаємо її у вертикальне положення, не смикати плечима).
  •  Розминка м'язів плечового пояса й рук: обертання плечима сновна стійка, обертаємо плечима у напрямку нагору, назад і уперед кілька разів, потім міняємо напрямок руху); махи руками сновна стійка, виконуємо мах руками, починаючи з положення над головою й рухаючи їх у сторони, а також схрещуючи перед грудьми).
  • Розминка м'язів спини: підйом рук уперед сновна стійка, з'єднуємо кисті перед собою, глибоко вдихаємо, піднімаючи руки над головою і робимо видих, вертаючись у вихідне положення); під'йом рук назадсновна стійка, з'єднуємо кисті внизу за спиною, вдихаємо, піднімаючи їх якнайвище й назад, видихаємо, вертаючись у вихідне положення, у жодному разі не нахиляємося  вперед).
  • Розминка м'язів торса:  скручування сновна стійка, тримаючи руки розведеними в сторони, повертаємо торс зі сторони убік якнайшвидше, зберігаючи нерухливим тазовий пояс, руки при цьому намагаємося розвести назад подалі); нахили в сторони ( основна стійка, з'єднуємо в замок кисті рук за головою й виконуємонахили зі сторони убік.
  • Розминка м'язів нижньої області спини (попереку): нахили вперед (основна стійка, опускаємо підборіддя на груди й згинаймося буквально по хребцях, нахиляючись якнайнижче, потім у такий же спосіб випрямляємося, далі, не змінюючи положення ступень, повертаємо торс уліво й повторюємо нахил, потім виконуємо поворот вправо й нахил).
  • Розминка м'язів ніг: махи (виконуємо махи лівою ногою вперед та назад, повторивши це кілька разів; потім міняємо ноги й повторюємо); випади в сторонниуки на поясі, ступні розташовані паралельно, широка стійка, виконуємо глибокий випад в одну сторону, потім в іншу, при цьому ступні не відриваємо від підлоги й не нахиляємо торс уперед.

4. Використання диференційованого підходу:

Група  ділиться на дві лінії ( лінія хлопчиків і лінія дівчаток).

Показ варіації тренером у такій послідовності :

1.Зворотній поворот

  • Для партнера:

 Початкове положення - закрита позиція, партнери розгорнуті в діагональ до стіни. Партнер стоїть обличчям по лінії танцю.

"Раз"

Партнер робить інтенсивний перший крок лівою ногою на лінію танцю з одночасним поворотом корпусу наліво. На цей же рахунок виноситься права нога убік на подушечку. Розташування корпусу - боком по лінії танцю.

"Два"

Переноситься вага на праву ногу, права підтягується, положення - "хрест".

"Три"

Довернути корпус в діагоаналь до центру, права нога готується до кроку назад.

  • Для партнерки:

  Початкове положення – закрита позиція, партнери розгорнуті в діагональ до стіни. Партнерка стоїть спиною по лінії танцю.

"Раз"

Партнерка робить інтенсивний перший крок правою ногою на лінію танцю з одночасним поворотом корпусу направо. На цей же рахунок виноситься ліва нога убік на подушечку. Розташування корпусу – боком по лінії танцю.

"Два"

Переноситься вага на ліву ногу.

"Три"

Довернути корпус в діагоаналь до центру, ліва нога готується до кроку вперед.

  • Примітка.

  Кроки  по довжині у партнера і партнерки різні. У партнера – другий крок довгий, у партнерки – короткий. Хоча ноги при  повороті виносяться на подушечку, підйоми у віденському вальсі , також як і спуски – відсутні.

 

2. Правий поворот

  Початкове положення - закрита позиція в парі. Партнер починає і закінчує танець, знаходячись обличчям по діагоналі від центру(4-а діагональ.). Ноги - в 6-ій позиції.

  За два такти виконується поворот на 360°, упродовж шести кроків, на кожен рахунок(1-й такт - рахунок "раз"; "два"; "три"; 2-й такт - "чотири"; "п'ять"; "шість").

 

43-45

 

  • Партнер:

«Раз»

 Крок правою ногою з каблука по лінії танцю; у кінці першого кроку корпус з позиції 4-ої діагоналі розгортається по лінії танцю(мал. 1)

«Два»

Крок лівою ногою у бічному напрямі по лінії танцю. Стопа ставиться на напівпалець; корпус з позиції лінії танцю розгортається спиною до центру.(мал. 2)

«Три»

Підтягнути праву ногу до лівої ноги в 6-у п. У кінці третього кроку корпус обертається до позиції 2-ої діагоналі(мал. 3)

«Чотири»

Крок лівою ногою назад і трохи у бік; у цей момент перетнути лінію танцю; відштовхнутися  каблуком правої ноги.

«П'ять»

 Бічний крок правою ногою по лінії танцю; стопа ставиться на напівпалець; корпус розгортається лицем до центру.

«Шість»

Підтягуємо ліву ногу до правої в 6-у п., залишаючись лицем діагонально до центру(4-а діагональ).

  • Партнерка.

«Раз»

Крок лівою ногою назад і трохи убік; у цей момент перетнути лінію танцю; відштовхнутися  каблуком правої ноги.

«Два»

Бічний крок правою ногою по лінії танцю; стопа ставиться на напівпалець; корпус розгортається лицем до центру.

«Три»

Підтягнути ліву ногу до правої в 6-у позицію, залишаючись лицем діагонально до центру(4-а діагональ).

«Чотири»

Крок правою ногою з каблука по лінії танцю; у кінці першого кроку корпус з позиції 4-ої діагоналі розгортається по лінії танцю.

«П'ять»

Крок лівою ногою у бічному напрямку по лінії танцю; стопа ставиться на напівпалець; корпус з позиції лінії танцю розгортається спиною до центру.

«Шість»

Підтягнути праву ногу до лівої ноги в 6-у п.; у кінці третього кроку корпус обертається до позиції 2-ої діагоналі.

Фігури між собою поєднуються Правою та Лівою Змінами.

 Відтворення побаченого дітьми. Окремо з хлопчиками, потім з дівчатками.

Звернути увагу на типові помилки.

5. Після того, як вивчили по одному нову варіацію, всі стають у пари і виконують вивчену варіацію спочатку без музики, а потім під музику танцю «Віденський вальс». Відпрацьовується варіація, приділяючи увагу ведінню у парі та технічним особливостям вивчених фігур.

6. Кожна пара демонструє своє виконання вивченої варіації танцю «Віденський вальс» під музику. Обговорення танцю.

Формування груп        Робота у парах зі змінним складом. Взаємонавчання.

  • Рефлексія:

 

7.  Підведення підсумків. Після перегляду всіх пар визначаються ті пари, які змогли вивчити нову варіацію та показати більш технічне її виконання.

    Шикування дітей на кінець заняття. Уклін.

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
1633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку