ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»
НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ
(Керівник гуртка Пархоменко Т.В.)
Тема. Види та способи з’єднання деталей виробів між собою. « Кладка».
Мета. Розвиток дрібної моторики рук, уваги, логічного мислення, математичного розрахунку, відтворення геометричних форм, використання простих геометричних фігур для побудови об’ємних, розвиток просторової уяви, наукових знань про будову об’єктів, практичне вивчення міцності побудови, конструювання об’єктів побутового значення, виховування художньо-естетичних норм, стимулювання успішної діяльності, самоствердження, терпіння.
Обладнання. LEGO-контейнери, конструктор LEGO, ноутбук, екран.
Хід заняття.
Запитую, чи хочуть навчитися будувати міцно? Відповідь ствердна. Демонструю на екрані вид з’єднання цеглинок «кладка» .
Повторюю завдання, пропоную будувати стіну способом з’єднання «кладка». Перевіряємо міцність, продовжуємо побудову, щоб отримати «гараж». Завдання: стіни повинні збудовані рівно, без виступів, дірок, по контуру платформи, тому треба ретельно підбирати цеглинки, використовуючи знання про склад числа. Після побудови перевіряємо міцність наступним чином: якщо вдається зняти з платформи конструкцію цілою, значить вона міцна і спосіб побудови виконаний правильно.
Фіксуємо роботи фото. Не розбираючи побудови, з’єднуємо їх в одну групову, яку символічно називаємо «Паркінг». Впевнюємося в міцності нашої конструкції.