Конспект заняття " Види та способи з'єднання деталей між собою. Поверхневе з'єднання."

Про матеріал

Тема. Види та способи з'єднання деталей виробів між собою. Поверхневе з'єднання.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»

НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

(Керівник гуртка Пархоменко Т.В.)

Тема. Види та способи з’єднання деталей виробів між собою. Поверхневе зєднання.

Мета. Розвиток дрібної моторики рук, уваги, логічного мислення, математичного розрахунку, відтворення геометричних форм, використання простих геометричних фігур для побудови об’ємних, розвиток просторової уяви,  наукових знань про будову всесвіту, конструювання об’єктів побутового значення, прикрас, виховування художньо-естетичних норм, стимулювання успішної діяльності, самоствердження, терпіння, практичне  вивчення міцності побудови.

Обладнання. LEGO-контейнери, конструктор LEGO, ноутбук, екран, кольорові олівці, схема «Клоун», міцні нитки.

                                                      Хід заняття.

  1. Організаційний момент. Роздаємо конструктор. Домовляємось, що цеглинки можна буде взяти після команди.
  2. C:\Users\Таня\Desktop\поверхневе зєднання\ujuj.jpgАктуалізація опорних знань. Демонструємо на екрані зєднання цеглинок поверхневим способом. Аналізуємо відмінності від інших видів, порівнюємо, робимо висновок про міцність такого з’єднання та естетичну привабливість.

Розглядаємо конструкції, на яких можемо використати цей спосіб зєднання.

 

 

  1. Починаємо працювати, даю команду брати LEGO:

Негайно LEGO ти бери, як скажу я цифру 3,

За мною повтори: 1,2, …… 5!!! (Перевіряємо увагу)

Якщо LEGO взяти хочеш, не чекай пізньої ночі,

Дивись же, не хитри: 1,2,…….3!!!

Будуємо підставку для олівців. Діти вибирають цеглинки розміром 1*4, будують основу 1 поверх, викладаючи прямокутник, і потім наступними цеглинками зєднують їх у другому поверсі. Висота побудови залежить від наявної кількості цеглинок. Перевіряємо міцність підставок, порівнюємо з видом з’єднання «кладка», робимо висновки. Фіксуємо фото.

  1. Використовуємо поверхневе зєднання для виготовлення веж, прикрас (корони, браслети, намисто та інші)

C:\Users\Таня\Desktop\Новая папка\IMG_20191007_144522.jpg

 

  1. Фізкультхвилинка.
  2. Пропоную до цієї теми дітям (другий рік навчання) побудувати конструкцію «Клоун» за схемою. Нагадую, що в схемі цифрами позначені розміри цеглинок та те, що ця конструкція не дуже міцна, вимагає терпіння при побудові. Роздаю схеми, кольоровими олівцями діти розмальовують елементи клоуна, потім відбирають потрібну кількість цеглинок і починаємо побудову. Фотофіксація робіт.

 

C:\Users\Таня\Desktop\Новая папка\IMG_20190207_153148.jpg аC:\Users\Таня\Desktop\Новая папка\IMG_20190207_153203.jpgапраравпрварпарпа

 

 

 

 

 

C:\Users\Таня\Desktop\Новая папка\IMG_20190201_141138.jpgл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку