Портрет вчителя Дата народження: 9 травня 1972 року Стаж роботи: 25 років Категорія: перша :
Освіта: вища, у 1996 році закінчила Волинський державний університет ім. Лесі Українки Спеціальність: вчитель географії і біології Посада: вчитель географії і медико-санітарної підготовки Місце роботи: КЗЗСО «Прилуцький ліцей №29 Луцької міської ради»
Номер слайду 3
Шлях, який я обрала Моє педагогічне кредо «Вчитися – щоб знати, Знати – щоб уміти, Уміти – щоб творити» Тема самоосвіти: Використання інтерактивних методів на уроках, як засіб підвищення мотивації навчання.
Номер слайду 4
Від учнів очікую: -життєво і соціально компетентної особистості; -зацікавленості та розумової активності; -вміння практично завстосовувати здобуті знання; -творчості і нових ідей.
Номер слайду 5
У своїй роботі я ставлю такі основні завдання: досягти конкретного результату на уроках; зробити уроки продуктивними, цікавими, розвивальними; будувати свої уроки таким чином, щоб вони максимально сприяли розвитку всебічно розвиненої особистості; значну увагу приділяю розвитку таких якостей, як: спостережливість, увага, пам’ять, вміння орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях; навчити учнів самостійно аналізувати. систематизувати, мислити, діяти.
Результативність проведених уроків: уроки досить різноманітні; кожна дитина може висловити свою думку; кожен учень робить свій вибір; на уроках панує атмосфера зацікавленості; плідна співпраця учнів і вчителя.
Номер слайду 8
Активна діяльність учня на уроці: - дає можливість опрацювати значну кількість цікавої інформації, яка надовго залишається в пам’яті; - розвиває пізнавальну активність, уміння творчо виконувати завдання; - допомагає максимально засвоювати та використовувати медичні знання.
Номер слайду 9
Використання ІКТ, засобів мультимедіа. Впровадження проектної технології. Проведення нестандартних уроків. Інновації у професійній діяльності