Конспект заняття«Виготовлення виробу з використанням розгортки найпростіших геометричних тіл моделі «Вантажна машина».

Про матеріал

Для виробу використовують цупкий папір або тонкий картон. Модель складається з таких деталей: кабіна - одна деталь, дах кабіни - одна деталь, рама - одна деталь, кузов - одна деталь, підставка для кузова - дві деталі, кронштейн - одна деталь, колесо - чотири деталі.

Перегляд файлу

Комунальний заклад Тернопільської міської ради

«Станція юних техніків

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ

«Виготовлення виробу з використанням розгортки найпростіших геометричних тіл моделі «Вантажна машина».

 

 

 

Підготувала керівник гуртка

Початкового технічного

моделювання та орігамі

Стандрет Галина Несторівна

 

 

м. Тернопіль

Тема. Практична робота. Виготовлення виробу з використанням розгортки найпростіших геометричних тіл моделі «Вантажна машина»

Мета. Вчити дітей за ескізами з цупкого паперу конструювати модель автомобіля.

Обладнання. Зразок виробу, ескіз, тонкий картон, клей, ножиці, лінійка, простий олівець.

Хід заняття

I. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.

III. Повідомлення теми і мети заняття.

Вступна бесіда.

- Діти, хто з вас їздив на вантажній автомашині?

- Розкажіть коротенько про свою поїздку.

IV. Розгляд зразка.

- З яких частин складається вантажний автомобіль?

- Яке його призначення?

V. Технологія виготовлення виробу.

Для виробу використовують цупкий папір або тонкий картон. Модель складається з таких деталей: кабіна - одна деталь, дах кабіни - одна деталь, рама - одна деталь, кузов - одна деталь, підставка для кузова - дві деталі, кронштейн - одна деталь, колесо - чотири деталі.

VI. Планування наступних трудових дій, відбір матеріалів та інструментів. Закріплення нового матеріалу.

VII. Повторення правил техніки безпеки.

VIII. Самостійна робота.

Спочатку готують раму, на якій кріпитиметься решта деталей. В прямокутному аркуші паперу роблять згини і по два розрізи з вузьких сторін. Кути прямокутника не відрізають, вони служать клапанами для склеювання деталі. Потім виконують розмітку кабіни, вирізають розгортку і склеюють разом з дахом. Підставку для кузова роблять з листа паперу прямокутної форми, ділять його на чотири частини, згинають і склеюють. В результаті виходить заготівка у вигляді тригранного бруска. Кузов кабіни роблять так само, як і раму. Підставки приклеюють на раму, кронштейн - до кузова, заздалегідь зробивши згини кінців. Кузов до рами кріпиться за допомогою дроту, протягнутого в отвори кронштейна і середину задньої підставки. При такому кріпленні кузов машини можна перекидати. Колеса приклеюють безпосередньо до рами.

Керівник гуртка стежить за роботою гуртківців, допомагає окремим із них.

Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири.

Три, чотири, раз, два,

Розболілась голова.

Треба трішки відпочити,

Щоб нового ще навчитись.

Підтягнулися,

Присіли,

Пострибали,

Знову сіли.

Вийшла пауза мала -

До роботи нам пора.

IX. Продовження самостійної роботи.

Коли змонтовані всі деталі, проводять обробку моделі.

X. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.

Учитель відбирає декілька дитячих робіт для колективного обговорення, залучає гуртківців до активного оцінювання їх якості.XI. Підсумок заняття.

ІІ. Прибирання робочих місць.

doc
Додано
3 липня 2018
Переглядів
2350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку