Конспект заняття з англійської мови для дітей дошкільного віку на тему «Хижі тварини» Левенець Н.П., керівника гуртка «Англійська мова» школи ранньої творчої орієнтації» Малюк» сумського Палацу дітей та юнацтва. У конспекті розкрита методика роботи з дітьми дошкільного віку з використанням наочності, технічних засобів.
Левенець Н.П.,
керівник гуртка
«Англійська мова», школи
ранньої творчої орієнтації» Малюк»
Тема: Хижі тварини.
Мета: розвивати пам′ять, уяву, увагу; активізувати фонетичні навички, удосконалити уміння використовувати лексичні одиниці з теми в граматичних структурах «I know a …», «I like a …»; виховувати шанобливе ставлення до тварин.
Тип заняття: підсумкове.
Обладнання: м′яка іграшка, картки із зображенням тварин, телевізор.
План заняття
Хід заняття
Привітання.
П.: I am glad to see you. Good afternoon.
Д.: Good afternoon. We are glad to see you too.
П.: Let’s meet and greet Lion.
Д.: Hello Lion.
П.: Let’s greet each other with Lion.
Діти сидять на стільцях вітають один одного і, передаючи м′яку іграшку, запитують як справи у сусіда.
Д. (по колу): Hello. – Hello. – How are you? – I am fine/OK/so-so/bad/super.
Оголошення теми та мети заняття.
Фонетична зарядка.
Педагог пропонує дітям потренувати свої язички і згадати деякі англійські звуки.
П.: Let’s train our tongues and remember some English sounds.
Одна дитина називає будь-який звук, інші проговорюють його і пропонують англійські слова з цим звуком. Педагог за потреби звертає увагу дітей на особливості вимови звуку.
Педагог згадує з дітьми поняття «свійська тварина» і «хижа тварина» і пропонує їм відгадати відео-загадки і назвати тварину англійською мовою.
Педагог пропонує дітям згадати назви свійських і хижих тварин, які вони знають. Діти називають, а педагог знаходить картку із зображенням цієї тварини і кріпить її на дошку. Потім педагог запитує кожну дитину, яку свійську і хижу тварину знає він/вона. Дитина виходить до дошки і називає одну хижу і одну свійську тварину, показуючи на відповідні картки.
П.: What wild and domestic animals do you know?
Д. (очікувані відповіді дітей): I know a lion and a rabbit.
Педагог пропонує згадати команди і відтворити їх так, як це роблять тварини, яких назве педагог. Наприклад:
I can fly as a parrot.
I can go as a horse.
I can run as a lion.
I can jump as a kangaroo.
I can swim as a frog.
I can sit as a hen.
I can stand as a giraffe.
I can smile as a monkey.
Мета: розвивати пам′ять, уяву; удосконалювати уміння використовувати лексичні одиниці з теми в граматичній структурі «I like a …».
Педагог просить згадати дітей, де вони можуть побачити тварин, і робить акцент на цирку. Він пояснює дітям, що людину, яка у цирку працює з тваринами, називають дресирувальником. Діти уявляють себе дресирувальниками і вибирають тварину, з якою вони працюють. Момент вибору проходить таким чином: дитина у дошки англійською мовою говорить, яка тварина їй подобається, бере картку із зображенням цієї тварини і сідає на своє місце. Коли всі діти програють цю ситуацію, педагог, збираючи картки, нагадує їм фразу «дай мені, будь ласка, (назва тварини)».
Д.: I like a hear.
П.: Give me please a …
Педагог нагадує дітям основні моменти заняття і дякує за роботу.
П.: The class is over. Good bye.
Д. (очікувані відповіді дітей): Good bye.
1