Конспект заняття з англійської мови для дітей дошкільного віку на тему «Хижі тварини» Левенець Н.П., керівника гуртка «Англійська мова»

Про матеріал

Конспект заняття з англійської мови для дітей дошкільного віку на тему «Хижі тварини» Левенець Н.П., керівника гуртка «Англійська мова» школи ранньої творчої орієнтації» Малюк» сумського Палацу дітей та юнацтва. У конспекті розкрита методика роботи з дітьми дошкільного віку з використанням наочності, технічних засобів.

Перегляд файлу

Левенець Н.П.,

керівник гуртка

«Англійська мова», школи

 ранньої творчої орієнтації» Малюк»

 

Тема: Хижі тварини.

Мета: розвивати пам′ять, уяву, увагу; активізувати фонетичні навички, удосконалити уміння використовувати лексичні одиниці з теми в граматичних структурах «I know a», «I like a»; виховувати шанобливе ставлення до тварин.

Тип заняття: підсумкове.

Обладнання: м′яка іграшка, картки із зображенням тварин, телевізор.

План заняття

  1. Організаційний момент. Привітання. Оголошення теми та мети заняття. Фонетична зарядка.
  2. Основна частина.
    1.               Загадки.
    2.               Актуалізація лексичних одиниць з теми.
    3.               Фізкультхвилинка «Я можу бігати як лев».
    4.               Гра «Дресирувальник цирку».
  3. Підведення підсумків.

Хід заняття

  1. Організаційний момент.

Привітання.

П.: I am glad to see you. Good afternoon.

Д.: Good afternoon. We are glad to see you too.

П.: Let’s meet and greet Lion.

Д.: Hello Lion.

П.: Let’s greet each other with Lion.

Діти сидять на стільцях вітають один одного і, передаючи м′яку іграшку, запитують як справи у сусіда.

Д. (по колу): Hello. – Hello. How are you? – I am fine/OK/so-so/bad/super.

Оголошення теми та мети заняття.

Фонетична зарядка.

Педагог пропонує дітям потренувати свої язички і згадати деякі англійські звуки.

П.: Let’s train our tongues and remember some English sounds.

Одна дитина називає будь-який звук, інші проговорюють його і пропонують англійські слова з цим звуком. Педагог за потреби звертає увагу дітей на особливості вимови звуку.

  1. Основна частина.
  1.               Загадки.

Педагог згадує з дітьми поняття «свійська тварина» і «хижа тварина» і пропонує їм відгадати відео-загадки і назвати тварину англійською мовою.

 

  1.               Актуалізація лексичних одиниць з теми.

Педагог пропонує дітям згадати назви свійських і хижих тварин, які вони знають. Діти називають, а педагог знаходить картку із зображенням цієї тварини і кріпить її на дошку. Потім педагог запитує кожну дитину, яку свійську і хижу тварину знає він/вона. Дитина виходить до дошки і називає одну хижу і одну свійську тварину, показуючи на відповідні картки.

П.: What wild and domestic animals do you know?

Д. (очікувані відповіді дітей): I know a lion and a rabbit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Фізкультхвилинка «Я можу бігати як лев».

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMJRO6my3nA4BLnjRBs3pJdDPm1nR0lEv1cBagnGB_nQQV1_V0Педагог пропонує згадати команди і відтворити їх так, як це роблять тварини, яких назве педагог. Наприклад:

 

http://demiart.ru/forum/uploads/post-5054-1182872657.jpgI can fly as a parrot.

http://www.artsides.ru/big/item_2463.jpgI can go as a horse.

http://otvetin.ru/uploads/posts/2010-04/1270664662_giraffe1.jpgI can run as a lion.

http://zooclub.ru/attach/fotogal/clip/amfib/18.jpghttp://photo.qip.ru/photo/chuchundra/222328/xlarge/4444695.jpgI can jump as a kangaroo.

http://bse.sci-lib.com/a_pictures/16/02/255841743.jpgI can swim as a frog.

I can sit as a hen.

I can stand as a giraffe.

I can smile as a monkey.

 

  1.               Гра «Дресирувальник цирку».

Мета: розвивати пам′ять, уяву; удосконалювати уміння використовувати лексичні одиниці з теми в граматичній структурі «I like a».

Педагог просить згадати дітей, де вони можуть побачити тварин, і робить акцент на цирку. Він пояснює дітям, що людину, яка у цирку працює з тваринами, називають дресирувальником. Діти уявляють себе дресирувальниками і вибирають тварину, з якою вони працюють. Момент вибору проходить таким чином: дитина у дошки англійською мовою говорить, яка тварина їй подобається, бере картку із зображенням цієї тварини і сідає на своє місце. Коли всі діти програють цю ситуацію, педагог, збираючи картки, нагадує їм фразу «дай мені, будь ласка, (назва тварини)».

Д.: I like a hear.

П.: Give me please a …

  1. Підведення підсумків.

Педагог нагадує дітям основні моменти заняття і дякує за роботу.

П.: The class is over. Good bye.

Д. (очікувані відповіді дітей): Good bye.

1

 

docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
5594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку