Конспект уроку на тему: My Family.
Мета: Ознайомити дітей з новим лексико-граматичним матеріалом, закріпити поняття «моя сім’я», вчити правильно вимовляти звуки, застосовувати найпростіші граматичні конструкції;
Розвивати фонематичний слух, уяву, увагу, навички усного мовлення та аудіювання, довільне запам’ятовування, слухову та зорову пам’ять.
Виховувати товариськість, доброзичливість, вміння працювати в колективі, бажання спілкуватися англійською мовою.
Хід уроку:
- Good morning, good morning,
How are you today?
Good morning, good morning,
Are you ready to play?
- How are you?
Послухаємо казочку про Містера Язичка!
Подивіться, як світить яскраво сонечко. Mr. Tongue запрошує нас прогулятися з ним по галявині і помилуватися красою різнобарвних квітів. Які вони прекрасні yellow, blue, red, green, purple [wau-w-wau]. Прислухайтеся, це хто? Комарі дзижчать: [z-z-z]. Давайте подзижчимо! А це що за звук? Це бджоли на квіточку сідають і мед добувають: [ð-ð-ð]. Ми маленькі бджілки. Тихенько- тихенько, щоб вони нас не почули: [∫-∫-∫].
Family – моя сім’я, знаємо і ти, і я,
Тато - father, мама - mother,
Сестра - sister, братик – brother,
Пригадали ми одразу!
Діти наступають на картинку і називають слова по темі.
Hands up - я руки вгору підіймаю,
Hands down - їх до низу опускаю,
Hands to the sides and fly, fly
Ти як пташка політай,
Sit down – сядь, stand up – вставай,
Усміхнись і скажи smile!
Вчитель демонструє 4 зображення членів сім’ї і називає їх. Тоді пропонує дітям закрити очі «Close your eyes!». Вчитель прибирає одну із картинок, і дає команду відкрити очі «Open your eyes!» Тоді запитує: «Who is absent?» Діти відповідають. Грають доти, поки не назвуть всі картки.
Що ми сьогодні вивчали?
Вам сподобалось?
Давайте заспіваємо пісню про сім’ю пальчиків. (https://www.youtube.com/watch?v=e-5e8sWgn-8).
Thank you for good job! Good bye!
Додаток 1
Complete the sentences, cut and stick picture.
This is a ____________
This is a ____________
This is a ____________
This is a ____________
This is a ____________
This is a ____________