Конспект заняття з англійської мови для ЗДО "My family"

Про матеріал
Конспект заняття з англійської мови на тему "My family". Можна використовувати на заняттях в ЗДО, або для учнів 1 класу.
Перегляд файлу

Конспект уроку на тему: My Family.

Мета: Ознайомити дітей з новим лексико-граматичним матеріалом, закріпити поняття «моя сім’я», вчити правильно вимовляти звуки, застосовувати найпростіші граматичні конструкції;

Розвивати фонематичний слух, уяву, увагу, навички усного мовлення та аудіювання, довільне запам’ятовування, слухову та зорову пам’ять.

Виховувати товариськість, доброзичливість, вміння працювати в колективі, бажання спілкуватися англійською мовою.

Хід уроку:

  1. Привітання: Good morning children!

-         Good morning, good morning,
How are you today?
Good morning, good morning,
Are you ready to play?

-         How are you?

  1. Фонетична розминка. Вимовляємо звук    [ð]     ( між з/д ) кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук Д.

     Послухаємо казочку про Містера  Язичка!

       Подивіться, як світить яскраво сонечко.  Mr. Tongue запрошує нас прогулятися з ним по галявині і помилуватися красою різнобарвних квітів. Які вони прекрасні yellow,  blue,  red, green, purple [wau-w-wau].    Прислухайтеся, це хто?  Комарі  дзижчать: [z-z-z]. Давайте подзижчимо! А це що за звук? Це бджоли на квіточку сідають і мед добувають: [ð-ð-ð]. Ми маленькі бджілки. Тихенько- тихенько, щоб вони нас не почули: [∫-∫-∫].

  1. Введення нового лексико-граматичного матеріалу: family, father, mother, sister, brother, grandmother, grandfather, parents.

Family – моя сім’я, знаємо і ти, і я,

Тато - father, мама -  mother,

Сестра - sister, братик – brother,

Пригадали ми одразу!

  1. Гра «Word road»  (Доріжка слів). 

Діти наступають на картинку і називають слова по темі.

  1. Фізкультхвилинка

Hands up - я руки вгору підіймаю,

Hands down - їх до низу опускаю,

Hands to the sides and fly, fly

Ти як пташка політай,

Sit down – сядь, stand up – вставай,

Усміхнись і скажи smile!

  1. Гра «Who is absent?»

    Вчитель демонструє 4 зображення членів сім’ї і називає їх. Тоді пропонує дітям закрити очі «Close your eyes!».  Вчитель прибирає одну із картинок, і дає команду відкрити очі «Open your eyes!» Тоді запитує: «Who is absent?»  Діти відповідають. Грають доти, поки не назвуть всі картки.

  1. Робота з матеріалом Додаток 1.
  2. Підбиття підсумків уроку.

Що ми сьогодні вивчали?

Вам сподобалось?

Давайте заспіваємо пісню про сім’ю пальчиків. (https://www.youtube.com/watch?v=e-5e8sWgn-8).

Thank you for good job! Good bye!


Додаток 1

Complete the sentences, cut and stick picture.

 

This is a  ____________  

 

 

This  is a ____________

 

 

This is a  ____________  

 

 

 

This is a  ____________  

 

 

 

This is a  ____________  

 

 

This is a  ____________  

 

 


 

doc
Додано
28 березня
Переглядів
1310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку