КОНСПЕКТ заняття з декоративного малювання на об’ємній формі «Святкові коники» для дітей старшого дошкільного віку

Про матеріал
Конспект заняття з декоративного малювання на об’ємній формі старший дошкільний вік Тема:«Святкові коники» Мета: ініціювати декоративне оформлення виліплених фігурок прикрашати елементами декоративного розпису (квітами, кривульками, хвилястими лініями, крапками). Звернути увагу на різноманітність візерунка від форми фігурки. Вдосконалювати техніку малювання гуашевими фарбами – малювати кінчиком пензля на об’ємній фігурі, повертаючи та розглядаючи її з усіх боків. Розвивати творчі здібності, сприймання,естетичний смак. Виховувати інтерес до народного декоративно-прикладного мистецтва.
Перегляд файлу

Лозівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)

комбінованого типу №11 «Берізка»

Лозівської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

заняття з декоративного малювання

на об’ємній формі

«Святкові коники»

для дітей старшого дошкільного віку

 

 

 

 

 

                                                  Підготувала і провела  вихователь:

                                                                 Колісник  Ірина Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Лозова

 

Конспект заняття

з декоративного  малювання на обємній формі

старший дошкільний вік

 

Тема:«Святкові коники»

 

Мета: ініціювати декоративне оформлення виліплених фігурок прикрашати елементами декоративного розпису (квітами, кривульками, хвилястими лініями, крапками). Звернути увагу на різноманітність візерунка  від форми фігурки. Вдосконалювати техніку малювання гуашевими фарбами – малювати кінчиком пензля на об’ємній фігурі, повертаючи  та розглядаючи її з усіх боків. Розвивати творчі здібності, сприймання,естетичний смак. Виховувати інтерес до народного декоративно-прикладного мистецтва.

 

Матеріал: виліплені з глини коники, гуашеві фарби, пензлі, патички, серветки, поворотні диски для установки фігури; таблиці з елементами

опішнянського розпису. Малюнки-варіанти розпису на кониках.

 

Попередня робота: ліплення коників з глини на занятті з ліплення, розгляд опішнянських іграшок: визначення елементів оздоблення, кольорів, ритму візерунків.

 

Хід заняття

Перед заняттям діти беруть своїх коників, виліплених на занятті з ліплення та затонованих у самостійній художній діяльності

 

Вихователь: Розляглося на мальовничих пагорбах понад річкою Ворсклою старовинне козацьке містечко – Опішня на Полтавщині. Із давніх-давен жили в тому містечку майстри – золоті руки. Багато разів нападали на те містечко чужинці, не раз дощенту спалювали його. Але воно знову і знову оживало, встаючи із попелу, бо великий дар – створювати красу, не під силу знищити ніяким ворогам. Ось і донині дивують опішнянські майстри своїми виробами.

Розгляд іграшок:

З чого виготовлені?

Як оздоблені?

З яких елементів складається візерунок?

Як розміщений візерунок?

Які кольори використані?

Звернути увагу на те, що візерунки в опішнянській кераміці не випадкові, а традиційні.

Вихователь:  Багато-багато років тому майстри – золоті руки почали прикрашати свої вироби квітковими орнаментами, зеленим листям, хвилястими лініями, «кривульками», кружечками, а ще майстри обводили основні елементи білою або жовтою обвідною лінією. Саме за цими ознаками і відрізняють опішнянський розпис. Він досить легкі у  виконанні.

Вихователь пропонує дітям розписати коників так, як це показано на зразках. Ще раз показує варіанти оформлення коників і пояснює послідовність роботи: спочатку потрібно взяти пензлик і дуже охайно намалювати носик, очі, вушка поставивши крапки (дві крапки – ніздрі, дві крапки – очі, крапки по контуру вух). На грудці намалювати казкову квітку прикладаючи пензлик та лишаючи на поверхні відбиток – пелюстки жовтого кольору. Зеленим кольором намалювати листочки та хвилясті стебла. Дочекавшись поки підсохне фарба, зробити обводку всіх великих деталей (квіток, листочків) білою фарбою, малюючи кінчиком пензля. Ватним патичком можна оздобити ноги коника, поставивши кружечки вздовж ноги іграшки.

     Вихователь звертає увагу на те, що якщо іграшка затонована темною фарбою, то обводка виконується білою фарбою, а якщо фон світло-коричневий, жовтуватий, то обводка – темно-коричневого кольору.

      Вихователь виставляє схему, що показує послідовність виконання роботи.

Закріплення прийомів та послідовності роботи дітьми.

Самостійна робота дітей.

Розглядання дитячих робіт, компонування колективної композиції «Карусель».

 

 

1

 

docx
Додано
26 січня 2019
Переглядів
5939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку