Конспект заняття з дітьми молодшого дошкільного віку з розділу мовлення дитини

Про матеріал
Тема: У пошуках жучка Сонечка Мета: Розвивати фонематичний слух, мовне дихання, увагу, чистоту мовлення, дитячу фантазію. Виховувати зосередженість, позитивне ставлення до тварин, бажання приходити на допомогу у разі потреби. Навчати дітей давати відповіді на запитання, складати коротку розповідь про іграшки, правильно називати тварин і їх дитинчат. Збагатити словник дітей пестливими словами, узагальнюючими словами «іграшки», «одяг», «посуд»,прикметниками та дієсловами.
Перегляд файлу

Конспект заняття з дітьми молодшого дошкільного віку з розділу мовлення дитини

Тема: У пошуках жучка Сонечка

Мета: Розвивати фонематичний слух, мовне дихання, увагу, чистоту мовлення, дитячу фантазію. Виховувати зосередженість, позитивне ставлення до тварин, бажання приходити на допомогу у разі потреби. Навчати дітей давати відповіді на запитання, складати коротку розповідь про іграшки, правильно називати тварин і їх дитинчат. Збагатити словник дітей пестливими словами, узагальнюючими словами «іграшки», «одяг», «посуд»,прикметниками та дієсловами.

Матеріал: Сонечко, іграшка жучка Сонечко, сюжетні картинки, картинки із зображеннями звірів та їх дитинчат, іграшковий зайчик, ялинка, квітка.

Хід заняття

-         Діти, до нас сьогодні завітав чарівний гість. А хто це, ви здогадаєтеся, коли відгадаєте загадку:

Промінчиками дарувало тепло,

Щоб навколо все цвіло,

Всіх навколо гріло,

А під вечір натомилось,

Спатки покотилось.

(Сонечко)

-         Так, це сонечко. Яке воно?

-         Нащо схоже сонечко?

-         Що ще буває круглим?

-         Що ще буває жовтим?

-         Давайте привітаємося з сонечком.  Добрий день, сонечко! А чому ти таке невеселе? Болить щось чи щось трапилось?

-         Діти, у нашого сонечка загубився друг жучок Сонечко. І тому сонце дуже засмутилось і просить допомогти знайти його товариша. Допоможемо сонечку?

-         Діти, а чого не вистачає у сонечка?

-         Вірно, у сонечка нема промінчиків. Давайте ми йому подаруємо промінчики, щоб воно нам яскравіше світило в дорозі.

(прищеплюємо прищепки до сонця)

-         Ну що вирушаємо?

( підходимо до ялинки, сідаємо на пеньочки)

-         Діти а хто це сховався під ялинкою?

-         Так це ж зайчик. Ходи до нас, зайчику. Він нас злякався. Як можна ласкаво назвати зайця, щоб він нас не боявся? ( зайчик, Зайченя, зайченятко, зайчисько)

-         Ой, погляньте який гарний зайчик. Добрий день, зайчику. Раді тебе бачити. Малята, давайте розкажемо про зайчика . Який він?

-         Що у нього є?

-         Якого він кольору?

-         Що він їсть?

-         Де живе?

-         Що вміє робити?

(2 дитини розповідають про зайця)

-         Зайчику, ти не бачив жучка Сонечко. Він такий маленький, червоненький з чорними  цяточками на крильцях.

-         Ні, діти, не бачив зайчик жучка. А може, зайчику, твої друзі бачили? Ось вони зібралися на галявинці. Підійдемо, спитаємо.

-         Але вони чомусь сумні. Це через те, що погубили своїх діток. Не переживайте, ми вам допоможемо.

Сонце, сонечко, дружок!

Подивись - сумний лісок.

То, щоб стало веселіше,

Грій частіше і тепліше.

Ну, а ми, малятка,

Відшукаємо звіряток!

Беріть картинку, роздивіться що за тваринка на ній і знайдіть картинку з їхніми дитинчатами.

Дидактична гра « Хто малята?»

-         Молодці, діти. А може хтось знає віршика про тварин?

-         А я знаю чистомовку про ведмедика. Давайте візьмемося за руки і разом промовимо її.

Жа – жа – жа спить маленьке ведмежа.

Ить – ить – ить – біля мами він лежить.

Ни – ни – ни – бачить він солодкі сни.

Ок – ок – ок – і малину, і медок.

-         Ой, малята і звірі не бачили жучка. Наше сонечко хоче щось сказати.

( підходимо до сонечка)

Фізкультхвилинка

Діти люблять всі ходити,

Ніжки хочуть тупотіти. (тупочуть ногами)

Зараз разом всі спинились,

На сонечко подивились.

Промінчики граються,  ( руки вгору)

Діткам посміхаються.

( сідаємо біля сонечка)

-         Діти, наше сонечко також шукало жучка. Заглядало у всі віконечка. І багато чого цікавого побачило. Хочете ви подивитися, що бачило сонце?

-         Тоді беріть по одній картинці, уважно подивіться і розкажіть кого ви бачите і хто що робить на картинці.

Дидактична гра « Що роблять?»

-         І тут не видно нашого жучка. А подивіться, діти, сюди. Що це тут за безлад. Певно, це вітерець постарався. Що ви тут бачите?

-         Ой, лишенько, все перемішалось. Потрібно навести порядок. Беріть предмет, який вам подобається і покладіть його на місце. Ось шафа для одягу, ось для посуду, а ось для іграшок.

Дидактична гра « На місця»

-         Ой, погляньте, діти, знайшовся жучок. І наше сонечко стало веселим, воно посміхається. Певно вночі жучок заліз погрітися під всі ці речі, а вибратися не міг. Давайте ми його посадимо на квіточку, нехай порадіє своєму другу сонцю і пограється з нами. Жучок буде ховатися, а ми його шукатимемо.

Дидактична гра « Де жучок»

( на квіточці, під, біля, за квіточкою)

-         Молодці, малята. Жучка знайшли, сонечку допомогли. Діти, а вам сподобалось жучка шукати?

-         А кого ми по дорозі зустрічали?

-         А зараз час повертатися у дитячий садок.

Нам сонечко сяє,

Не складно іти,

Воно нам підкаже,

Як садочок знайти.

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку