Конспект заняття з фізкультури для дітей молодшого віку з порушенням зору

Про матеріал
Розвивати основні фізичні якості дітей (силу, гнучкість, швидкість, рівновагу, витривалість). Навчати пролізати під дугами грудьми в перед; ходити по ребристій доріжці, зберігаючи рівновагу. Удосконалювати вміння стрибати на обох ногах. Подолання недоліків фізичного і функціонального розвитку.
Перегляд файлу

Конспект заняття з фізкультури  для дітей молодшого віку з порушенням зору

   Корегуюча мета: Тренувати зорові функції і підвищувати працездатність окорухового апарату; розвивати просторове сприйняття.

 Розвиваюча мета: 1. Розвивати основні фізичні якості дітей (силу, гнучкість, швидкість, рівновагу, витривалість).

              2. Навчати пролізати під дугами грудьми в перед; ходити по ребристій доріжці, зберігаючи рівновагу.

              3. Удосконалювати вміння стрибати на обох ногах.

              4. Подолання недоліків фізичного і функціонального розвитку.

 Виховна мета: Виховувати спостережливість, увагу, вміння гратися і виконувати завдання колективно, слухати дорослого і виконувати його вказівки.

 

Хід заняття

І.  1. Ходьба в середньому темпі ,ходьба з високим підніманням стегна, як конячка , ходьба на зовнішніх сторонах стоп, як ведмедик . Біг в середньому темпі , ходьба на оновлення дихання

    2. Шикування в коло

Вправи на тренування зорових функцій: простежити очима за рухами рук вихователя, який стоїть в колі і тримає в руках іграшку.

Комплекс загально розвиваючих вправ «Пташки».

Вправи направлені на підвищення працездатності окорухового апарату

    1). Пташки дивляться на зернятко.

В.п – о.с. Ноги нарізно. Праву руку в сторону - подивитись на кисть руки: в.п.; ліву руку в сторону – подивитись а кисть: в.п. (Повторювати 4-6разів)

    2). Пташка клює зернятко.

В.п – о.с. Нахили в перед. При рухові тулуба дивитись на іграшку, що лежить на підлозі в середині кола. (Повторювати 4-6разів)

    3). Пташка п’є водичку.

В.п. – о.с  Присідання. При присіданні потягнутися руками до іграшки і подивитися на кисть руки. (Повторювати 6-8разів)

 

Вправа на розвиток просторового сприйняття: називання предметів, розміщених на різній відстані. (Подивитися за вікно і сказати, що там побачили).

 

ІІ. Основна частина (поточний метод)

    1). Пташка іде по гілочці.

Ходіння по ребристій дошці, покладеній на підлогу, прямо, руки на поясі. (Повторювати 4-5разів)

    2). Пташка залазить у гніздо.

Підлізання грудьми вперед під 2 дугами, поставленими на відстані 2м. одна від одної. (Повторювати 4-5разів)

Після виконання вправ дитина підходить до іграшки гладить її і повертається до вихователя.

 

Гра. Спіймай комара (бджілку)

Хід гри: діти стоять у колі, на відстані витягнутих в сторони рук, обличчям до центра. Вихователь у середині кола, тримає в руках прутик (завдовжки 1-1.5м.) з превязаним до нього на шнурку (завдовжки 1м.) «комарик». Він піднімає «комара» над головою дітей і обводить прутиком навколо. Коли «комар» летить над головою, діти підстрибують, намагаючись спіймати його. Виграє той, хто доторкнувся до «комара». Він говорить «я зловив». Зловити «комара» можна тільки обома руками підстрибуючи на обох ногах на місті вгору.

 

Пташечки втомилися стрибати за комариком і заснули. (закривання і відкривання очей)

 

ІІІ. Ходьба, як пташечки.

      1. Як голуб (кроком, з рухами рук з заді (комахи)

      2. Як чапля (піднімаючи високо ноги, руки на поясі)

      3. Курчатка тягнуться до мами  (повільний темп з підняттям рук вгору) подивитися на долоньки. Тренування окорухового апарату.

doc
Додано
25 лютого
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку