Конспект заняття з фізкультури для старшої групи "Скакалка - виручалка"

Про матеріал
Пропоную власну розробку конспекту фізкультурного заняття для дітей старшого дошкільного віку (за методикою Вільчковського) з елементами роуп-скіппінгу, яке базується на рухливих іграх.
Перегляд файлу

«Скакалка - виручалка»

 

Мета: Продовжувати вчити дітей стрибати різними способами, формувати правильні фази стрибків: відштовхування, політ, приземлення, рухи рук. Вдосконалювати вміння підлізати під скакалку, натягнуту на рівні грудей дитини, перестрибувати через скакалку зручним способом, координацію рухів рук та ніг, вміння виконувати рухи в парі. Формувати правильну поставу. Розвивати увагу, зосередженість, витримку, спритність та силу; у дівчат естетичний смак, хлопчиків залучати до стрибків через довгий мотузок. Посилити інтерес  дошкільників до спорту.

 

Матеріал:  Короткі скакалки, довгий та короткий мотузок,  кеглі, музичний супровід, екран, проектор, ноутбук.

 

Хід заняття:

І. Вступна частина – 3 хв.

Діти заходять до спортивного залу, стають в шеренгу.

Інструктор: Діти, в Україні говорять, що добрий гість – дому радість. Гадаю, що ви, як і я, раді нашим гостям. Тож давайте з ними привітаємося:

(діти вітаються з інструктором та гостями):

   Доброго ранку, доброго дня!

Зичу здоров’я та щастя всім я!

Інструктор: Діти, до нас на електронну пошту прийшов незвичайний лист, ось послухайте:

 (на екрані –  відео: група дітей: «І ми вас вітаємо! Подивіться – це наша скарбничка. До неї ми збирали секрети здоров’я. Та зараз вона порожня. Всі секрети зникли. І  ми не знаємо, де вони  поділися. Допоможете нам їх знайти? Дякуємо вам»

Інструктор: Ну, що, діти пішли шукати секрети здоров’я? А я навіть знаю, що ми з собою візьмемо   – чарівні звуки та скакалки. Скакалки допомагають відомим спортсменам при тренуванням, я гадаю, і нам вони допоможуть  Згодні? Тоді кроком руш. Взяти скакалки.

  • Звичайна ходьба (10 с)
  • Ходьба на носках  (20 с)
  • Звичайна ходьба (10 с)
  • Ходьба на п’ятках (20 с)
  • Звичайна ходьба (10 с)
  • Ходьба з випадами (30 с)
  • Звичайна ходьба (10 с)
  • Біг «змійкою» (25 с)
  • Звичайний біг (20 с)
  • Звичайна ходьба (10 с).

Інструктор: Яка перша підказка? (звучить музика до ранкової гімнастики)

Перешикування в три колони.

ІІ. Підготовча частина – 10 хв.

«Ми спортивні й дужі! Зарядку любим дуже. Раненько ми встаємо і вправи розпочнемо»

Комплекс ЗРВ зі скакалками «Веселий ранок»

  1. «Проснулись - потягнулись» - 8 р.

В.п. – стоячи, ноги разом, складена навпіл скакалка в опущених донизу руках

1 - 2 – підняти руки зі скакалкою та обличчя  вгору, праву ногу відвести назад на носок (вдих).

3 - 4 – в.п. (видих).

5 - 6 – теж саме лівою ногою.

  1. «Руки розминаємо – скакалку повертаємо» - 8р.

В.п. – стоячи, ноги разом, складена навпіл скакалка в натягнутих перед собою руках (вдих).

1 – підняти праву руку вгору, ліву опустити донизу (видих).

2 – в.п.

3 – підняти ліву руку догори, праву опустити донизу.

  1. «Вправо – вліво повернись»

В.п. – ноги на ширині плечей. Руки в сторони, скакалка в праві руці.

1 – поворот вправо, скакалку передати в ліву руку (видих);

2 – в.п. (вдих);

3, 4 – те саме в іншу сторону.

  1. «Малята ми гнучкі» - 8 р

В.п. – ноги на ширині плечей, складену навпіл скакалку тримати вгорі хватом двома руками.

1 – нахил вперед, руки зі скакалкою опустити донизу (видих).

2 – 3 – піднімаючи спочатку носки, потім п’яти, продіти скакалку під ногами.

4 – випрямитися, скакалка позаду внизу (вдих).

5 – 8 – ті ж самі рухи в зворотному напрямку.

  1. «Потягнися за  скакалкою» - 8р.

В.п. – сидячи на підлозі по-турецьки, скакалка, складена вдвоє, в руках над головою (вдих).

1 - 2 – нахилити тулуб вправо, скакалкою доторкнутися до полу справа (видих).

3 - 4 – в.п.

5 - 6 – теж саме вліво.

  1. «Ніжками потягнулись, до скакалки доторкнулись» - 8р.

В.п. – лежачи на спині, складену навпіл скакалку тримати вгорі двома руками (вдих).

1 – 2 – підняти ноги за голову, торкнутися ними підлоги за головою. (видих).

3 – 4 – повернутися у в.п.

  1. «Були ми низеньки – виросли височенькі» - 8 р.

В.п. –  стоячи, ноги паралельно, скакалка в опущених руках.

Присідання, руки виносяться вперед (видих).

  1. «Візьмемо руки в боки, та зробимо підскоки» - 8 р. – стрибки,  ходьба, 8 р – стрибки.

В.п. – покласти скакалку, складену навпіл, перед собою на підлогу. Стрибки через скакалку з поворотом (вдих – видих).

9. «Тихо – голосно» - 5р. (вправа на дихання)

«Малята ми активні, здорові і спортивні!

Гімнастика у нас – сьогодні просто клас!»

Інструктор: Наліво. Зійшлись у трійках! В обхід по залу кроком руш!  Тож якому  секрету здоров’я нас навчили вправи? (кожний ранок починаємо з зарядки) (на екрані з’являється картинка – діти роблять зарядку). 

Щоб йти нам далі, треба знайти пару. Для цього на перший-другий  розрахуйсь!

Чарівні звуки кличуть нас на прогулянку: Ставайте в ряд малята, підемо гуляти.

ІІІ. Основна частина - 14 хв.

Гра «Прогулянка» - 3 хв.

(Діти   в парах  тримають одну скакалку  на двох. Скакалку  потрібно:

перший раз тримати на рівні плечей – діти підлазять; другий – на 10см  підняти від рівня підлоги – діти перестрибують різними способами, третій – підняти руки зі скакалками вгору – діти проходять спинами вперед).

Інструктор: Як ви гадаєте, який секрет здоров’я нам відкрила ця гра? (більше часу проводити на свіжому повітрі) (на екрані з’являється картинка – діти граються на вулиці).

Рухаємося далі? Ось конячки пробігли зі своїми візниками (звучить музика) А ви хочете так?

Гра «Конячки» - 2 хв

(Діти в парах: скакалку накинути на дитину (віжжі). «Візник» тримається за ручки скакалки. Вони з «конячкою» під музику  весело скачуть «зиґзаґом» між кеглями по доріжці, а потім, по сигналу, міняються містами.)

Інструктор: Який секрет здоров’я відкрила нам ця гра? (  рух – це здоров’я) (картинка – діти в русі).

Рушаємо далі. Куди це ми потрапили (звучить музика). Так це берег. Але чого, як ви гадаєте? (річки Торець). І що нам робити?

Гра «Вудочка» - 3 хв.

(Вибрати ведучого – «рибалку» за допомогою лічилки. Він стає в коло, тримаючи в руках довгу мотузку, яку йому потрібно розкручувати на відстані, рівній половині стрибка. Завдання «рибалки» - зачепити скакалкою – «вудочкою» - «рибку». Завдання «рибок» - підстрибувати так, щоб скакалка не торкнулася їхніх ніг. Той, кого скакалка торкнулася, вибуває з гри).

Інструктор: Який секрет здоров’я? (природа – скарбниця здоров’я) (з’являється картинка дитина на фоні природи).

Інструктор: Діти, якщо людина здорова – то в неї завжди гарний настрій. Цим гарним настроєм вона хоче  поділитися з іншими. Для цього люди придумали флешмоб! У нас гарний настрій? Бажання поділитися ним є? Тож давайте поділимося з нашими гостями!

 (Флешмоб):

Інструктор:  Молодці! Нам на долоньки падають сніжинки здоров’я. Давайте ми подуємо на них. (вправа на дихання).

ІV. Заключна частина – 3 хв.

Ходьба звичайна (10 с).

Діти, що у вас вийшло краще всього? А що вам сподобалось? А я хочу виділити самих уважних, витривалих …

І хочу вам сказати, що  секретів здоров’я дуже багато, і на вас у групі чекає ще один секрет здоров’я. Ви його знайдіть і на слідуючому занятті мені розкажете. Добре?  А зараз заняття закінчено. Давайте скажемо всім: До побачення!

 

docx
Додав(-ла)
Малькова Ірина
Додано
4 травня 2020
Переглядів
8152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку