Конспект заняття з фізкультури «Готуємося до Малих Олімпійських ігор»

Про матеріал
Конспект заняття з фізкультури для дiтей старшої групи з використанням оздорових технологiй (самомасажу, елементiв логоритмiки, релаксації у поєднаннi з кольоротерапiєю).
Перегляд файлу

                   «Готуємося до Малих Олімпійських ігор»

                  Конспект заняття з фізкультури для старшої групи

Програмовий зміст: вправляти дітей у найпростіших видах самомасажу, розслабленні під музику; сприяти активізації функції внутрішніх органів, розвитку моторики і координації рухів та фізичних якостей; забезпечувати емоційну сферу; виховувати впевненість в собі, наполегливість, бажання займатися спортивними вправами.

Розучити комплекс ЗРВ в загадках; вправляти дітей у різновидах ходьби в поєднанні з логоритмікою; під час бігу виконувати різні завдання; з хлопчиками відпрацьовувати техніку виконання силових вправ (качання пресу живота, віджимання від підлоги), закріплювати вміння повзати по лаві на животі, поперемінно рухаючи руками; з дівчатками удосконалювати техніку виконання акробатичних вправ: «берізка», «місток», «ластівка»; закріплювати навички ходьби по гімнастичній лаві;

Спосіб організації: поточно – груповий.

Обладнання: лави гімнастичні, обручі (2 шт.), мати гімнастичні, кубики льоду; аудіозаписи повільної музики.

                                          Хід заняття

         Діти, незабаром у дитячому садку відбудуться Малі Олімпійські ігри, де хлопчики змагатимуться у виконанні силових вправ, а дівчатка – акробатичних. Сьогодні у нас відбудеться підготовка до цих змагань.  Та перш ніж ми почнемо займатися, давайте привітаємо лікарів природи, котрі дають нам силу та здоров’я.

                               Етюд душі  «Лікарі природи»

       Опустіть руки вниз, долонями до підлоги і промовляйте: «Я вітаю тебе , Земле!». Простягніть руки перед собою, долонями догори: «Я вітаю тебе , Вода!». Зігніть руки в ліктях, піднявши долоні до плечей, зверніться до неба: «Я вітаю тебе, Повітря!». Здійміть руки вгору. Долонями вперед: «Я вітаю тебе сонечко!».

І. Ну, що ж, почнемо заняття. Група , рівняйсь ! Направо! Кроком руш! А тепер промовляємо: «топ – топ!» (крокують); «хлоп – хлоп!»                                                                                                 

(2 хлопки в долоні). Ідемо на п’ятках, руки за головою, лікті розведені, промовляємо: «Тук – тук, тук – тук

                                             Чути п’яток наших стук.

                                              Наші п’яточки ідуть ,

                                              Вони нас вперед ведуть!»

  Хлопчики присіли, руки на колінах; дівчатка в напівприсіді. Руки на поясі: «Чок-чок, чок-чок, наступлю на каблучок!». Піднялися, переходимо на біг , це робота вам для ніг. Біжимо як «струмочки», «озеро» (утворюють коло і продовжують біг), знову побігли «струмочки» (біг по периметру залу),  «калюжа» ( перестрибують  через обручі, які з’явилися ). Біг «звивистим струмочком» (дівчатка присідають, а хлопчики їх «змійкою» оббігають). Переходимо на ходьбу, руки вгору підняли – повітря вдихнули , через рот його хутчіш назад повернули. В колони по трьох шеренгами шикуйсь.

 

ІІ. Комплекс ЗРВ (вихователь загадує загадки, а діти відгадують і виконують вправи)

1. До сонечка я схожий і сонце я люблю.

    До сонця повертаю голівоньку свою.

    Стою стрункий високий, в зелених шатах я

     І золотом убрана голівонька моя.      

                                                         (соняшник)

В. п. – о. с., голова опущена. 1-права нога наза, руки вгору, поворот голови вправо; 2-в. п.;3-4 – те саме з лівої ноги. Повторити 8-10 разів.

2. Не птах, а з крилами,

    Не бджола, а над квітами літає.    (метелик)

 

В. п. – сід, ноги в колінах зігнуті, стопа до стопи, руки тримають стопи. 1-3 – пружні рухи ногами, намагатися колінами торкнутися підлоги, 4-в. п. Повторити 8 разів.

3. В темнім лісі проживає.

    Довгий хвіст пухнастий має.

    Їй на місці не сидиться,

    А зовуть її ?     (лисиця)

В. п. – стійка на колінах, руки на поясі. 1-сід на підлогу праворуч, руки вперед; 2- в. п.; 3-4 – те саме ліворуч. Повторити по 5 разів у кожен бік.

4. У воді купалася,  сухою зосталася.    (качка)

В. п. – сід на п’ятках, руки позаду в замок. 1-нахил вперед, лобом торкнутися підлоги, зчеплені руки вгору; 2- в. п. ; 3-4 те саме. Повторити 10 разів.

5. Великі горби маю, у пустелі вантажі підіймаю.   

                                                      (верблюд)                                             

В. п. – опора на кисті рук та долоні. 1-згтнаючи ноги в колінах, вигнути спину вниз; 2- в. п.; 3-4- те саме. Повторити 8-10 разів.

6. Ось дивись цей хитрунець,

    Сплів химерний ятірець

    Ятірець легкий, як пух

    Не для рибок, а для мух.                             (павук)

В. п. – упор присівши. 1- відставити праву ногу в сторону на п’ятку; 2-в. п.; 3- ліву ногу відставити в сторону на п’ятку; 4- в. п. Повторити 10 разів.

7. Що то воно:

    У воді водиться,

    З хвостом родиться,

    А як виростає, хвіст відпадає.             (жаба)

В. п.  – присісти, руки на колінах. Стрибки (20 разів).

8. Наче птиця крила має

     Все літає та співає:

   Я медок вам ношу

   Не чіпайте, бо вкушу!

   Хто це?       (бджілка)

Етюд психогімнастики «Весела бджілка»

Вдих вільний. На видосі звук: «з-з-з-з». Уявляти, що бджола сіла на ніс , на руку, на ногу: вчити спрямовувати певний потік повітря, що видихається на певну частину тіла.

Діти перешиковуються у дві шеренги: хлопчики і дівчатка.

ІІІ.  Основні рухи

Хлопчики:

1. повзання по лаві на животі, поперемінно рухаючи руками;

2. качання пресу ( в. п. лежачи, ноги зігнуті в колінах під прямим кутом, руки за головою);

3. віджимання від підлоги (в. п. – упор лежачи, руки прямі на ширині плечей кистями вперед, тулуб і ноги утворюють пряму лінію).

Дівчатка:

1. «Берізка»;

2. «Місток»;

3. «Ластівка» на гімнастичній лаві.

                                        Гра «Гусінь»

Хлопчики та дівчата сідають окремими командами на килим один за одним. Охоплюють один одного за пояс, руками в замок. За сигналом просуваються вперед, допомагаючи ногами. Перемагає та команда, яка першою долає відстань.

                                        Самомасаж

Добре якщо маєш струнке, міцне тіло! Але за тілом треба стежити і допоможе нам у цьому нескладний масаж. Сядьте на килимки. Погладьте руками свою шию, щоб була стрункою; розгладьте грудні м’язи – щоб легко дихалося; проведіть правою рукою по лівій зверху вниз і навпаки; а тепер помасажуйте ніжки.

Релаксація під музику у поєднанні з кольоротерапією (діти розфарбовують себе уявним пензликом).

Загартування: гра з кубиками льоду (натерти руки , щічки)

ІV. Наше заняття закінчилось. Я впевнена, що і хлопчики і  дівчатка покажуть хороші результати на Малих Олімпійських іграх.

Діти виходять із зали.

 

1

 

docx
Додано
5 серпня 2019
Переглядів
1689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку