Конспект заняття з малювання .Тема: "Іграшки для Іванка."2 молодша група група

Про матеріал
Тема: «Іграшки для Іванка». Програмовий зміст: Викликати бажання до малювання іграшок. Формувати вміння зображувати круглі кольорові предмети (м’яч). Вчити замикати лінію в кільце. Ділити круг на дві частини та розмальовувати, повторювати контур намальованої фігури. Вправляти в техніці малювання гуашевими фарбами. Розвивати окомір, координацію в системі «око-рука». Обладнання:Прості олівці, гуашеві фарби зеленого та червоного кольору, пензлики, аркуші паперу. Матеріал: Іванко – лялька, м’ячик. Хід заняття: 1. Комунікативна діяльність. Вихователь: - Подивіться, діти, хто сьогодні до нас завітав на заняття, це Іванко, але щось дуже сумний. - Що ж сталося? Може він захворів, а може щось втратив? - Давайте ми спитаємо, що сталося? 2. Пізнавальна діяльність. (Вихователь читає дітям перероблений вірш А. Барто «М'ячик».) Наш Іванко голосно плаче: Впустив він в річку м'ячик. - Тихіше, Іванечко, не плач: Не потоне в річці м'яч. Вихователь: Діти, так що втратив Іванко? - Подивіться на м'ячик. На що схожий? -Що ви можете сказати про м’ячик? Який він? (Круглий, маленький, гладенький, легкий, кольоровий). -Що ж вміє робити м'ячик? (Вихователь бере в руки м'яч і показує рухи, а діти називають: м'ячик, стрибає, котиться, його можна підкинути, ловити.) Ну що ж, діти, давайте пограємо з Іванком в дуже цікаву гру, може ми його розвеселимо? Фізкультхвилинка «Дівчатка і хлопчики» (Разом з дітьми вихователь виконує всі рухи по ходу вірша. На останні два рядки кружляємо.) Вихователь Дівчатка і хлопчики, Хлоп, хлоп, хлоп, Стрибають, як м'ячики, Стриб, стриб, стриб, Ніжками тупотять: Топ, топ, топ! Весело сміються: Ха, ха, ха! Вихователь. Ось наш Іванко вже і повеселішав. Давайте ми для нього намалюємо багато м'ячів. Нехай радіє, ніколи не втрачає їх. 3. Перетворювальна діяльність. Вихователь: - Так якої форми ми будемо малювати м’ячик? -Намалюйте коло пальчиком в повітрі як я. - А якого кольору наш м'ячик? - Так він на половину зелений і червоний, тож сьогодні нам буде допомагати зелена та червона фарба і простий олівець. (Показ вихователя) М’ячик ми малюємо так: потрібно поставити олівець на саму верхню точку і замкнути лінію в кільце, ось так, не відриваючи руки, вийшло таке гарне коло, тепер ділимо коло на дві частини,починаємо зафарбовувати його круговими рухами від краю до центру червоним кольором, добре вимиваємо пензлика и розфарбовуємо іншу частину м'ячика зеленим кольором, тримаємо лівою рукою аркуш паперу. Пальчикова гімнастика. Хованки Пальці в хованки всі грались Ось так, ось так, В кулачки всі заховались, Ось так, ось так. (Ритмічно згинати та розгинати пальці, покрутити кулачком) Робота дітей. .(Діти малюють за показом вихователя.) 4.Контрольно-оцінювальна діяльність - Хто приходив на заняття? -Чому він був сумний? -Що ми намалювали Іванку? -Якого кольору? Вихователь: Які чудові м'ячики ми намалювали для нашого Іванка, подивіться як він радіє.
Перегляд файлу

Тема: «Іграшки для Іванка».

Програмовий зміст: Викликати бажання до малювання іграшок. Формувати вміння

зображувати круглі кольорові предмети (м’яч). Вчити замикати лінію в кільце.

Ділити круг на дві частини та розмальовувати, повторювати контур

намальованої фігури. Вправляти в техніці малювання гуашевими фарбами.

Розвивати окомір, координацію в системі «око-рука».

Обладнання:Прості олівці, гуашеві фарби зеленого та червоного кольору, пензлики, аркуші паперу.

Матеріал: Іванко – лялька, м’ячик.

                                         Хід заняття:

1. Комунікативна діяльність.

Вихователь:

- Подивіться, діти, хто сьогодні до нас завітав на заняття, це Іванко, але щось

 дуже сумний.

- Що  ж сталося? Може він захворів, а може щось втратив?

- Давайте ми спитаємо, що сталося? 

2. Пізнавальна діяльність.

(Вихователь читає дітям перероблений вірш А. Барто «М'ячик».)

Наш Іванко голосно плаче:

Впустив він в річку м'ячик.

- Тихіше, Іванечко, не плач:

Не потоне в річці м'яч.

Вихователь: Діти, так що втратив Іванко?

- Подивіться на м'ячик. На що схожий?

 -Що ви можете сказати про  м’ячик? Який він? (Круглий, маленький,

гладенький, легкий, кольоровий).

-Що ж вміє робити м'ячик?

(Вихователь бере в руки м'яч і показує рухи, а діти називають: м'ячик, стрибає, котиться, його можна підкинути, ловити.)

Ну що ж, діти, давайте пограємо з Іванком в дуже цікаву гру, може ми його розвеселимо?

Фізкультхвилинка «Дівчатка і хлопчики»

(Разом з дітьми вихователь виконує всі рухи по ходу вірша. На останні два рядки кружляємо.)

Вихователь

Дівчатка і хлопчики,

Хлоп, хлоп, хлоп,

Стрибають, як м'ячики,

Стриб, стриб, стриб,

Ніжками тупотять:

Топ, топ, топ!

Весело сміються:

Ха, ха, ха!

Вихователь. Ось наш Іванко вже і повеселішав. Давайте ми для нього намалюємо багато м'ячів. Нехай радіє, ніколи не втрачає їх. 

3. Перетворювальна діяльність.

Вихователь: - Так якої форми ми будемо малювати м’ячик?

-Намалюйте коло пальчиком в повітрі як я.

- А якого кольору наш м'ячик?

- Так він на половину зелений і червоний, тож сьогодні нам буде допомагати зелена та червона фарба і простий олівець.

(Показ вихователя)

М’ячик ми  малюємо так: потрібно поставити олівець на саму верхню точку і замкнути лінію в кільце, ось так, не відриваючи руки, вийшло таке гарне коло, тепер ділимо коло на дві частини,починаємо  зафарбовувати його

круговими рухами від краю до центру червоним кольором, добре вимиваємо пензлика и розфарбовуємо іншу частину м'ячика зеленим кольором, тримаємо лівою рукою аркуш паперу.

Пальчикова гімнастика.

 Хованки

Пальці в хованки всі грались

Ось так, ось так,

В кулачки всі заховались,

Ось так, ось так.

(Ритмічно згинати та розгинати пальці, покрутити кулачком)

Робота дітей. .(Діти малюють за показом вихователя.)

4.Контрольно-оцінювальна діяльність

- Хто приходив на заняття?

-Чому він був сумний?

-Що ми намалювали Іванку?

-Якого кольору?

 Вихователь: Які чудові м'ячики ми намалювали для нашого Іванка, подивіться як він радіє.

 

docx
Додав(-ла)
Будак Елена
Додано
24 лютого 2023
Переглядів
3021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку