Конспект заняття з предмету "Цікавий комп'ютер в гуртку раннього розвитку дитини "Класифікація предметів по формі, величині, кольору

Про матеріал
Конспект заняття з предмету «Цікавий комп’ютер» в гуртку раннього розвитку дитини «Класифікація предметів по формі, величині, кольору»
Перегляд файлу

Конспект заняття

з предмету «Цікавий комп’ютер» в гуртку раннього розвитку дитини

 

«Класифікація предметів по формі, величині, кольору»

 

Мета:

Навчальна  вчити дітей розрізняти предмети за формою, величиною, кольором.

 

Розвивальна розвивати  зорове сприйняття, зорову пам’ять, довільну увагу, логічне мислення.

 

Виховна – виховувати наполегливість, доброзичливість, бажання доводити розпочату справу

    до кінця.

 

Тип заняття: застосування знань, умінь і навичок

Форма проведення: фронтальна, індивідуальна

Технічні засоби: комп’ютер, мультимедійна установка

Демонстраційний матеріал (наочність): поштовий конверт з листом, картки-фішки на

фізхвилинку

Роздавальний матеріал: листи-малюнки з завданнями, кольорові олівці, м’ячики

 

ХІД ЗАНЯТТЯ:

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організаційний момент (2 хв.):

— Доброго дня, діти. Я дуже рада вас бачити. У нас усіх гарний настрій, можна розпочинати наше заняття. Оскільки ми знаходимося в комп’ютерному класі, то перш за все нам потрібно пригадати правила поведінки на наших заняттях. Діти, яких правил ми дотримуємося, коли знаходимося  в комп’ютерному класі?

Відповіді дітей: 

- не можна вмикати і вимикати комп’ютер без вказівки вчителя;

- не можна торкатися руками  монітора, дротів комп’ютера;

- не ставити власні речі на стіл і клавіатуру;

- не зсувати з місця монітор і системний блок;

- не натискати без потреби на клавіші.

— Молодці.

 

2. Активізація уваги та діяльності дітей (3 хв.):

— Сьогодні мені листоноша приніс листа для вас. Давайте прочитаємо його.

«Дорогі діти, мене звати Марійка. Вчора я гуляла у лісі і натрапила на хатинку. В ній нікого не було, але  біля обіднього столу стояло три стільці різні за розміром, а на столі стояло три тарілки з кашею і три ложки, також різних за розміром, ще там було три різних за розміром ліжка».

  • Діти, як ви думаєте, чия це хатинка?  Хто в ній мешкає? (Діти: Три ведмеді)
  • Продовжуємо читати листа: «А ще я знайшла у кутку комп’ютер. Мені було  цікаво і

весело, я поїла кашки, пострибала на ліжках, погралась у комп’ютерні ігри, і переплутала всі речі хазяїв. Але коли три ведмеді прийшли додому, то вони сильно засмутилися, і сказали, що поки я не наведу лад у їхній хатинці, і не розставлю все на свої місця,  додому мене не відпустять. Діти допоможіть мені виконати завдання і швидше потрапити додому».

  • Діти, допоможемо Машеньці?  (Діти: так)
  • Сьогодні на нашому занятті ми будемо допомагати Марійці наводити лад у хатинці

ведмедів. Нам необхідно підібрати предмети ведмедикам відповідно до їх розмірів.

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Закріплення вивченого матеріалу (13 хв.):

 1.1. Дидактична гра «Розфарбуй речі ведмедиків» (роздавальний матеріал).

 Зафарбувати речі Тата-Ведмедя  - у синій колір, Мами-Ведмедиці - у червоний, а речі Ведмежатка - у зелений колір.

 

 1.2. Дидактична гра «Великий-маленький» (роздавальний матеріал).

 На верхньому малюнку стрілками позначити предмети від великого до маленького. На нижньому малюнку стрілками позначити предмети від маленького  до великого.

 

1.3. Рухлива гра «Веселі м’ячі».

  • А зараз ми з вами пограємо у гру на уважність. Кожен отримає м’ячик.
  • Хто вважає, що його м’ячик найбільший за розміром стає в команду № 1 (праворуч від

мене).

  • Хто вважає, що його м’ячик найменший за розміром стає в команду № 2 (ліворуч від 

мене).

  • А тепер давайте подивимось на м’ячики, які залишились. Які вони за розміром? (Діти:

середні).

  • Вірно. Ставайте будь-ласка в команду № 3 напроти мене.  
  • А тепер порахуйте, по скільки м’ячиків в кожній команді. (Діти дають відповідь).

 

2. Самостійне виконання дітьми завдань з теми (10 хв.):

2.1. Комп’ютерна гра «Рибки»: потрібно з кожного акваріума вибрати  по одній самій великій рибці і пересадити їх у першу тарілку, потім з обох акваріумів вибрати по одній самій маленькій рибці і пересадити їх у другу тарілку.

2.2. Комп’ютерна гра «Збери речі»: у першому завданні необхідно великому ведмедю Міші зібрати у корзину всі великі речі; у другому завданні маленькому ведмедику Михайлику зібрати у корзину відповідно всі маленькі речі.

 

 

Фізхвилинка Ми з вами багато трудились

І, мабуть, уже втомились.

Тепер настав час відпочинку

Проведемо фізхвилинку.

 

Встати струнко всім без руху  (1, 3)

І мою команду слухай.  

Руки вгору піднімаємо  (6)

І повільно опускаємо   (5)

Швидко пару ми знайшли  (4)

І на місце відійшли   (1)

Я зразок вам показала

І німе кіно почали.

 

Виконується дітьми за зразком малюнка

    1            2                3     4                  5            6   

по одному                        іти                               стояти                  парами                   хвилька                на носках руки в гору

 

 

 

 

 

 

 

2.3. Комп’ютерна гра «Мої червоні, твої жовті»: у цьому завданні необхідно з предметів, розташованих на екрані, вибрати спочатку всі червоні предмети для Міші, після цього всі жовті -для Михайлика.

2.4. Комп’ютерна гра «Подарунки»: гра складається з двох завдань. В першому необхідно розкласти цукерки у коробки відповідно з їх розміром. В другому завданні потрібно на кожну коробку підібрати кришку відповідно до її форми та розміру.

 

Комплекс вправ для зняття втоми очей.

— Наші очки від роботи за  комп’ютером трішки втомилися і тому, давайте разом зробимо вправи для зняття втоми очей:

1. Заплющить очі, сильно напружуючи м’язи очей. На рахунок 1-4 відкрийте очі, розслабивши м’язи очей. Подивіться удалину на рахунок 1-6.

2. Подивіться на перенісся й затримайте погляд на рахунок 1-4. Переведіть  погляд вдалину на рахунок 1-6.

3. Не повертаючи голови, подивіться «праворуч-вгору-ліворуч-вниз», потім вдалину на рахунок 1-6. Далі зробіть те саме, але «ліворуч-вгору-праворуч-вниз» і знову подивітьсь вдалину.

 

 

ІІІ.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (2 хв.)

 

— Ви всі молодці, впоралися із проханням Марійки. Так, ми  розклали всі речі за величиною, кольором, формою і допомогли вибратися Марійці з хатинки Ведмедів.  А ви знаєте чому у нас все так гарно вийшло? А тому що ми були дружними, уважними, наполегливими.

  • Дякую вам за роботу.  

— До побачення.

 

 

 

1

 

doc
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку