Корекційні завдання:
-
Продовжувати вчити дітей підбирати якісні прикметники до іменників
-
Активізувати словник дітей дієсловами, що характеризують ту або іншу дику тварину
-
Потренувати дітей в побудові простих речень з використанням префіксальних дієслів ( по схематичній наочності)
-
Формувати уміння об'єднувати в єдине ціле різні предмети по предметних картинках, утворюючи просте речення
-
Удосконалювати навички складання з частин ціле ( гр.А - 5-6; гр.У - 4частини)
-
Розвивати уяву, фантазію, слухове сприйняття, уміння виконувати словесну інструкцію
-
Підтримувати інтерес впродовж усього учбового процесу
-
Виховувати доброзичливе відношення один до одного, культуру спілкування, уміння вислуховувати один одного.
Хід зайняття.
1.Відгадайте загадку
Злетіли з гілки золоті монети - осіннє листя
2.Скільки листочків, стільки назвіть диких тварин
3.Налетів осінній вітерець, позривав з дерев листочки, розлетілися на частини і картинки
"Збери з частин ціле"
4.Хто у вас вийшов? Яка тварина?
"Яка? Який"?
-
лисиця - руда, хитра, пухнаста, красива.
-
вовк - сірий, злий, голодний.
-
ведмідь - клишоногий, великий, бурий.
-
заєць - косий, боязкий, спритний.
-
білка - руда, працездатна, красива...
"Хто, що робить"?
-
лисиця - бігає, ходить, краде.
-
вовк - полює, стукає зубами, ловить.
-
ведмідь - спить, хропе, смокче лапу, жує.
-
білка - гризе, стрибає, запасає.
6. "Назви житло"
-
У білки - дупло у вовка - лігво у ведмедя – барлога
-
У їжака, лисиці - нора заєць живе - під кущем
7. "Докажи речення"
-
Ліса вийшла з. .. Білка сплигнула з…
-
Вовк втік від…. Ведмідь спить у …
-
Заєць сховався під. .. Вовк живе в...
8.Налетіла хмара Туча по небу пливла,
Дощ і вітер принесла,
А ще несе картинки,
Щоб скласти небилинки
-
заєць, дерево, сумка,
-
білка, гриб, крокодил,
-
ведмідь, малина, шапка.
9.Робота в зошиті
Допоможемо білкам запастися шишками на зиму
10.Підсумок. Рефлексія.
Що сподобалося найбільше?
Що впізнали нового?...