Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей середнього дошкільного віку "В пошуках геометричних фігур"

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей середнього дошкільного віку "В пошуках геометричних фігур"
Перегляд файлу

«В пошуках геометричних фігур»

Корекційні завдання:

Розвиваючі завдання:

  • Розвивати:
  • фонематичний слух,
  • фонематичне сприйняття,
  • уміння відстукувати ритмічний малюнок:
  • уміння виділяти та називати 1 звук у слові.
  • Розвивати та зміцнювати м’язи обличчя.
  • Розвивати уміння узгоджувати слова з діями.

Навчальні завдання:

  • Учити дітей вживати слова - узагальнення 1 порядку : «ДЕРЕВА», «ФІГУРИ»;
  • Закріпити знання про дерева та їх плоди.
  • Закріпити знання про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, прямокутник.

Мовні завдання:

  • Уточнити, розширити і активізувати словник по темі " Осінь"
  • активізувати інтелектуально - мовну діяльність;
  • формувати у дітей мовну компетентність, уміння складати речення з опорою на малюнок

Виховуючи завдання:

  • Формувати навички  співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, , ініціативності, ввічливого відношення до оточуючих.
  • Виховувати  любов  і дбайливе відношення до природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід  заняття

1.Скільки гостей до нас завітало? Давайте привітаємось із ними.

Що це? Який гарний малюнок, але його хтось пошкодив, треба знайти  частинки. Давайте пошукаємо їх разом. На що схожі ці частинки? ( на геометричні фігури) Нічого не видно навколо. Треба їхати на пошуки. На чому поїдемо? ( на потязі під пісеньку)

2. До лісу приїхали. Обов'язково будемо привітатися зі всіма, кого зустрінемо. Як гарно у лісі! Як гарно світить сонечко!

Сонечко, яке?  - підбір якісних прикметників. Спитаємо у сонечка. Чи не бачило воно частинки –  фігурки від нашого малюнку.

  • Зробите зі мною масаж – тоді віддам фігурки.

3. Масаж.Долоня – це сонечко. А пальці – це промінці.

                    Сонечко миле – покажи свою силу,

                    Просинайте  промінці, зігрівайте всі пальці.

                    Сонечко проснулось, лобіка коснулось.

                    Промінцями провело  і погладило, погладило.

                    Сонечко проснулось – к щічкам приторкнулось,

                    Промінцями провело і погладило, погладило.

                    Сонце личико зігріло – потепліло, потепліло,

                    Наші ручки потягнулись,

                    Наші губки посміхнулись

4. Дякуємо. Які фігурки віддало сонечко? – КОЛО ( маленьке та велике) Вставимо в малюнок. Як гарно. Далі поїдемо шукати фігурки.

5.Чуєте? Дощик пішов. Привітаємось з небом та дощиком.

Раз, два, три, чотири, п'ять, (моторика)

Дощик вийшов погуляти . Доброго ранку дощик! Доброго ранку небо!

Давайте повторимо пісеньку дощика. (відхлопування ритмічного малюнку)

«Назви 1 звук»: ОСІНЬ, ДОЩ, КРАПЕЛЬКА, ХИАРМНКА

Яку фігуру віддало небо з дощиком? - КВАДРАТ

6. У кого ще можна спитати про фігури? Може у ялинки?

- відповіси на запитання, віддам фігури.

  • Які дерева знаєте?

             Тілі – талі , тілі – талі, ми горішок всі катали

               Ми горішок всі катали та дерева називали:

               Тополя, береза та горобина, клен, каштан та осина

  • На якому дереві ростуть шишки?
  • Яке дерево прикрашає себе червоними ягідками?
  • На якому дереві ростуть жолуді?

Які фігури віддала ялинка? – ТРИКУТНИКИ

7. Хто це співає? Пташка. Розкажіть. Що буває восени?

«Склади речення за малюнком» - віддала ПРЯМОКУТНИК.

8. Який гарний  став малюнок, коли ми зібрали всі фігури. Хто нам допомагав? Що сподобалося найбільш?

9. Ми зі всіма привіталися, виконали їхні завдання, та й отримали фігури.Та ми ж про всіх знаємо  віршик. Давайте розкажемо.

Доброго ранку, сонце привітне!  Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку, маленькі дубки!

Я вас вітаю, я вас люблю,  Бо живемо ми в одному краю

10. Всі ми живемо разом, на одній планеті, допомагаємо один одному.

docx
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку