Конспект заняття "Зимове дерево"

Про матеріал
Конспект заняття "Зимове дерево" для дітей 5-6 років описує техніку відбитку поролоном на заняттях з образотворчого мистецтва у щколі раннього розвитку дитини "Малюк" Сумського Палацу дітей та юнацтва.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник

гуртка образотворчого мистецтва

Школи раннього розвитку

дитини «Малюк»

 

Тема. Зимове дерево.

Мета:

  • освоювати техніку відбитка поролоном, поглиблювати знання про сезонні зміни в природі;
  • розвивати спостережливість, віру в свої сили; прищеплювати любов до прекрасного;
  • виховувати бережливе ставлення до природи.

Тип заняття: комбіноване.

Обладнання: ілюстрації із зображеннями зимових пейзажів, штемпельні подушечки з поролону, тарілочки, гуаш, пензлики, кольоровий папір, склянка з водою, серветки.

План заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Мотивація. Фізкультхвилинка. Бесіда. Оголошення теми та мети заняття.
  3. Показ і пояснення техніки відбитка поролоном. Демонстрація зразка.
  4. Алгоритм виконання роботи.
  5. Практична самостійна робота дітей.
  6. Підсумок заняття. Виставка робіт вихованців.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.

Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!

Діти (хором): Доброго дня!

  1. Мотивація. Фізкультхвилинка. Бесіда. Оголошення теми та мети заняття.

П.: Діти, яка пора року зараз?

Д. (очікувана відповідь): Зима.

П.: Зазвичай взимку багато снігу. Я пропоную вам уявити, що ви на вулиці, де багато снігу, і ми з вам граємо в сніжки.

Фізкультхвилинка «Сніжки».

Зліпимо сніжки.

Кидаємо.

Руки в замок. Катаємося з гірки.

Гріємо руки. Ніс погріли?

А працювати захотіли?

П.: Діти, ви знаєте, що взимку рослини вкриваються сніговою ковдрою від холоду. Але цієї ночі вітерець-пустун зірвав зимову ковдру з берізки на узліссі. Поки вона не замерзла, закутаймо її якомога тепліше!

П.: Сьогодні я пропоную кожному з вас намалювати берізку та зберегти її від холоду. Малювати будемо за допомогою шматочків поролону.

  1. Показ і пояснення техніки відбитка поролоном. Демонстрація зразка.

Педагог демонструє зразок, на якому намальована берізка, і звертає увагу дітей, що зимовий день краще відобразити на блакитному фоні, а предмети на ньому – за допомогою білої гуаші.

Для показу і пояснення техніки відбитка поролоном педагог пропонує дітям встати, зайняти місце навколо круглого столу, за яким він знайомить їх із штемпельними подушечками.

  1. Алгоритм виконання роботи.

Педагог знайомить дітей з алгоритмом виконання роботи.

  1.               Розмістивши вертикально аркуш паперу, відступіть знизу на два пальці вгору й намалюйте пензликом смужку до середини аркуша. Вийде стовбур.
  2.               Умочивши поролон у білу гуаш, залиште сліди у вигляді відбитків – крону навколо стовбура.
  3.               Зробіть відбиток поролоном і під стовбуром. Вийшли замети.
  4.               Намалюйте чорною фарбою гілки на кроні й смужки на стовбурі.
  5.               По всьому тлу поставте цятки білою фарбою – сніжинки.
  1. Практична самостійна робота дітей.

Педагог надає індивідуальну допомогу за потребою. Пропонує дітям, які раніше за всіх виконали завдання, намалювати ще сніговика або пташку.

  1. Підсумок заняття. Виставка робіт вихованців.

П.: Діти, давайте вивісимо ваші малюнки на дошці. Подивіться, яку красу ви намалювали! Таке враження, що ми з вами знаходимося в березовому гаю. Вам відомо, що для збереження краси природи, необхідно її оберігати. Що це означає?

Д. (очікувана відповідь): Це значить: не ламати гілок на деревах, не кидати сміття на землю, не ображати мешканців лісу.

П.: Всі виконали завдання. Ви молодці! До побачення!

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку