Іванова І.М., керівник
гуртка образотворчого мистецтва
Школи раннього розвитку
дитини «Малюк»
Тема. Зимове дерево.
Мета:
Тип заняття: комбіноване.
Обладнання: ілюстрації із зображеннями зимових пейзажів, штемпельні подушечки з поролону, тарілочки, гуаш, пензлики, кольоровий папір, склянка з водою, серветки.
План заняття
Хід заняття
Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!
Діти (хором): Доброго дня!
П.: Діти, яка пора року зараз?
Д. (очікувана відповідь): Зима.
П.: Зазвичай взимку багато снігу. Я пропоную вам уявити, що ви на вулиці, де багато снігу, і ми з вам граємо в сніжки.
Фізкультхвилинка «Сніжки».
Зліпимо сніжки.
Кидаємо.
Руки в замок. Катаємося з гірки.
Гріємо руки. Ніс погріли?
А працювати захотіли?
П.: Діти, ви знаєте, що взимку рослини вкриваються сніговою ковдрою від холоду. Але цієї ночі вітерець-пустун зірвав зимову ковдру з берізки на узліссі. Поки вона не замерзла, закутаймо її якомога тепліше!
П.: Сьогодні я пропоную кожному з вас намалювати берізку та зберегти її від холоду. Малювати будемо за допомогою шматочків поролону.
Педагог демонструє зразок, на якому намальована берізка, і звертає увагу дітей, що зимовий день краще відобразити на блакитному фоні, а предмети на ньому – за допомогою білої гуаші.
Для показу і пояснення техніки відбитка поролоном педагог пропонує дітям встати, зайняти місце навколо круглого столу, за яким він знайомить їх із штемпельними подушечками.
Педагог знайомить дітей з алгоритмом виконання роботи.
Педагог надає індивідуальну допомогу за потребою. Пропонує дітям, які раніше за всіх виконали завдання, намалювати ще сніговика або пташку.
П.: Діти, давайте вивісимо ваші малюнки на дошці. Подивіться, яку красу ви намалювали! Таке враження, що ми з вами знаходимося в березовому гаю. Вам відомо, що для збереження краси природи, необхідно її оберігати. Що це означає?
Д. (очікувана відповідь): Це значить: не ламати гілок на деревах, не кидати сміття на землю, не ображати мешканців лісу.
П.: Всі виконали завдання. Ви молодці! До побачення!