КОНСПЕКТ БЕЗПОСЕРЕДНЬО - ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В ПЕРШІЙ МОЛОДШІЙ ГРУПІ.
Тема: «Зайчик в гості завітав»
Освітня галузь «Художньо-естетичний розвиток»
Мета: формування комунікативних навичок у дітей.
завдання:
Освітня галузь: «Мовний розвиток».
- збагачувати словник дітей за допомогою читання вірша;
- продовжувати формувати вміння узгоджувати слова в пропозиціях, давати можливість розповісти вірш повністю;
Освітня галузь: «Соціально - комунікативний розвиток».
- виховувати добре дбайливе ставлення до іграшок.
Освітня галузь: «Художньо - естетичний розвиток».
- продовжувати формувати навички ліплення з пластиліну, виховувати бажання ліпити;
- виховувати акуратність.
Освітня галузь: «Фізична культура».
- формувати вміння виконувати нескладні рухи під текст.
Методичні прийоми: ігрова ситуація, бесіда, фізхвилинка, продуктивна діяльність, спільні дії з дітьми.
Обладнання: іграшковий зайчик, рушник, муляж морквини, пластилін, дощечки на кожну дитину, серветки.
Хід діяльності:
Організаційний момент:
Вихователь приносить в групу мокрого зайчика.
Вихователь: - Ой, діти, подивіться, хто до нас прийшов? (Зайчик).
- Зайчик!
-А чому ти весь мокрий? (Відповідаю за зайчика).
- Давайте його загорнемо в рушник, що б він висох і зігрівся (виконую дії).
- Діти, що ж сталося з зайчиком? (Відповіді дітей).
- Послухайте, що про це розповіла нам в своєму вірші Агнія Барто
Про зайча дівча не дбало -
Від дощу не заховало.
Ждати помочі нізвідки,
Геть промокло - аж до нитки!
Бесіда.
Вихователь: - Хлопці, хто кинув зайчика? (Відповіді дітей.)
- Чому зайка мокрий? (Відповіді дітей.)
- Чи можна іграшки кидати на вулиці? (Відповіді дітей.)
- Що повинні ми зробити з іграшками після того, як пограли? (Якщо не можуть, кажу сама.)
- Зайка образився на свою господиню. Йому було так погано під дощем. Давайте поліємо зайчика, скажімо йому ласкаві слова (діти жаліють зайчика.)
- Давайте розповімо вірш для нашого зайченя.
(Розповідаю вірш повторно, пропонуючи дітям повторювати за мною слова, заохочую дітей, які намагаються розповісти віршований текст повністю.)
- Подивіться, яке задоволене зайченя. Йому сподобалося, як ви розповідаєте вірш.
Фізхвилинка «Зайка».
Вихователь: - Діти, давайте пограємо з зайчиком.
Діти стрибають на двох ногах, підібгавши руки до грудей, імітуючи рухи зайчиків. Потім присідають навпочіпки і відпочивають. Встають і знову стрибають.
Зайчик: - З вами дуже весело. Мені дуже сподобалося грати разом!
Художня творчість. Ліплення «Морквина для зайченя».
Вихователь: - Дтиі, а що любить зайчик їсти? Морквина - улюблена їжа зайчат. Ось її-то ми зараз і виліпив з пластиліну (пропоную розглянути морквину)
- Подивіться, морквина з одного кінця товста, а з іншого - гостра, має форму «палички». Тому зі шматка пластиліну, спочатку зліпимо «паличку». Ось, що вийшло (показ)
- А як ви будите ліпити «палички». Покажіть (діти виконують завдання без пластиліну)
- А тепер «паличку» перетворимо в морквину, для цього витягнемо один кінець «палички». Ось так (показ)
- І ось морквина готова. Але зайчику одній морквині мало, адже він напевно захоче почастувати своїх друзів. Ви мені допоможете?
- Давайте згадаємо, як ми будемо це робити? (Вислуховую відповіді, потім узагальнюють їх.)
- Правильно, спочатку з шматочка пластиліну зліпимо «паличку», потім витягнемо один кінець «палички» і наша морквина готова (стежу за виконанням роботи, в разі потреби допомагаю.)
Рефлексія:
Виліплені вироби діти розкладають на красивій тарілці і ставлять її перед іграшкою.
Вихователь: Дивіться зайчик наївся і дякує вам: - Спасибі вам за морквини.(Запрошує своїх друзів веселитися разом з ним)
Вихователь: - Скільки гарних, смачних морквин ви зліпили. Їж зайка. Зайка