|
|
|
Розділ 1: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки Об’єкт проектної діяльності №6: Картина Основна технологія:технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія:технологія ниткографії |
||
№ з/п
|
Тема, зміст роботи |
Дата проведення |
1. |
Технологія ниткографії – як вид декоративно-ужиткового мистецтва. Планування роботи з виконання проекту |
|
2. |
Проектування малюнка виробу. Графічне зображення. Підготовка конструкційних матеріалів та інструментів. |
|
3. |
Нанесення малюнка на основу. |
|
4. |
Штампування отворів |
|
5. |
Техніка заповнення кута |
|
6. |
Техніка заповнення кола |
|
7. |
Технологія виготовлення картини |
|
8. |
Технологія виготовлення картини |
|
9. |
Оформлення виробу |
|
10. |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту |
|
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 1-2
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Картина в техніці ниткографії
ТЕМА УРОКУ:. Технологія ниткографії – як вид декоративно-ужиткового мистецтва
Планування роботи з виконання проекту
Підготовка конструкційних матеріалів та інструментів
МЕТА: - ознайомити з нетрадиційним видом вишивки, застосувати поняття математичних термінів: геометрична фігура, хорда, довжина, середина і т.ін.;
ТИП УРОКУ: комбінований
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сьогодні я познайомлю вас із незвичайною технікою вишивання – хордовою вишивкою або «ізониткою».
Зародилася ця техніка в Англії. Вона дуже проста у виконанні, тому нею можуть займатися люди різного віку.
Слово «ізонитка» означає «нитка, яка малює». Якщо людина вміє малювати, або має хоч трохи хисту до малювання, роботи виходять дуже цікаві, але ця техніка цікава тим, що навіть той, хто далекий від малювання може опанувати це мистецтво і виготовити дуже цікаві роботи.
IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підготувати матеріали та інструменти
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 3-4
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Картина в техніці ниткографії.
ТЕМА УРОКУ:. Нанесення малюнка на основу.
Штампування отворів.
МЕТА: - навчити виконанню математичної вишивки, нанесенню малюнка на основу, штампуванню отворів;
- виховувати охайність, старанність.
ТИП УРОКУ: комбінований
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підготувати нитки для вишивки по картону
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 5-6
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Картина в техніці ниткографії.
ТЕМА УРОКУ:. Техніка заповнення кута.
Техніка заповнення кола
МЕТА: - навчити виконанню математичної вишивки, техніці заповнення кута та кола;
- виховувати охайність, старанність.
ТИП УРОКУ: формування практичних умінь
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
1. Накреслити на зворотній стороні картону любий кут
2. Поділити кожну сторону кута на 12 рівних частин
3. Пронумерувати отримані точки, починаючи з вершини
4. Зробити голкою або шилом проколи у всіх точках, крім вершини
5. Вдіти нитку в голку
6. Закріпити нитку з зворотного боку скетчем або ізолентою
7. Заповнити кут за схемою
При виконанні кута з лицьового боку нитки протягаються від однієї сторони кута до іншої, а з зворотнього боку стежки стежки розміщуються суворо по сторонам кута у вигляді пунктирних ліній.
1. Накреслити коло
2. Розділити коло на 12 рівних частин
3. Зробити голкою або шилом проколи у всіх точках
4. Вдіти нитку в голку
5. Закріпити нитку скетчем або ізолентою
6. Заповнити коло за схемою
При заповненні кола з лицьового боку отримуємо малюнок у вигляді зірки, а з зворотного боку нитка повторює лінію кола.
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підготуватись до виготовлення картини.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 7-8
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Картина в техніці ниткографії.
ТЕМА УРОКУ:. Технологія виготовлення картини
МЕТА: - навчити виконанню математичної вишивки;
- виховувати охайність, старанність.
ТИП УРОКУ: формування практичних умінь
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.
2. Створення позитивного емоційного настрою.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підготуватись до захисту проекту.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОК № 9-10
КЛАС: _______________
ДАТА: _______________
ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Картина в техніці ниткографії.
ТЕМА УРОКУ:. Оформлення виробу.
Остаточна обробка виробу.
Захист проекту
МЕТА: - навчити виконанню остаточної обробки математичної вишивки;
- виховувати охайність, старанність.
ТИП УРОКУ: формування практичних умінь
ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ
I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.
2. Створення позитивного емоційного настрою.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ
План:
VI. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Підготувати природні матеріали та основу.