Конспекти уроків трудового навчання до проекту "Картина у техніці ниткографії"

Про матеріал
Конспекти уроків трудового навчання до проекту "Картина у техніці ниткографії"
Перегляд файлу

 

 

 

Розділ 1: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Об’єкт проектної діяльності №6: Картина

Основна технологія:технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.

Додаткова технологія:технологія ниткографії

з/п

 

 

Тема, зміст роботи

Дата проведення

1.

Технологія ниткографії – як вид декоративно-ужиткового мистецтва. Планування роботи з виконання проекту

 

2.

Проектування малюнка виробу. Графічне зображення. Підготовка конструкційних матеріалів  та інструментів.

 

3.

Нанесення малюнка на основу.

 

4.

Штампування отворів

 

5.

Техніка заповнення кута

 

6.

Техніка заповнення кола

 

7.

Технологія виготовлення картини

 

8.

Технологія виготовлення картини

 

9.

Оформлення виробу

 

10.

Остаточна обробка виробу. Захист проекту

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 

УРОК № 1-2

КЛАС: _______________

ДАТА: _______________

ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.                Картина в техніці ниткографії

ТЕМА УРОКУ:. Технологія ниткографії – як вид декоративно-ужиткового  мистецтва

               Планування роботи з виконання проекту

               Підготовка конструкційних матеріалів  та інструментів

МЕТА: - ознайомити з нетрадиційним видом вишивки, застосувати поняття математичних термінів: геометрична фігура, хорда, довжина, середина і т.ін.;

  • розвивати  творчі здібності, логічне   мислення,  уважність,    фантазію,   уяву, спостережливість;
  • формувати ключові освітні компетентності учнів ;
  • виховувати потребу у творчості, любов до праці, бажання робити добрі справи і передавати словами красу навколишнього світу

ТИП УРОКУ: комбінований

 

ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ

 

I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

  1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.
  2. Створення позитивного емоційного настрою.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Правила поведінки на уроці трудового навчання.
  2. Правила особистої гігієни та санітарії на уроці трудового навчання.
  3. Правила безпеки життєдіяльності під час роботи з матеріалами та інструментами.
  4. Послідовність планування роботи під час виготовлення об’єкту.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні я познайомлю вас із незвичайною технікою вишивання – хордовою вишивкою або «ізониткою».

Зародилася ця техніка в Англії. Вона дуже проста у виконанні, тому нею можуть займатися люди різного віку.

Слово «ізонитка» означає «нитка, яка малює». Якщо людина вміє малювати, або має хоч трохи хисту до малювання, роботи виходять дуже цікаві, але ця техніка цікава тим, що навіть той, хто далекий від малювання може опанувати це мистецтво і виготовити дуже цікаві роботи.

 

IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ  ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ

План:

  1. Інструктаж з безпеки життєдіяльності
  2. Техніка виконання хордової вишивки
  3. Вибір теми проекту
  4. Інструктаж
  5. Планування роботи з виконання проекту
  6. Планування виготовлення виробу

 

VI.  ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготувати матеріали та інструменти

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 

УРОК № 3-4

КЛАС: _______________

ДАТА: _______________

ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.                Картина в техніці ниткографії.

ТЕМА УРОКУ:. Нанесення малюнка на основу.

                               Штампування отворів.

МЕТА: - навчити виконанню математичної вишивки, нанесенню малюнка на основу, штампуванню отворів;

  • формувати наполегливість, вміння доводити почату справу до кінця
  • розвивати уяву, фантазію, дрібну моторику пальців рук;

               - виховувати охайність, старанність.

ТИП УРОКУ: комбінований

 

ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ

 

I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

  1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.
  2. Створення позитивного емоційного настрою.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Правила поведінки на уроці трудового навчання.
  2. Правила особистої гігієни та санітарії на уроці трудового навчання.
  3. Правила безпеки життєдіяльності під час роботи з матеріалами та інструментами.
  4. Послідовність планування роботи для виготовлення об єкту.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ  ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ

План:

  1. Вступний інструктаж
  2. Нанесення малюнка на основу.
  3. Штампування отворів.
  4. Поточний інструктаж.
  5. Заключний інструктаж.

 

VI.  ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготувати нитки для вишивки по картону

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 

УРОК № 5-6

КЛАС: _______________

ДАТА: _______________

ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.                Картина в техніці ниткографії.

ТЕМА УРОКУ:. Техніка заповнення кута.

                               Техніка заповнення кола

МЕТА: - навчити виконанню математичної вишивки, техніці заповнення кута та кола;

  • формувати наполегливість, вміння доводити почату справу до кінця
  • розвивати уяву, фантазію, точність,  дрібну моторику пальців рук;

               - виховувати охайність, старанність.

ТИП УРОКУ: формування практичних умінь

 

ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ

 

I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

  1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.
  2. Створення позитивного емоційного настрою.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Правила особистої гігієни та санітарії на уроці трудового навчання.
  2. Правила безпеки життєдіяльності під час роботи з матеріалами та інструментами.
  3. Послідовність планування роботи для виготовлення об єкту.
  4. Нанесення малюнка на основу в ізонитці.
  5. Правила техніки безпеки при штампуванні отворів у ниткографії.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ  ЗНАНЬ ТА ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ

План:

  1. Вступний інструктаж
  2. Нанесення малюнка на основу.
  3. Техніка заповнення кута.

1.     Накреслити на зворотній стороні картону любий кут

2.     Поділити кожну сторону кута на 12 рівних частин

3.     Пронумерувати отримані точки, починаючи з вершини

4.     Зробити голкою або шилом проколи у всіх точках, крім вершини

5.     Вдіти нитку в голку

6.     Закріпити нитку з зворотного боку скетчем або ізолентою

7.     Заповнити кут за схемою

При виконанні кута з лицьового боку нитки протягаються від однієї сторони кута до іншої, а з зворотнього боку стежки стежки розміщуються суворо по сторонам кута у вигляді пунктирних ліній.

 

  1. Техніка заповнення кола.

1.     Накреслити коло

2.     Розділити коло на 12 рівних частин

3.     Зробити голкою або шилом проколи у всіх точках

4.     Вдіти нитку в голку

5.     Закріпити нитку скетчем або ізолентою

6.     Заповнити коло за схемою

При заповненні кола з лицьового боку отримуємо малюнок у вигляді зірки, а з зворотного боку нитка повторює лінію кола.

 

  1. Поточний інструктаж.
  2. Заключний інструктаж.

 

VI.  ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготуватись до виготовлення картини.

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 

УРОК № 7-8

КЛАС: _______________

ДАТА: _______________

ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.                Картина в техніці ниткографії.

ТЕМА УРОКУ:. Технологія виготовлення картини

МЕТА: - навчити виконанню математичної вишивки;

  • формувати наполегливість, вміння доводити почату справу до кінця;
  • розвивати уяву, фантазію, точність,  дрібну моторику пальців рук;

               - виховувати охайність, старанність.

ТИП УРОКУ: формування практичних умінь

 

ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ

 

I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.

2. Створення позитивного емоційного настрою.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Правила безпеки життєдіяльності під час роботи з матеріалами та інструментами.
  2. Правила техніки безпеки при штампуванні отворів у ниткографії
  3. Техніка заповнення кута.
  4. Техніка заповнення кола.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IV. ФОРМУВАННЯ НОВИХ  ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ

План:

  1. Вступний інструктаж.
  • Технологія виготовлення картини.
  1. Поточний інструктаж.
  • Контроль за технологією виготовлення картини.
  1. Заключний інструктаж.
  • Контроль якості виготовленої картини.

 

VI.  ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготуватись до захисту проекту.

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 

УРОК № 9-10

КЛАС: _______________

ДАТА: _______________

ТЕМА: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом.                Картина в техніці ниткографії.

ТЕМА УРОКУ:. Оформлення виробу.

Остаточна обробка виробу.

Захист проекту

МЕТА: - навчити виконанню остаточної обробки математичної вишивки;

  • формувати наполегливість, вміння доводити почату справу до кінця;
  • розвивати уяву, фантазію, естетичний смак;

               - виховувати охайність, старанність.

ТИП УРОКУ: формування практичних умінь

 

ХІД ТА ЗМІСТ УРОКУ

 

I. ОРГ АНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

1. Привітання, перевірка наявності учнів та готовності до уроку.

2. Створення позитивного емоційного настрою.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Правила безпеки життєдіяльності під час роботи з матеріалами та інструментами.
  2. Правила техніки безпеки при роботі з матеріалами та інструментами у техніці ізонитки.
  3. Послідовність виготовлення виробу у техніці ізонитки.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IV. ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ

План:

  1. Вступний інструктаж.
  • Технологія остаточної обробки виробу.
  1. Поточний інструктаж.
  • Оформлення виробу.
  1. Заключний інструктаж.
  2. Захист проекту.

 

VI.  ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Підготувати природні матеріали та основу.

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку