Конспекти уроків з ПМ для 6 класу

Про матеріал
Оновлена розробка уроків №23-26 для учнів 6 класу. За авторським календарним плануванням та підручником "Język polski dla 6 klasy" Łesia Biłeńka-Swystowycz, Jerzy Kowalewski, Mykoła Jarmoluk "
Перегляд файлу

29.11.2017

Конспект уроку польської мови №23-24(6 клас)

Тема: Читання тексту «Мандрівка в гори».Знайомство з картою Польщі та України

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «Польща на карті світу»;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість; створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Dzięcioł pień ciął

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть відмінки польською мовою ?   

-На які питання відповідає кожна з них?

-Провідвіняйте слово  оczy?

-Провідміняйте uszy.

-Провідміняйте  dziecko  ланцюжком.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Do słowniczka. St.64

2. Гра «Гойдалки»

Стати прямо, ноги нарізно, руки в поясі. Гойдатися, піднімаючись на носки й опускаючись на п’яти під рахунок учителя («раз» – на носках, «два» – на п’яти. 10 разів).

3. Czytanie. St.63-64

4.Ćw.1 st.64

5.Ćw.2 st.65

6.Czytanie. Ćw.5 st.67

7.Pisanie. Ćw.6,7,8 st.68.69

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання. Wyuczyć słowa,ćw.3 st.66,ćw.4 st.67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.12.2019

Конспект уроку польської мови №25-26(6 клас)

Тема: Dzień Niepodległości

Мета: cформувати лексичні навички  до теми «Мандри Польщею та Україною»;

розвивати мовлення і збагачувати словниковий запас учнів;

виховувати працьовитість, увагу, спостережливість; створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

                                                      Хід уроку

І Організаційний момент (привітання, перевірка присутніх).

ІІ Фонетична розминка

Nie pieprz wieprza pieprzem Pietrze, bo bez pieprzu wieprz jest lepszy.

ІІІ Перевірка домашнього завдання.

ІV Актуалізація опорних знань учнів.

     Бесіда:

-Назвіть відмінки польською мовою ?   

-На які питання відповідає кожна з них?

-Провідвіняйте слово  оczy?

-Провідміняйте uszy.

-Провідміняйте  dziecko  ланцюжком.

V Оголошення теми та мети уроку.

VІ Практичні завдання та вправи.(робота з підручником)

1. Czytanie. St.62

2. Гра «Гойдалки»

Стати прямо, ноги нарізно, руки в поясі. Гойдатися, піднімаючись на носки й опускаючись на п’яти під рахунок учителя («раз» – на носках, «два» – на п’яти. 10 разів).

3. Do słowniczka. St.64

4. Czytanie. St.63-64

V Підсумок уроку.

VI Домашнє завдання.

1.Wyuczyć słowa.

2. Переказувати текст ст. 63-64

 

docx
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку