Конспкт уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 2 класі з теми "Які зміни залежать від мене, а які не залежать""

Про матеріал
Конспект уроку з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" у 2 класі. Тема уроку "Які зміни залежать від мене, а які не залежать". Мета уроку: створити умови для систематизації та узагальнення знань про зміни в навколишньому середовищі, які залежать, або не залежать від людини; сприяти вдосконаленню навичок вимірювання свого зросту та маси тіла, умінь спостерігати за добовими та сезонними змінами в природі; сприяти формуванню комунікативної компетентності учнів шляхом роботи над побудовою усних зв’язних висловлювань, залучення до спілкування з учителем та однолітками; соціальної компетентності школярів шляхом роботи у групах та парах; розвитку допитливості, спостережливості, уваги; сприяти вихованню самоповаги, толерантного ставлення одне до одного. Освітні галузі, які інтегруються: мовно-літературна, природнича, соціальна і здоров'язбережна галузь.
Перегляд файлу

Інтегрований урок у 2 класі «Я досліджую світ» (МОВ, СЗО, ПРО)

Тема місяця: Зміни

Тема уроку: Які зміни залежать від мене, а які не залежать?

Мета: створити умови для  систематизації та узагальнення знань про зміни в навколишньому середовищі, які залежать, або не залежать від людини;  сприяти  вдосконаленню навичок вимірювання свого зросту та маси тіла,  умінь спостерігати за добовими та сезонними змінами  в природі; сприяти формуванню комунікативної  компетентності  учнів шляхом роботи над побудовою усних зв’язних висловлювань,  залучення до спілкування з учителем та однолітками; соціальної компетентності школярів шляхом роботи у групах та парах;  розвитку допитливості, спостережливості,  уваги; сприяти   вихованню самоповаги, толерантного ставлення одне до одного.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь, навичок.

Очікувані результати навчання

учень:

  •         створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;
  •         описує залежність між фізичною активністю та потребою в їжі та воді;
  •         описує зміни власних емоцій, почуттів (настрою);
  •         визначає, як змінюється людське тіло з віком;
  •         здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, ваги);
  •         впорядковує, порівнює, групує дані, застосовуючи прості моделі;
  •         знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів;
  •         спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі.

Методи і форми роботи: вправа «Імпульс потиску», проблемні питання, робота в групах, робота в парах, вимірювання величин, дослідження, гра, спільна розмова (бесіда), робота з медіатекстом.

Обладнання: картки настрою, картки до гри «Змінне – незмінне», комп’ютер, метр, ваги, таблиця вимірювань, медіатекст «Подивись на небо», таблиця спостережень за деревом.

Перебіг заняття

І. Організаційний момент. Створення робочого настрою.

1. Емоційне налаштування учнів.

  •             Вправа «Імпульс потиску»

- Своїм потиском руки я передаю імпульс гарного настрою. Ваше завдання: отримавши імпульс, передати його іншому. А тепер передайте імпульс нашим гостям. Який у вас настрій на початку уроку?

2. Заповнення карток настрою на початок уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Постановка проблемних питань.

- Як ви думаєте, чому деякі речі постійно змінюються?

- Чому дещо залишається незмінним?

- Чи може з часом змінитись те, що зараз є незмінним?

III. Повідомлення  теми уроку.

  • Сьогодні ми визначимо, які зміни залежать від нас, а які не залежать.

IV. Робота за темою уроку.

ПРО

1.Робота в групах (об’єднатися в групи за кольором).

 -  Які зміни, на вашу думку,  залежать від вас, а які –  ні?

1 група – зміни, які залежать від нас.

Завдання: Обрати  малюнки, на яких є зміни, що залежать від вас. Пояснити  свій вибір.

2 група – зміни, які не залежать від нас.

Завдання: Обрати  малюнки, на яких є зміни, що не залежать від вас.  Пояснити свій вибір.

Картинки по запросу осіннє дерево картинкаПохожее изображениеКартинки по запросу картинка дідусь з бабусею

Картинки по запросу картинка немовляКартинки по запросу картинка календарПохожее изображение

Картинки по запросу малюнок перукар робить зачіскуКартинки по запросу малюнок гра на музичному інструменті

СЗО

2.Слово вчителя.

  •              Ви зростаєте, і ваше тіло змінюється. Зміни, що відбуваються з вами за літо,  помічають однокласники, коли ви приходите до школи. Що ж сприяє вашому  росту та розвитку  організму? (Відповіді дітей: прогулянки на свіжому повітрі, здорове  харчування, міцний сон, дотримання режиму дня, загартовування, заняття фізкультурою та спортом)
  •              Також фізичний розвиток можна оцінити за масою тіла та зростом.

3.Робота в парах.

 - Провести дослідження. Вимірювання  зросту та маси учнів. Зафіксувати результати вимірювання в таблицю.

ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я

ЗРІСТ, см

МАСА, кг

 

 

 

 

- Чи відбулися зміни у вашому зрості та масі протягом місяця?

- Порівняйте свої результати з попередніми вимірами. (МАО)

- Які поради ви дали б тим,  хто хоче стати вищим?

      4.  Руханка«Подивись на небо». 

5.Робота з медіатекстом.

- Які явища природи спостерігали, переглядаючи  відео під час руханки? (Дощ, веселка). Де знаходиться  сонце на небосхилі? В який період доби відбуваються події? А яка пора року? Які  об’єкти  живої природи  побачили під час перегляду? Що є змінним, а що – незмінним?

      ПРО

6.Завершення  попередніх спостережень за змінами в природі.

(Діти протягом місяця проводили спостереження за деревом, відзначаючи в таблиці зміни в забарвленні крони та трави під ним)

  •    Які зміни відбулися? Які кольори переважають? Чому змінюється забарвлення крони та трави? Чи залежать ці зміни від вас?

7.  Гра «Змінне - незмінне».

На паперових кругах  надруковано  слова: пори року,  дощ,  вітер, ім’я, зріст, опадання листя, зачіска, настрій, погода, одяг,  чистота, хвороба, день.  Учні рухаються по колу, за командою піднімають круг, читають, визначають, що є змінним, а що – ні.

 МОВ

8.Спільна розмова «Чи можливе життя без змін?».

- Висловте свої міркування:  чи можливе життя без змін? Поясніть  свою думку.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

1.Бесіда.

- Яку інформацію ви вважаєте найбільш цікавою?

- Яке завдання сподобалось найбільше?

- Чим незвичайний був наш урок?

2. Заповнення карток настрою на кінець уроку.

- Чи залежала зміна настрою від вас?

 

Список використаних джерел

  1.               Типова освітня програма початкової  освіти цикл  I (1-2 клас) під керівництвом Шияна Р.Б.- https://mon.gov.ua
  1.               Навчальна  програма з інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
  2.               Презентація «Навчально-методичне забезпечення у рамках експерименту з питань впровадження Державного стандарту».
  3.               Зошит з інтегрованого курсу « Я досліджую світ». Частина 1 «Зміни».

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична ремарка

Скорочення, яке використовується в індексі державних вимог до обов’язкових результатів навчання:

Мовно-літературна (МОВ)

Математична (МАО)

Природнича (ПРО)

Технологічна (ТЕО)

Інформатична (ІФО)

Соціальна і здоров’язбережна (СЗО)

Фізкультурна (ФІО)

Громадянська та історична (ГІО)

Мистецька (МИО)

 

 

docx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
5577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку