УРОК -- ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ Важливим аспектом застосування інтерактивних технологій є оновлення структури уроків
Номер слайду 2
Центральною ланкою реалізації освітньої технології, найвищим ступенем її розвитку і втілення, системним виявом ефективності і результативності, має бути урок як основна форма організації шкільного навчання.
Номер слайду 3
“ Коли я маю яблуко і ти маєш яблуко, і ми обміняємось яблуками, у кожного із нас буде по одному яблуку. Коли я маю ідею і ти маєш ідею, ми обміняємось ідеями – в нас буде по дві ідеї ”. Бернард Шоу СПІЛКУЮЧИСЬ МІЖ СОБОЮ, ВЧИТЕЛІ ЗБАГАЧУЮТЬСЯ ІДЕЯМИ, ПЛАНАМИ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. І ОТРИМУЮТЬ НАТХНЕННЯ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗАЛИШИТИ БІЛЯ ПОРОГА КЛАСУ ВСІ СВОЇ ПРОБЛЕМИ, УВІЙТИ ДО ДІТЕЙ ІЗ ПІДНЕСЕНО НАЛАШТОВАНОЮ ДУШЕЮ І ПОЧАТИ ДІЙСТВО ПІД НАЗВОЮ «УРОК».
Номер слайду 4
Намагайтеся кожного дня для кожної справи знайти якийсь позитивний початок, оскільки від того настрою, з яким ви вступаєте в якусь справу залежать ваші успіхи, а можливо, і невдачі.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Педагогічна техніка-це діяльність вчителя, направлена на організацію різних форм і прийомів навчальної роботи.
Номер слайду 9
Вміння керувати своєю поведінкою: Техніка володіння своїм організмом (мімікою, пантомімікою); Керування емоціями, настроєм; Вміння знімати психологічне напруження в учнів; Вміння пробуджувати творчі самопочуття під час уроку; Опанування умінням соціальної перцепції (техніка керування увагою,уявою); Опанування техніки мовлення (керування диханням, дикцією, темпом мовлення). Вміння вплинути на особистість і колектив: Техніка організації контакту; Управління педагогічним спілкуванням; Оволодіння технікою навіювання.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Довідка: Анатолій Олександрович Гін (рід. 16 квітня 1958, Харків, Українська РСР, СРСР) — фахівець з ТРІЗ(теорія вирішення винахідницьких завдань), майстер ТРІЗ, педагог. Його книга «Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Відвертість. Діяльність. Зворотний зв'язок. Ідеальність: Посібник для вчителя» стала лідером продажів серед методичної літератури для вчителів, витримала 17 перевидань. «Що ви знайдете в цій книзі… Школу робить школою учитель. Учителі різні — адже вони виростають з учнів. Художник навчається змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант навчається етюдам. Журналіст та письменник засвоюють прийоми письмової мови. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, засвоює прийоми — тільки це педагогічні фарби, етюди, прийоми… Ось учитель-майстер, віртуоз. Як по нотах грає він свій урок. І тільки інший учитель знає, скільки праці пішло на опанування гамм та етюдів, доки ноти, ритми та мелодії на злилися в музиці уроку. Майстерність — це фах з печаткою досконалості. Майстрів не так багато. Але існує багато сильних фахівців. Звичайно вони мають свої професійні хитрощі, прийоми. Сильних педагогічних прийомів не так вже й багато — найчастіше гарний фахівець активно користується лише двома-трьома «секретами». Ця книга — збірник педагогічних прийомів. До неї ввійшли лише такі, які мають свою технологію і можуть застосовуватися в умовах звичайної сучасної школи» - пише в своїй книзі А.Гін.
Номер слайду 12
У сучасній педагогіці є така цікава нова педагогічна ідея "Конструктор уроку", що використовується як ефективний засіб для "складання уроків". Будь-який з етапів уроку може бути реалізований різними прийомами або їх комбінаціями, тобто прийоми, по суті, і є елементи конструктора уроку. Кожен етап уроку має своє позначення, а методичний прийом, який використовує учитель - свій номер.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Аукціон Етапи уроку Методичні прийоми 1 2 3 4 5 6 7 8 9 А Організаційний момент Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класі Б Перевірка домашнього завдання «Злови помилку» «Незакін- чені речення» «Комента-тор» Взаємоперевірка Дитячі проекти Интелек туальна розминка Дивуй! Так чи ні В Актуалізація опорних знань «Злови помилку» «Незакін-чені речення» Вірю-не вірю Тестуван-ня Епіграф Світло-фор Математична мозаїка Логічний ланцю-жок Г Мотивація навчальної діяльності «Мозковий штурм» Відстро-чена відгадка Інтер- активні вправи Кросворди, ребуси Само-оцінка Постав запитання Свої приклади Знайди помилку Д Повідомлення теми, мети та завдань уроку Створення сприятливої, позитивної психологічної атмосфери в класі Е Вивчення нового матеріалу Шпар-галка Мозковий штурм Цікава мета Встано-віть відповід-ність Тесту-вання Дивуй Фантас-тична добавка Практич-ність теорії Є Сприйняття та осмислення набутих знань Практич- на робота (самостій-на) Практич-на робота (робота в групах) Дитячі проекти Встанови відповідність Інструк- тивні картки Знайди помилку Мозкова атака Логічний ланцю-жок К Застосування знань і способів діяльності Дитячі проекти «Шерлок Холмс» Електрон-ні презента-ції Впізнай мене Доміно Аукціон Прес-конфе-ренція Фронталь-не опиту-вання Й Контроль знань і вмінь учнів Світлофор Опитування по ланцюж-ку Тихе опитува ння Програмо-ване опитуван-ня Ідеальне опитуван-ня Фактоло-гічний диктант Контро-льний тест Бліц - контроль Л Диференційова-не домашнє завдання Три рівня Обов‘яз-ковий мінімум Тренуваль-ні завдання Незвичай-на звичай-ність Особливе завдання Ідеальне завдан-ння Твор-чість майбут-нього Дитячі проекти