Конструктор уроку : "Живопис"

Про матеріал
Урок оволодіння образотворчою грамотою та створення самостійної творчої роботи. Тема: Живопис. Види та жанри живопису, основні засоби виразності. Практична робота «Створити натюрморт з фруктів в теплій гамі кольорів». Мета: - ознайомити з живописом як видом образотворчого мистецтва, навчити працювати з інтерактивним плакатом, визначати за її допомогою види живопису та аналізувати їх, спираючись на виразні засоби живопису, створювати зображення у певному колориті; - сприяти розвитку художньо - образного мислення, мистецького тезаурусу; - формувати ментальний естетичний досвід, художньо - творчі здібності, мотивацію до самовираження через засоби мистецтва; - виховувати зацікавленість до творів живопису, бажання творити, нахили до аматорства.
Перегляд файлу

 

 

Образотворче мистецтво,   5 клас

 

Вчитель  образотворчого мистецтва  Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням

Мащенко Алла Юріївна

 

Урок оволодіння образотворчою грамотою та створення самостійної творчої роботи.

  

 Тема: Живопис.  Види та жанри   живопису,  основні засоби  виразності.  Практична робота «Створити натюрморт  з фруктів в теплій гамі кольорів».

 

Мета:

  • ознайомити з живописом як видом образотворчого мистецтва,  навчити  працювати з інтерактивним плакатом,  визначати за її  допомогою види живопису та аналізувати їх, спираючись на  виразні засоби живопису,  створювати зображення у певному колориті;
  • сприяти розвитку  художньо - образного  мислення, мистецького  тезаурусу;
  • формувати  ментальний   естетичний  досвід,  художньо - творчі здібності,  мотивацію до самовираження  через засоби  мистецтва;
  • виховувати  зацікавленість  до творів  живопису,  бажання творити,  нахили до аматорства.

 

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: інтерактивний плакат, комп’ютер, творче завдання  « Натюрморт»,  технологічні карти.

 

Матеріал для учнів: фарби, пензлі, аркуші паперу.

 

Вузлики на пам’ять:

Колорит — це гармонійне поєднання, взаємозв'язок, тональне об'єднання різних кольорів в картині.

Колір (від грец. «хромос») - це одна з ознак предметів, які ми бачимо, усвідомлене зорове відчуття.

 

 

Структура

 

Джерела:

І. Організація уроку.  Мотивація до творчості.

    -  Слово вчителя.

https://www.youtube.com/watch?v=I5CzxLXVSLA

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DI5CzxLXVSLA&4&0

 

ІІ. Актуалізація знань.

  • Вправа «Асоціативний ряд»  ( до поняття  «Живопис»  підбираються  слова – асоціації).
  •  -    Вправа  «Побудуй мету уроку, спираючись на інтерактивний плакат »   (актуалізація  відповідних розумових операцій  і пізнавальних процесів).
  • Вправа «Палітра успіху»  -  самооцінювання  на початку  заняття  (мотивація  до пробних  навчальних  дій  і його самостійне здійснення).

                          Оціни свої  знання  та вміння на початку  уроку

1

2

3

4

5

6

 7

8

9

10

 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Слово вчителя.

 

 

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fuk.wikipedia.org%2Fwiki%2F%25D0%2596%25D0%25B8%25D0%25B2%25D0%25BE%25D0%25BF%25D0%25B8%25D1%2581&4&0

ІІІ.  Вивчення нового матеріалу.


-     Слово вчителя.

  • Таблиця понять  та термінів.

 (Діти заповнюють таблицю,  спираючись на   інтерактивний плакат).

  • Аналіз результатів.

 

ІV.  Обговорення та вирішення навчальних завдань.

https://www.youtube.com/watch?v=serpl2PBw80

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dserpl2PBw80&4&0

https://www.youtube.com/watch?v=pRI4V4SgOHo

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DpRI4V4SgOHo&4&0

https://www.youtube.com/watch?v=enIuogzXYUk

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DenIuogzXYUk&4&0

 

 

V. Фізкультхвилинка.

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dt7FLa2FF2AI&4&0

 

VІ.  Практична  робота

 

  • Вправа «Склади натюрморт з фруктів» (набор  фруктів, ментальна карта).
  • Технологічна карта, інструктаж.
  • Виконання творчої роботи на папері фарбами «Натюрморт з фруктів».

 

                          Оціни свої  знання  та вміння  на кінець  уроку

1

2

3

4

5

6

 7

8

9

10

 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ.  Галерея творчих робіт.

 -  Підведення підсумків.  Оцінювання.

 

 

 

VІІІ.  Домашня робота.

  • І – варіант. Дібрати картини з зображенням натюрморту українських художників  виконані в теплій кольоровій гамі.
  • ІІ – варіант. Дібрати картини з зображенням натюрморту  українських художників  виконані в холодній кольоровій гамі.

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку