Образотворче мистецтво, 5 клас
Вчитель образотворчого мистецтва Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням Мащенко Алла Юріївна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Урок оволодіння образотворчою грамотою та створення самостійної творчої роботи.
Тема: Живопис. Види та жанри живопису, основні засоби виразності. Практична робота «Створити натюрморт з фруктів в теплій гамі кольорів».
Мета:
Тип уроку: комбінований. Обладнання: інтерактивний плакат, комп’ютер, творче завдання « Натюрморт», технологічні карти.
Матеріал для учнів: фарби, пензлі, аркуші паперу.
Вузлики на пам’ять: Колорит — це гармонійне поєднання, взаємозв'язок, тональне об'єднання різних кольорів в картині. Колір (від грец. «хромос») - це одна з ознак предметів, які ми бачимо, усвідомлене зорове відчуття.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура |
Джерела: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Організація уроку. Мотивація до творчості. - Слово вчителя. |
https://www.youtube.com/watch?v=I5CzxLXVSLA
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Актуалізація знань.
|
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
(Діти заповнюють таблицю, спираючись на інтерактивний плакат).
ІV. Обговорення та вирішення навчальних завдань. |
https://www.youtube.com/watch?v=serpl2PBw80
https://www.youtube.com/watch?v=pRI4V4SgOHo
https://www.youtube.com/watch?v=enIuogzXYUk
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Фізкультхвилинка.
|
https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
VІ. Практична робота
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
VІІ. Галерея творчих робіт. - Підведення підсумків. Оцінювання.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
VІІІ. Домашня робота.
|
|