для батьків ліворуких дітей.
Надавайте дитині можливість удосконалювати рухи під час занять спортом і рухливих ігор.
Допомагайте дитині розвивати просторову уяву – пропонуйте їй щось конструювати (спершу ігри з мозаїкою, потім з конструктором, виготовлення аплікацій, іграшок тощо)
Розвивайте уявлення дитини про час і простір, грайте з нею у настільні ігри: доміно, шашки та шахи. Також для цього доцільно використовувати кубики Косса, квадрати Нікітіна, дощечки Сегена, конструктори, пазли, набір кубиків різної форми.
Ліпіть з дитиною. Виготовлення навіть простих фігурок із пластиліну чи глини потребує узгоджених рухів та аналізу зразка за різними ознаками, відтворення цих ознак у роботі. Крім того, робота з пластичним матеріалом розвиває дрібну моторику рук, що позитивно впливає на рухові та мовленнєві функції.
Давайте дитині трудові доручення, особливо пов’язані з лічбою предметів та їх правильним розміщенням (наприклад, накривати на стіл).
Давайте дитині змогу обслуговувати себе самостійно. Проте для того, щоб дитині було простіше орієнтуватися, на одязі, наприклад, нашийте мітки або допомагайте їх ставити. Наприклад, на сорочці є кишеня з лівого боку – «Там, де кишенька на цій сорочці – там ліва рука».
Звертайте увагу на те, щоб на лівій руці дитини постійно був маркер.
Ознайомтеся з науково-популярними виданнями та часописами, які висвітлюють особливості розвитку дитини-шульги, щоб краще розуміти особливості своєї дитини.
Потурбуйтесь, щоб за робочим столом дитини світло падало з правого боку.
Кладіть матеріал, потрібний у роботі, ліворуч від дитини-шульги.
Садовіть дитину-шульгу завжди зліва від сусіда. В такому разі ліва робоча рука дитини-шульги не матиме обмежень для рухів.
Надавайте кінестетичне або візуальне підтвердження під час ознайомлення дитини з новим матеріалом.