ГНУЧКИЙ РЕЖИМ РОБОЧОГО ЧАСУЗа такого режиму працівник самостійно регулює час початку і закінчення робочого часу протягом робочого дня. Гнучкий режим передбачає:- фіксований час(наради,семінари,педради) — це періоди робочого дня, коли працівник зобов’язаний бути на робочому місці;- змінний час (підготовка до уроку, відео –уроки і т.п.) — це час, який працівник використовує на свій розсуд, вирішуючи сам, коли йому бути на роботі . Мінпраці наказом від 04.10.2006 № 359 затвердило методичні рекомендації, як встановити гнучкий режим
ІСНУЮТЬ РЯД ОСОБЛИВОСТЕЙ ЩОДО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВОДУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ:- обсяг інформації, який подається, наприклад, набагато більший, а ніж в традиційному навчанні;- ідентифікація особи в системі дистанційного навчання;- зворотній зв'язок із суб’єктом під час проходження дистанційного навчання;- мотивація учасників дистанційного навчання до самоосвіти.
ЗБЕРІГАЄМО СПОКІЙ — ЯК ЗУПИНИТИ ІНФОРМАЦІЙНУ ПАНДЕМІЮКарантин — це травма. Чому так? Ізоляція вимушена Обмежений життєвий простір. Зміщення фокусу уваги. Звідки і куди? ЗОВНІШНІЙ СВІТ ВНУТРІШНІЙ СВІТСтрес-чинники. У чому суть? Звуження сенсорного поля Проблеми міжособистісного спілкування у визначеній групі Ліміт і дефіцит часу Тримаємо баланс. Яким чином?Шукаємо ресурси та опориІНФОРМАЦІЙНА ПАНДЕМІЯ
ПРОТИДІЯ ПАНІЦІ , СТАНУ ВТОМИ ВІД КАРАНТИНУЩО ВІДБУВАЄТЬЯ?ЯК МЕНІ ПРАЦЮВАТИ В ОН-ЛАЙНІ ДЛЯ ЧОГО ЦЕ МЕНІ? ЩО МЕНІ ЗАВАЖАЄ ВІДЧУТИ СТАН СПОКОЮ? ЯК Я МОЖУ НА ЦЕ ВПЛИНУТИ? ДЛЯ ЧОГО ЦЕ МЕНІ?Ми можем перетерпіти будь-що, коли знаємо для чого. Емоції впливають не тільки на наш психічний, а й на фізичний стан. ТРЕБА ДІЯТИ! ЗМІНИ ОБСТАВИНИ ! ЗМІНИСЯ ПІД ОБСТАВИНИ!
ЗМІНИ СЕБЕ …. ТРОНСФОРМУЙ ОБСТАВИНИ…Виконуємо професійні обов’язки онлайн: Трансформуйте рекомендації під себе. Розподіліть обов’язки — позаштатна ситуація чудовий привід для встановлення чи зміни правил Не женіться за ідеальним результатом Ставте маленькі конкретні ціліОрганізуйте свою роботу, свій простір, себе так, як зручно ВАМ!
ЗА ЕМОЦІЯМИ ХОВАЄТЬСЯ СТРАХ. ВІЗЬМИ ЛИСТ ПАПЕРУ І НАПИШИ : ЩО Я МАЮ ЗРОБИТИ ЩОБ БУТИ УБЕЗПЕЧЕНИМ ?ДАЙ СОБІ ВІДПОВІДЬ. ЩО Я РОБЛЮ, ЩО НЕ РОБЛЮ І ЩО Я МАЮ ЗРОБИТИ?В КОРОТКОТРИВАЛОМУ ЧАСІ СТРАХ ДАЄ НАМ ПОШТОВХ ВПЕРЕД, А В ДОВГОТРИВАЛОМУ – ПАРАЛІЗУЄ. ТИ ЗРОБИВ ПЕВНІ ДІЇ І ТВІЙ СТРАХ НЕВІЛЮЄТЬСЯ. БІЛЬШЕ ДІЙ ЯКІ ВЕДУТЬ ДО КОМФОРТУ – МЕНШЕ СТРАХУ І НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ. Супроводжуємо учасників освітнього процесу
ЯК ЗАПОБІГТИ НЕГАТИВУ ?1. Пом’ятай що твоє життя – це не тільки робота.2. Встанови правила життя на карантині.3. Дистанційна робота і гнучкий графік дає тобі право самому регулювати свій робочий час(У разі дистанційної, надомної роботи працівники розподіляють робочий час на свій розсуд. На них не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку, якщо інше не передбачено у трудовому договорі. Те що працівник виконує роботу дистанційно, не тягне за собою будь-яких обмежень обсягу його трудових прав. (ст. 60 КЗп. П))