КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
НА ТЕМУ:
«ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ДОПОМОГУ МАМІ»
Мета: побудова довірчих взаємин, що сприяють повноцінному розвитку дитини і позитивної самореалізації дорослих.
Завдання:
1.Формувати у батьків елементарні уявлення про роль дрібної моторики в розвитку дитини.
2.Навчитися елементів пальчикової гімнастики для розвитку уваги, пам'яті у дітей.
3.Продовжувати розвивати і активізувати мову дітей за допомогою виконання примовок, пальчикових ігор.
Бесіда з батьками:
- Чи займалися ваші батьки з вами пальчиковою гімнастикою?
- Як ви граєте з пальчиками вашої дитини?
- Все ви вже знаєте, що на долоні знаходиться безліч біологічно активних точок. Впливаючи на них можна регулювати функціонування внутрішніх органів: мізинець - серце, безіменний - печінку, середній - кишечника, вказівний - шлунок, великий палець -голова. Отже, впливаючи на певні точки, можна впливати на відповідні цій точці органи людини.
Пальчикова гімнастика - сприяє оволодінню дрібної моторики, допомагає розвивати мову дитини, підвищує працездатність кори головного мозку, розвиває у дитини психічні процеси: мислення, увагу, пам'ять, уяву і знімає тривожність.
Мета пальчикових ігор - розвиток мови, лексики, музичного слуху, здатності до творчої діяльності.
І ви ще з раннього віку вашої дитини познайомилися з дитячою потішкою «Сорока- білобока» або з іншими:
Грати з дитиною в пальчикові ігри можна і в транспорті, в парку, сидячи на траві або лавці, навіть в черзі в дитячій поліклініці. Головне, щоб їй було цікаво грати і будувати зі своїх пальчиків різні фігурки. Головне, розвивати одночасно праву і ліву руку.
Необхідно виконувати основні правила проведення ігор з пальчиками:
• Руки дитини спочатку треба підготувати, погладжуючи їх;
• Темп вправ повільний, ритмічний, з повторенням до 5 разів;
• Рухи виконувати спочатку однією рукою, потім іншою;
• Розмовляти з дитиною доброзичливо і спокійно;
• Виконавши вправи, слід розслабити кисті рук;
• Вправи треба періодично міняти, залишаючи найбільш улюблені у дітей;
• Запасіться терпінням, адже можливо, дитина спочатку буде пасивним слухачем;
• Тривалість ігор з малюками - 5-10 хв .; з дітьми 3-4 років не більше 15 хв; з дітьми 5-6 років -25 хв. Найголовніше, щоб грати з задоволенням, це привертає увагу дитини. Пам'ятайте, що синтез музики й мови радує дитини. Співайте разом з ним, синхронно виконуйте слова і рух рук, все це роблячи виразно, емоційно.
На допомогу собі можна придумати і виготовити, зліпити, зв'язати пальчикові іграшки самим - це ковпачки з паперу, з бутилок, а ще можна на подушечках пальців намалювати вічка, носик, ротик.
Давайте і ми пограємо!
- потирання долонь, поки не з'явиться між ними тепло, а потім погладити
своє обличчя
- постукування кінчиком пальця однієї руки по іншій руці - ось такий
невеликий самомасаж.
Знайомство з пальчиками:
Перший пальчик - наш дідусь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк.
Сьогодні ви побачили, чому вчаться ваші діти, користуйтеся цими простими порадами вдома.