Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Конторольна робота за ІІ семестр Природничі науки

Про матеріал
Контролько робота за ІІ семестр проводиться в 10 класі при вивчення Природничих наук за програмою Т.М. Засєкіної.
Перегляд файлу

Контрольна робота за ІІ семестр.

І варіант.

Низький рівень. Виберіть одну правильну відповідь. Кожна відповідь – 1 бал.

  1. Яка траєкторія руху Землі навколо Сонця:

А) коло

Б)еліпс

В)гіперболоїд

Г)інше

2. Рух Землі навколо Сонця по орбіті:

А) 365 діб

Б) 366 діб

В) 365, 25 діб

Г) 370 діб

3.Чим обумовлені припливи та відпливи водоймищ на Землі:

А) силою Каріоліса

Б) силою Ампера

В) гравітаційними силами

Г) силою Лоренца

Середній рівень. Встановіть відповідність.

1. Обрати вірну відповідність фаз Місяця за їх назвою:

А)Новий Місяць

Б)Повний Місяць

В)Перша чверть

Г)Друга чверть  Mond Phasen.svg

2. Вкажіть послідовність рівнів життя, починаючи з найменшого

А)клітинний

Б) біосферний

В) тканинний

Г) екосистемний

Д)молекулярно-генетичний

Е)організменний

3. Встановіть послідовність між шляхами реалізації еволюції та їх прикладами:

1 Ароморфоз

2 Ідіоадаптації

3 Загальна дегенерація 

А заміна коренів на присоски

Б багатоклітинність

В поява кори головного мозку

Г колючки і шипи

Д втрата органів травлення

Е форма і розмір дзьоба

Достатній рівень. Відповісти на питання.

  1. Дрова в печі тріщать і метають іскри до негоди. Чому?
  2. Під час на­грівання води від 0 до +4 °С її об’єм зменшується, а починаючи з +4 °С — починає зростати. Яке це має значен­ня для живих організмів, що населя­ють воду?
  3. Усі речови­ни (за невеликим винятком) під час зниження температури стискаються в об’ємі, а вода — збільшується. Лід має більший об’єм, ніж вода, а його густина менша за густину води, тому лід плаває на поверхні води. Яке це має значення для живих організмів, що населяють воду? 

 

 

 

 

Контрольна робота за ІІ семестр.

І варіант.

Низький рівень. Виберіть одну правильну відповідь. Кожна відповідь – 1 бал.

1.Хто відкрив планету Земля

А)  Беруні

Б) Миколай Копернік

В) Галілео Галілей

Г) Ісаак Ньютон

2. Вкажіть правильну послідовність оболонок внутрішніх оболонок

(1-ядро, 2-мантія,3-кора, 4-зовнішнє рідке ядро)

А) 1423

Б)1234

В)4321

Г)1324

3. Оберіть джерела неантропогенного забруднення Землі

А) кислотні дощі

Б)озонові діри

В)засолювання грунтів

Г)селі

Середній рівень. Встановіть відповідність.

1. Вкажіть відповідність між метеорологічним приладом і вимірюваною величиною:

А)барометр

Б) флюгер

В) гігрометр

Г) опадомір

1-тиск

2-вологість

3- напрямок і швидкість вітру

4-сніг, дощ, туман

2. Встановити відповідність між назвами шкал приладів та вимірюваною величиною

А)шкала твердості

Б)шкала температури

В)шкала швидкості руху повітряних потоків

Г) шкала сейсмічності

1-Ріхтера

2-Мооса

3-Бофорта

4-Цельсія

  1.  

Достатній рівень. Відповісти на питання.

  1. Спекотна погода переноситься людьми в болотистій місцевості важче, ніж в сухій. Чому?
  2. Щоб нагріти 1 л води на 1 °С, потрібно в 3300 разів більше тепла, ніж для нагрівання 1 л повітря. Яке це має значення для живих організмів, що населяють воду? 
  3. Повільне випаровування води підтверджує дослід «Неспалима хусточка» (хусточку змочили водою, потім ацетоном або спиртом і підпалили спирт згоряє швидше, ніж встигає зайнятись хустина). Яке значенш має ця властивість води для живи) організмів, що її населяють? 

 

Відповіді:

 

 

docx
Додано
29 липня 2019
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку