АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ
МІСТА БІЛГОРОДА-ДНІСТРОВСЬКОГО ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2022 м. Білгород-Дністровський № ___-о
Про проведення контролю щодо
якості організації дистанційного навчання
з української мови і літератури у 2021/2022 н.р.
Згідно з перспективним планом внутрішньошкільного контролю, річним планом роботи навчального закладу, у зв’язку з введенням воєнного стану на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року за № 64/2022, розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації, начальника Одеської обласної військової адміністрації від 25 лютого 2022 року за № 4/А-2022 «Про впровадження заходів правового режиму воєнного стану у закладах освіти», на підставі листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію освітнього процесу» від 25 лютого 2022 року за № 1/3277-22, листа Департаменту освіти і науки Одеської ОДА, з відсутністю організаційно-педагогічних умов для проведення фронтального контролю
НАКАЗУЮ:
Бондаренко Валентин – директор НВК
Якубовська Альона – заступник з НМР
Мінчева Оксана – заступник з НВР
Пораденко Людмила – заступник з ВР
Ротай Віра – керівник методичного об’єднання
вчителів суспільно-гуманітарних наук
Директор Валентин БОНДАРЕНКО
З наказом ознайомлені:
________ Альона ЯКУБОВСЬКА
________ Оксана МІНЧЕВА
________ Людмила ПОРАДЕНКО
________ Віра РОТАЙ
18.03.2022
ДОВІДКА
за підсумками тематичного контролю
з української мови і літератури
від 08.04.2022 року
Згідно з перспективним планом внутрішньошкільного контролю, річним планом роботи навчального закладу, у зв’язку з введенням воєнного стану на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року за № 64/2022, розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації, начальника Одеської обласної військової адміністрації від 25 лютого 2022 року за № 4/А-2022 «Про впровадження заходів правового режиму воєнного стану у закладах освіти», на підставі листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію освітнього процесу» від 25 лютого 2022 року за № 1/3277-22, листа Департаменту освіти і науки Одеської ОДА запланований фронтальний контроль перенесено на 2022/2023 н.р., в період з 28.03. по 08.04.2022 року здійснено тематичний контроль у 5-11 класах.
Тема перевірки: «Якість організації дистанційного навчання з української мови і літератури у 5-11 класах».
Мета перевірки:
- з’ясувати, наскільки якісно організовано дистанційне навчання з української мови і літератури у 5-11 класах.
Вид контролю: тематичний
- співбесіди з вчителями української мови і літератури;
- відвідування навчальних занять із наступним аналізом.
Перевірка проводилась заступником директора з науково-методичної роботи Якубовською Альоною, заступником директора з навчально-виховної роботи Мінчевою Оксаною, заступником директора з виховної роботи Пораденко Людмилою, керівником методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук Ротай Вірою.
У поточному навчальному році українську мову і літературу у 5-11 класах викладають Ротай Віра (вища кваліфікаційна категорія, звання «Вчитель-методист»), Швага Алла (вища кваліфікаційна категорія, звання «Вчитель-методист»), Бондаренко Валентин (вища кваліфікаційна категорія, звання «Вчитель-методист»), Молчанова Наталя (вища кваліфікаційна категорія, звання «Старший учитель»), Гуцул Ірина (вища кваліфікаційна категорія), Колишкіна Ніна (ІІ кваліфікаційна категорія).
Перевіркою встановлено, що вчителі української мови і літератури активно спрямовують свою роботу на формування компетентного мовця, відповідального і духовно багатого; удосконалення змісту уроку та посилення його комунікативної спрямованості в єдиній системі організації освітнього процесу; формування предметних компетентностей особистості учня засобами продуктивних технологій; забезпечення необхідної мотиваційної основи навчально-пізнавальної діяльності учнів; формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, її духовного світу, моральних принципів, загальної культури, особистісних рис; виховання любові до народу, його мови, звичаїв, національних традицій, культури; навчання розумінню світової та національної історії, проблем сьогодення, розвиток інтелектуальних, духовних та естетичних цінностей. Реалізації окреслених завдань сприяє грамотно і виважено організоване дистанційне навчання на єдиній освітній платформі для навчального закладу Google Classroom.
Дистанційне навчання вчителями проводиться у двох формах: онлайн і офлайн. Уроки онлайн – обмін інформацією в режимі прямої трансляції (конференція в Meet або Zoom). Як учителі, так і учні в основному забезпечені відповідним технічним обладнанням (ноутбук, планшет або комп’ютер з веб-камерою), мають підключення до високо потужної мережі Інтернет. Форми навчання у такому випадку використовують традиційні, але дещо модифіковані. При цьому між учителем та учнівською аудиторією існує безпосередній зв’язок: пряма відеотрансляція, демонстрація презентації (зокрема колективний перегляд відео); обмін документами Microsoft Office; демонстрація робочого столу або активних програмних додатків із комп’ютера вчителя. При використанні офлайн-технологій матеріали уроку зберігаються на платформі Google Classroom для проведення дистанційного навчання, учні можуть опрацювати їх у будь-який зручний для них час. Учителі вже давно створили групи у вайбері і підтримують тісний зв’язок як із учнями, так і з їхніми батьками. Вчителі напередодні уроку розміщують завдання, відеоматеріали, посиланні на різноманітні освітні платформи, вказують терміни виконання, критерії оцінювання, учні ж в свою чергу надсилають виконані завдання (без загального доступу) і мають можливість отримати консультацію в приватних повідомленнях. Зауваження і недоліки щодо виконаних учнями завдань також вказуються у приватних коментарях. Завдання почасти мають диференційований характер (комусь достатньо виконати тести, дати письмові відповіді, виконати вправу, а хтось може працювати в творчому форматі). Треба зазначити, що учням доводиться значно більше часу проводити перед монітором (а ще ж і підручник може бути в електронному вигляді!), тому вчителі організовують хвилинки відпочинку в 5-8 класах, перерви, намагаються включати дітей до різноманітних видів роботи, особливо активно це використовується у 5-9 класах. Існує багато електронних ресурсів, які активно використовують учителеві української мови і літератури як під час звичного освітнього процесу – на уроках – так і під час дистанційного навчання. Зокрема, фонд «Відкрита політика» записав відеоуроки з української мови, української літератури до ЗНО, ДПА (https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons).
Банк уроків постійно поповнюється. Сайт Олександра Авраменка – доцента Київського університету імені Борис Грінченка - http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/; http://ippo.kubg.edu.ua/ekspres-uroky. На сайті Київського університету імені Бориса Грінченка зібрано всі уроки відомого мовознавця Олександра Авраменка, які за своєю наповнюваністю відповідають деяким темам з української мови або ж можуть бути використані учнями з метою підвищення свого рівня культури мовлення. Експрес-уроки української мови від Олександра Авраменка вчителі активно використовують і під час очного навчання.
Сайт «Мова – ДНК нації» - Лепетун або Як вивчити українську мову за допомогою смартфона (https://ukr-mova.in.ua). В епоху мобільних додатків вивчати мови стає значно цікавіше та зручніше. Щодо української, то перший такий додаток розробила команда освітнього проєкту «Мова – ДНК нації». Він називається Mova і доступний для безкоштовного завантаження в Google Play та App Store. В цьому застосунку Лепетун допомагає засвоїти правила правопису, вивчити наголоси і фразеологізми, а також боротися з кальками та росіянизмами. Крім того, у додатку є вправи на засвоєння матеріалу, а веселі та корисні картинки з правилами можна додавати у вибране. Вчителі використовують такі завдання для учнів: за допомогою конкретної ілюстрації відновіть правило написання м’якого знака (або іншого правила); до кожної картинки напишіть назву орфограми або пунктограми; створіть подібну картинку до певного правила і до конкретного слова; напишіть короткий твір, використавши фразеологізм або прислів’я з картинки тощо.
«Лайфхаки з української мови», або Українська мова для дорослих і школярів https://edera.gitbook.io/laifhaki-z-ukra-ns-ko-movi/ Цей онлайн-курс ― спільна розробка EdEra та Освіторії. Він складається з 5 модулів, що налічують 16 тем із фонетики, орфографії, морфології, синтаксису й стилістики української мови. Форма подачі матеріалу – відео з лайфхаками. Кожен урок-лайфхак супроводжується робочими аркушами із завданнями для перевірки засвоєння знань і тестами.
Вправи для вивчення української мови від «Тренажера з правопису української мови» https://webpen.com.ua/. Надзвичайно зручний ресурс для вивчення та засвоєння мови з великою кількістю завдань для самоперевірки. Усі правила супроводжуються відеоуроками, а також численними онлайн-вправами. Також на сайті можна знайти вправи за книжкою Бориса Антоненка-Давидовича «Як ми говоримо», підготовлені за порадами, які сам автор виклав у своїй праці.
iLearn – це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн-курсами, тестами та вебінарами для всіх, хто бажає навчатися та успішно скласти ЗНО.
Для опрацювання навчального матеріалу з української літератури вчителі використовують матеріали таких онлайн-ресурсів:
https://wisecow.com.ua/literatura/ukrayinska-literatura-v-imenax/ – курс лекцій від WiseCow.
5 клас http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/5_klas
6 клас https://www.youtube.com/watch?v=Ih-YZA7GEiI
7 клас http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/7_klas/
8 клас http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/8_klas/
9 клас https://www.youtube.com/watch?v=SfybK1XLjyQ
10 клас https://www.youtube.com/watch?v=vRkiPEku83M
11 клас https://www.youtube.com/watch?v=ZU16kw_fDzU
Методика дистанційного навчання української літератури – нова форма й інший рівень взаємодії педагога й здобувачів освіти, який передбачає виконання завдань, прослуховування, тестування, слухання, читання текстів, і головне – зворотній зв'язок з учителем у процесі навчання. Академічна свобода вчителя дозволяє обрати словеснику форми й методи реалізації дистанційного навчання: онлайн-консультації вчителів, вебквести, інтерактивні вправи, уроки через Skype чи Meet тощо. Під час організації дистанційного навчання з української літератури вчителі працюють через онлайн-платформи, використовують методики «Переверненого класу» чи іншого типу змішаного навчання. Методика навчання за принципом «Перевернений клас» або змішане навчання передбачає самостійне прочитання здобувачами освіти літературного твору, а практичні завдання закріплюються в класі чи під час групових робіт. Наприклад: прочитайте літературний твір, перегляньте відеоурок, створіть ментальну карту, виконайте інтерактивну вправу, скриншот виконаного завдання надішліть у classroom.
Згідно з вимогами програми вчителі формують мовленнєву культуру, раціональну мовленнєву поведінку, ціннісне ставлення до мови свого народу; розвивають і вдосконалюють мовне чуття й смак, внутрішню потребу виявляти свою причетність до України, її культурних і духовних надбань засобами мови, потребу вдосконалювати власну культуру мовлення й спілкування, готовність кожного до розв’язання будь-яких життєвих проблем; розвивають логічне й критичне мислення, творчу уяву.
Перевірка виявила, що вчителі української мови і літератури ознайомлені зі структурою навчальних програм, знають і правильно розуміють їх вимоги, обізнані з нормативними документами та методичними рекомендаціями з питань викладання навчальної дисципліни, уміють реалізовувати їх у практичній діяльності.
Учителі плідно готуються до уроків, підбираючи найефективніше презентації та фрагменти відеоуроків, використовуються різні типи навчальних занять, що охоплює всі аспекти освітнього процесу. Результати перевірки засвідчили також, що викладання мови і літератури спрямовується на посилення розвивального та виховного впливу на учнів, загалом було відвідано 82 дистанційних навчальних заняття, детальний аналіз проведено 26 уроків.
Учителі української мови і літератури чітко усвідомлюють, що провідним сьогодні є компетентнісний підхід, що передбачає формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які мають стати необхідними під час розв’язання життєвих проблем.
Компетентнісно зорієнтований освітній процес, що створюють вчителі української мови і літератури, передбачає не накопичення знань та інструкцій до дії, а виробляє здатність пізнавати життєві реалії, у яких знання мають значення для аналізу, критичного мислення, роботи в команді, формують й розвивають креативні здібності, фінансову грамотність і підприємництво.
З огляду на формування особистості компетентного учня перевага надається методам і прийомам, що стимулюють активну пізнавальну, мисленнєву, пошукову, творчу діяльність учнів і здатні забезпечити реалізацію освітніх завдань, передбачених програмою. Найефективнішими з-поміж них, на думку вчителів української мови і літератури, є спостереження, проблемний, пошуковий, дослідницький, серед яких діалогічні методи, ігрові, ситуаційний, метод проєктів тощо.
Контроль за проведенням дистанційних уроків
у період з 28.03 по 08.04.2022 р.
Дата |
Адміністратор |
клас |
предмет |
учитель |
№ уроку |
конференція |
Кількість учнів |
Завдання |
Примітки |
29.03 |
Якубовська |
7А |
укр.літ |
Бондаренко |
1 |
+ |
23 |
+ |
проведено хвилину мовчання |
29.03 |
Якубовська |
7Б |
укр.літ |
Бондаренко |
2 |
+ |
21 |
+ |
|
29.03 |
Якубовська |
101 |
укр.літ |
Бондаренко |
4 |
+ |
25 |
+ |
тренувальний тест - підготовка до к/р |
29.03 |
Якубовська |
102 |
укр.літ |
Бондаренко |
6 |
+ |
21 |
+ |
тренувальний тест - підготовка до к/р |
29.03 |
Якубовська |
5А |
укр.мова |
Швага |
6 |
+ |
8 |
+ |
|
29.03 |
Якубовська |
5А |
укр.мова |
Ротай |
6 |
- |
- |
+ |
|
29.03 |
Якубовська |
6В |
укр.мова |
Гуцул |
7 |
- |
- |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
6Б |
укр.мова |
Молчанова |
5 |
+ |
13 |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
111 |
укр.мова |
Ротай |
5 |
+ |
9 |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
111 |
укр.мова |
Швага |
5 |
+ |
12 |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
6В |
укр.мова |
Гуцул |
6 |
- |
- |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
6В |
укр.мова |
Колишкіна |
6 |
+ |
12 |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
7В |
укр.мова |
Ротай |
7 |
+ |
11 |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
8А |
укр.літ |
Молчанова |
7 |
+ |
18 |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
9Б |
укр.мова |
Молчанова |
8 |
- |
- |
+ |
|
30.03 |
Якубовська |
9Б |
укр.мова |
Швага |
8 |
+ |
12 |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
5А |
укр.літ |
Швага |
1 |
+ |
24 |
+ |
проведено хвилину мовчання |
30.03 |
Пораденко |
7В |
укр.літ |
Гуцул |
1 |
+ |
13 |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
6Б |
укр.літ |
Молчанова |
2 |
+ |
27 |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
7А |
укр.літ |
Ротай |
2 |
+ |
17 |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
6А |
укр.літ |
Колишкіна |
3 |
+ |
11 |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
6А |
укр.літ |
Гуцул |
3 |
- |
- |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
9-Б |
укр.мова |
Швага |
8 |
+ |
12 |
+ |
|
30.03 |
Пораденко |
9Б |
укр.мова |
Молчанова |
8 |
- |
- |
+ |
контр. вибірковий письмовий переказ |
31.03 |
Якубовська |
6В |
укр.літ |
Гуцул |
5 |
+ |
16 |
+ |
|
31.03 |
Якубовська |
7В |
укр.мова |
Ротай |
6 |
+ |
6 |
+ |
|
31.03 |
Якубовська |
7Б |
укр.мова |
Ротай |
7 |
+ |
15 |
+ |
|
31.03 |
Якубовська |
9А |
укр.мова |
Швага |
7 |
+ |
12 |
+ |
|
31.03 |
Якубовська |
9А |
укр.мова |
Молчанова |
7 |
+ |
8 |
+ |
|
31.03 |
Якубовська |
8Б |
укр.літ |
Молчанова |
8 |
- |
- |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
5А |
укр.літ |
Швага |
1 |
+ |
22 |
+ |
проведено хвилину мовчання |
01.04 |
Якубовська |
6А |
укр.мова |
Колишкіна |
1 |
- |
- |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
5Б |
укр.мова |
Гуцул |
2 |
+ |
12 |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
7Б |
укр.мова |
Ротай |
3 |
+ |
11 |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
6В |
укр.мова |
Колишкіна |
3 |
- |
- |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
9Б |
укр.мова |
Швага |
3 |
+ |
12 |
+ |
|
01.04 |
Бондаренко |
9А |
укр.літ |
Молчанова |
4 |
+ |
16 |
+ |
|
01.04 |
Бондаренко |
5А |
укр. мова |
Швага |
4 |
+ |
8 |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
9А |
укр.літ |
Молчанова |
4 |
+ |
17 |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
5Б |
укр.літ |
Швага |
5 |
+ |
25 |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
112 |
укр.мова ДОП |
Ротай |
5 |
+ |
5 |
+ |
|
01.04 |
Якубовська |
102 |
укр.літ ДОП |
Бондаренко |
6 |
+ |
12 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
6В |
укр.мова |
Гуцул |
3 |
+ |
5 |
+ |
п.т. |
05.04 |
Якубовська |
6Б |
укр.мова |
Гуцул |
4 |
+ |
12 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
6Б |
укр.мова |
Молчанова |
4 |
+ |
12 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
5Б |
укр.мова |
Гуцул |
5 |
+ |
10 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
5Б |
укр.мова |
Швага |
5 |
+ |
12 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
8Б |
укр.мова |
Колишкіна |
5 |
+ |
7 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
8Б |
укр.мова |
Ротай |
5 |
- |
- |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
5А |
укр.мова |
Швага |
6 |
+ |
11 |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
5А |
укр.мова |
Ротай |
6 |
- |
- |
+ |
|
05.04 |
Якубовська |
7В |
укр.літ |
Гуцул |
7 |
+ |
8 |
+ |
|
06.04 |
Якубовська |
8А |
укр.літ |
Молчанова |
7 |
- |
- |
+ |
конференцію анонсовано |
06.04 |
Пораденко |
7В |
укр. літ |
Гуцул |
1 |
+ |
10 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
5Б |
укр.літ |
Швага |
2 |
+ |
24 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
6Б |
укр.літ |
Молчанова |
2 |
+ |
26 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
7А |
укр.мова |
Ротай |
2 |
+ |
19 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
8Б |
укр.літ |
Молчанова |
3 |
+ |
17 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
6Б |
укр. мова |
Молчанова |
5 |
+ |
13 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
6Б |
укр. мова |
Гуцул |
5 |
+ |
10 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
6В |
укр мова |
Колишкіна |
6 |
+ |
12 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
6В |
укр. мова |
Гуцул |
6 |
+ |
7 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
111 |
укр. мова |
Ротай |
6 |
+ |
12 |
+ |
|
06.04 |
Пораденко |
7В |
укр.мова |
Ротай |
7 |
- |
- |
+ |
самостійна робота |
06.04 |
Пораденко |
8А |
укр.літ |
Молчанова |
7 |
- |
- |
+ |
дист. навч. написання фанфіків |
07.04 |
Якубовська |
8Б |
укр.мова |
Колишкіна |
5 |
- |
- |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
8Б |
укр.мова |
Ротай |
5 |
+ |
7 |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
6А |
укр.літ |
Колишкіна |
6 |
- |
27 |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
7Б |
укр.мова |
Ротай |
7 |
+ |
16 |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
9А |
укр.мова |
Молчанова |
7 |
+ |
7 |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
9А |
укр.мова |
Швага |
7 |
+ |
10 |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
7В |
укр.мова ДОП |
Ротай |
8 |
+ |
2 |
+ |
|
07.04 |
Якубовська |
8Б |
укр.літ |
Молчанова |
8 |
- |
- |
+ |
виконання к/р |
08.04 |
Бондаренко |
5А |
укр.літ |
Швага |
1 |
+ |
21 |
+ |
проведено хвилину мовчання |
08.04 |
Бондаренко |
9Б |
укр.мова |
Швага |
3 |
+ |
8 |
+ |
|
08.04 |
Бондаренко |
9А |
укр.літ |
Молчанова |
4 |
- |
- |
+ |
попередила про відсутність на конференції |
08.04 |
Якубовська |
5А |
укр.мова |
Ротай |
4 |
+ |
9 |
+ |
|
08.04 |
Якубовська |
5А |
укр.мова |
Швага |
4 |
+ |
8 |
+ |
|
08.04 |
Якубовська |
5-Б |
укр.літ |
Швага |
5 |
+ |
25 |
+ |
|
08.04 |
Якубовська |
6Б |
укр.мова |
Молчанова |
5 |
- |
- |
+ |
|
08.04 |
Якубовська |
6Б |
укр.мова |
Гуцул |
5 |
+ |
13 |
+ |
|
08.04 |
Якубовська |
6В |
укр.літ |
Гуцул |
6 |
+ |
16 |
+ |
|
За результатами проведеного тематичного контролю рекомендовано:
Вважати рівень організації дистанційного навчання з української мови і літератури у 5-11 класах достатнім.
Учителям української мови і літератури:
Адміністрації ліцею:
Керівнику методичного об’єднання
вчителів суспільно-гуманітарних наук Ротай Вірі:
1. Опрацювати довідку за підсумками тематичного контролю «Якість організації дистанційного навчання з української мови і літератури» на черговому засіданні.
2. Опрацювати рекомендації щодо організації освітнього процесу під час дистанційного навчання (лист МОН України № 1/9-609 від 02 листопада 2020 року).
Довідку заслухано на робочому засіданні методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук у травні 2022 р.
Заступник директора з НМР Альона ЯКУБОВСЬКА
АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ
МІСТА БІЛГОРОДА-ДНІСТРОВСЬКОГО ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2022 м. Білгород-Дністровський № ___-о
Про підсумки тематичного контролю щодо
якості організації дистанційного навчання
з української мови і літератури у 2021/2022 н.р.
Згідно з перспективним планом внутрішньошкільного контролю, річним планом роботи навчального закладу, у зв’язку з введенням воєнного стану на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року за № 64/2022, розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації, начальника Одеської обласної військової адміністрації від 25 лютого 2022 року за № 4/А-2022 «Про впровадження заходів правового режиму воєнного стану у закладах освіти», на підставі листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію освітнього процесу» від 25 лютого 2022 року за № 1/3277-22, листа Департаменту освіти і науки Одеської ОДА, з відсутністю організаційно-педагогічних умов для проведення фронтального контролю в період з 28.03. по 08.04.2022 року здійснено тематичний контроль у 5-11 класах. Враховуючи результати перевірки
НАКАЗУЮ:
Директор Валентин БОНДАРЕНКО
З наказом ознайомлені:
________ Альона ЯКУБОВСЬКА
________ Віра РОТАЙ
________ Алла ШВАГА
________ Наталя МОЛЧАНОВА
________ Ірина ГУЦУЛ
________ Ніна КОЛИШКІНА
11.04.2022