Контроль знань "ЗАХИСТ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я У ВОЄННИЙ ЧАС "

Про матеріал
Інтерактивні завдання. Два варіанти завдань. Перший варіант кожної теми містить посилання та QR код за якими можна перейти і виконати завдання на інтерактивних листках liveworksheets.
Перегляд файлу

Тема1. ЗАХИСТ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я У ВОЄННИЙ ЧАС           Варіант 1

https://www.liveworksheets.com/w/uk/health-study/7509199

Завдання 1.  Оберіть правильні відповіді

1. Зброя, призначена для спричинення великих людських втрат або масштабних руйнувань називається

  1.  Зброя індивідуального враження 
  2.  Зброя масового враження
  3.  Артилерійська зброя 
  4.  Ядерна зброя

 

2. Як діяти, якщо опинилися під завалом? 

  1. Кликати на допомогу, привертати до себе увагу 
  2. Ставати на перегороди та хиткі місця  
  3. Якщо вас ніхто не чує, за можливості, обережно розберіть завал
  4. Якщо поряд є теплі речі, обов'язково накритися ними

 

3. Що слід зробити, якщо ви знайшли склад з боєприпасами

  1. Покинути будівлю якомога швидше      
  2. Повідомити дорослих про побачене
  3. Подзвонити 101                                          
  4. Немає правильної відповіді

Завдання 2. Розгляньте малюнки та оберіть місця де можуть бути сховані вибухонебезпечні предмети

 

 

Завдання 3. Вставте у речення пропущені слова

1.Під час виявлення  вибухонебезпечного предмета необхідно: __________ _______________

2.Якщо обстріл застав вас на вулиці необхідно швидко _______________ ___ ______________________

3.Зброя масового ураження, заснована на токсичних властивостях хімічних речовин називається _____________ _____________.

 

Завдання 4. Визначте, які твердження істинні, а які - хибні за темою  «Правила поведінки під час артобстрілу у будинку»

Твердження

Істинне

Хибне

 Якщо у будинку є підвал – спуститися у підвал

 

 

 Якщо підвалу нема – заховайтесь десь біля бетонної стіни під вікном

 

 

Вікно – це єдине місце з якого можна спостерігати за подіями що відбуваються на дворі

 

 

Якщо відомо з якого боку ведеться обстріл, то вибирайте найбільш віддалену кімнату з протилежної сторони

 

 

 У місці, яке буде вибране, сісти на підлогу коло стіни – чим нижче сидить людина, тим більше шансів, що її не зачепить осколком

 

 

 Вікна можна облаштувати диванними подушками (але краще мішками з піском)

 

 

 

Завдання 5. Встановіть відповідність між вибухонебезпечним предметом та його назвою

                  

 

 

Протипіхотна міна      Мінометна міна  Протипіхотна           Протипіхотна міна

натискової дії                                           осколкова міна           «ПЕЛЮСТОК»                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 1. ЗАХИСТ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я У ВОЄННИЙ ЧАС         Варіант 2

Завдання 1.  Оберіть правильні відповіді

1. Надзвичайні ситуації воєнного характеру

  1. Зруйнування об'єктів енергетики (АЕС і ГЕС)  
  2. Буревії та смерчі
  3. Зруйнування складів вибухівки     
  4. Паводки та грози   
  5. Контакти з озброєними людьми

2. Хімічна зброя уражає людей за допомогою

  1. Радіоактивного забруднення
  2. Хвороботворних мікроорганізмів
  3. Отруйних речовин
  4. Всі відповіді вірні

3. Зброя масового ураження, заснована на токсичних властивостях хімічних речовин. Вона створена людиною.

  1. Ядерна зброя
  2. Хімічна зброя
  3. Біологічна зброя 
  4. Радіація

 

Завдання 2. Розгляньте малюнки, які з цих знаків попереджають про вибухонебезпечні предмети поблизу

___________________________________________________________________

Завдання 3. Вставте у речення пропущені слова

1.Запиши основні правила  безпеки у воєнний час ___________   __________ ____________

2.У разі загрози виникнення вибуху потрібно негайно:_________  ___ ________

3.Зброя, призначена для спричинення великих людських втрат або масштабних руйнувань називається  ____________________

 

 

Завдання 4. Визначте, які твердження істинні, а які -хибні за темою «Правила поведінки під час артобстрілу і бомбардування житлових масивів» поставивши позначку

Твердження

Істинне

Хибне

Якщо ви почули свист снаряду (він більше схожий на шелест), а через 2-3 секунди – вибух, потрібно відразу падати на землю

 

 

Лежати потрібно для того, щоб знизити шанс попадання осколків.

 

 

Така дія  допоможе вам і  при прямому попаданні

 

 

Осколки летять уверх, тому якщо людина стоїть – більше шансів опинитися у них на шляху, ніж коли лежить

 

 

Уникайте  виступів, канав, будь-яких заглиблин  у землі – це вас не врятує

 

 

Не панікуйте: таким чином ви краще зорієнтуєтеся в даній ситуації

 

 

 

Завдання 5.Встановіть відповідність між видом вибухонебезпечним предметом та його назвою

1.      2.       3.         4.

 

 

Мінометна          Ручна  граната      Протипіхотна міна       Протипіхотна міна

міна                                                          «ПЕЛЮСТОК»        спрямованої дії

 

 

 

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
21 листопада
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку