22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Контрольна робота №1 «Билини та балади»

Про матеріал

Контрольна робота із зарубіжної літератури у 7 класі на тему "Билини та балади" складається із шести тестових завдань, двох завдань на встановлення відповідностей, одного завдання на встановлення послідовності та твору-роздуму на задану тему.

Перегляд файлу

 Зарубіжна література    7 клас        КР №1 «Билини та балади»  

1. Билини поділяються на цикли:

а)про Іллю Муромця, Альошу Поповича, Добриню Микитовича;

б)Новгородський, Київський;

в)про героїв, богатирів.

2. Укажіть правильну відповідь:

а)сюжетною основою билин є легендарна історія Київської Русі;

б)сюжетною основою билин є походи київського князя;

в)сюжетною основою билин є героїчні подвиги окремих воїнів із князівської дружини.

3. Що єднає героїв балади «Вересовий трунок» і «Світязь»?

а)здатність на самопожертву;

б)головні персонажі - королі;

в)відсутність патріотизму.

4. Героїко-патріотичні пісні, в яких йдеться про подвиги богатирів та про події Київської Русі ХІ-ХVI ст. - це:

а)байки;  б)балади;   в)билини.

5. Баладі не притаманна ознака:

а)відсутність деталізації;

б)стислість викладу;

в)велика кількість персонажів.

6. Що не є спільним у билини і казки:

а)колективний твір без автора;

б)в основі - події вигадані;

в)елементи вигадки, фантастики?

7. Установіть відповідність між автором і твором:

1. Ф.Шиллер                  а) «Вересовий трунок»;

2. Р.Л.Стівенсон           б) «Світязь»;

3. А.Міцкевич               в) «Рукавичка».

8. Установіть відповідність між творами та країнами, в яких вони створені:

1. «Ілля Муромець...»        а)Польща;

2. «Король Лір...»                б)Англія;

3. «Робін Гуд...»                   в)Київська Русь;

4. «Світязь»                          г)Німеччина;

5. «Рукавичка»                   д)Шотландія;

6. «Вересовий трунок».

9. Установіть послідовність подій у баладі Ф.Шиллера «Рукавичка»:

а) «І зіво дверей вивергає їх: двох леопардів прудких...»;

б) «Тигр жаский з клітки рине тісної...»;

в) «Подяки, дамо, не треба мені»;

г) «Король дав знак рукою»;

д) «Принести рукавичку прошу я вас!»

10. Написати твір-роздум на тему «Чому вас навчили балади Шиллера, Стівенсона та Міцкевича? Які істини допомогли усвідомити ці твори?». 

doc
Додано
5 липня 2018
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку