Розробка уроку - МАТЕМАТИКА 3 клас I семестр - за підручником М. В. Богдановича - 2014 рік допоможе вчителю почткового навчання якісно перевірити навички і уміння учнів здобуті у 2 класі.
Розробка уроку - МАТЕМАТИКА 3 клас I семестр - за підручником М. В. Богдановича - 2014 рік
Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 (ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 2-ГО КЛАСУ.)
Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом; розвивати математичне мовлення, вміння працювати самостійно; виховувати інтерес до математики; старанність, культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
Доброго ранку,
Доброго дня,
Доброго вчора,
Сьогодні, щодня.
Хай не псується годинник на вежі,
Хай на Землі буде все, як належить.
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
III. ПЕРЕВІРКА УМІНЬ І НАВИЧОК
1. Проведення інструктажу щодо оформлення роботи
2. Виконання учнями контрольної роботи
1 варіант
1. Розв’яжіть задачу.
Дмитрик зібрав 27 кленових листочків, а Катруся — у 3 рази менше. Скільки всього листочків зібрали діти?
2. Обчисліть приклади.
48 + 26
(24 - 6) : 3
5 ∙ 8 - 7
2 ∙ 5 + 56
83 - 69
45 : 5 + 34
14 : 2 + 9
56 – 12 : 2
3. Знайдіть значення виразів, якщо с = 8.
100 - (14 – с)
(с - 2) + 85
4. Порівняйте вирази.
4×6+27□5×9 3×8□51-2×9
5. Накресліть один відрізок завдовжки 3 см, а другий у 4 рази довший.
Додаткове завдання
У двох коробках лежало 84 олівця. Коли у першу коробку поклали 6 олівців, то в ній стало 45 олівців. Скільки олівців було у другій коробці?
2 варіант
1. Розв’яжіть задачу.
Конструкор коштує 45 грн, а м’яч — у 5 разів дешевший. Скільки коштують конструктор і м’яч разом?
2. Обчисліть приклади.
28 + 45
(56 - 24) : 4
3 ∙ 9 - 9
2 ∙ (90 - 83)
74 - 38
45 : 5 + 26
5 ∙ 4 + 17
55 – 15 : 3
3. Знайдіть значення виразів, якщо b = 8.
100 - (15 - b)
(b - 3) + 92
4. Порівняйте вирази.
42-5×4□4×7 3×9□2×4+20
5. Накресліть один відрізок завдовжки 12 см, а другий — у 3 рази коротший.
Додаткове завдання
В Іванки і Софійки разом було 56 слив. Іванка віддала 8 слив, і в неї залишилося 24 сливки. Скільки сливок було в Софійки?
IV. ПІДСУМОК УРОКУ
—Підніміть, будь ласка, руки хто вважає, що з роботою впорався успішно?
— Які труднощі виникли під час виконання роботи?