Контрольна робота №1 " Повторення вивченого матеріалу в 5 класі"

Про матеріал
Тестові завдання для проведення контрольної (діагностувальної) роботи в 6 класі з теми "Повторення та узагальнення вивченого матеріалу в 5 класі"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Повторення вивченого в 5 класі

І варіант

  1. У якому рядку наведені приклади словосполучень:

А) швидко йти, батьки і діти, у лісі;

Б) золота осінь, прийти вчасно, читати книгу;

В) Світить сонце, ручки й олівці, бити байдики.

 

  1. За метою висловлювання речення поділяються на:

А) окличні, неокличні, прості;

Б) прості, складні;

В) розповідні, спонукальні, питальні.

 

  1. Визначити розповідне речення:

А) Легенька хвиля ледве помітно зносить човен убік.

Б) Чи ми ще побачимося знову?

В) Любіть Україну у сні й на яву.

 

  1. Головні члени речення – це:

А) підмет, обставина;

Б) присудок, підмет;

В) додаток, означення.

 

  1. Визначте речення, у якому правильно виділена граматична основа:

А) Давно за синю хмару сонце сіло.

Б) Над селом вибілюється місячна повінь.

В) Широкі тіні простяглися й мережили степ.

 

  1. Визначте речення, у якому є звертання ( розділові знаки пропущені):

А) Земле радій і цвіти!

Б) Сонечко вже хилилося за обрій.

В) Мабуть ніде немає такої чарівної природи.

 

  1. Апостроф треба писати в усіх словах рядка:

А)  ум..ятина, знічєв..я, харків..янин

Б)  мр..яка, св..ято, реп..ях

В)  кам..яний,  духм…яний, горохв..яний.

 

  1. Префікс с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

А)  ..тратити, ..прожогу, ..жати

Б)  ..шиток, ..прямувати, ..терти

В)  ..кувати, не..проста, ..тискач

 

  1. Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

А)  пр..в’ялий, пр..добритися, пр..землити

Б)  пр..спокійиий, пр..мерзнути, пр..бічник

В) пр..горілий, пр..розумний, пр..гарний.

 

  1. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

А) волен..ці, навчаєт..ся, камін..чик

Б) карпатс…кий, слиз..кий, матусен..ці

В)  колодяз..ний, мен…ше, азовс..кий

 

  1. Виконати синтаксичний розбір речення:

Угорі й унизу дзвеніла кришталева блакить.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота

Повторення вивченого в 5 класі

ІІ варіант

  1. У якому рядку наведені приклади словосполучень:

А) густе волосся, на вершині пагорба, розмова по телефону;

Б) випав сніг, на столі, подарувати сестрі;

В) брат і сестра, весняний настрій, на мені.

 

  1. Спонукальним є речення

А) Червоне сонце закотилося в імлу й пірнуло за обрій.

Б)  Насилає зима холоди, і зовні сумне село стає врочисто білим!

В)  Нехай добро завертає у кожен дім і сіє своє золоте зерно.

 

  1. Розповідним є речення

А) День біжить, дзвенить-сміється, усміхається!

Б)  Гукнем же в світ про наші болі!

В)  Х го може ніч обернути на днину?

 

  1. Другорядні члени речення – це:

А) підмет, означення, додаток;

Б) означення, обставина, присудок;

В) означення, додаток, обставина.

 

  1. Визначте речення, у якому правильно виділена граматична основа:

А) Місяць поволі скочувався в лісову гущавину.

Б) Хвиля іскриста грає вільно по синьому морі.

В) Тільки сонце на просторі ллє промінь свій.

 

  1. Вставним словом ускладнено речення (розділові знаки пропущено)

А) І ось нарешті вершина.

Б) Гетьте думи ви хмари осінні!

В) Ніхто не може світу пережити.

 

  1. Апостроф треба писати в усіх словах рядка:

А)  Примор..я, подвір..я, пор..ядок

Б)  в..юнитись, зап..ястний, арф..яр

В)  медв…яний, кр…якати, солом..яний

 

  1. Літеру з треба писати на місці крапок у всіх словах рядка

А)  ро..повісти, ..цементувати, ..пекти

Б)  бе..силий, ро..копати, бе..крилий

В)  ..чорнілий, ..цілення, не..проста

 

 

  1. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А)  щиріс..ть, ковал..ський, війс..ковий

Б)  яблун…ці, свійс…кий, годит…ся

В) розріс..ся, слов’янс..кий, тюр…ма

 

  1. Літеру е треба писати на місці крапок у всіх словах рядка

А пр..старий, пр..багато, пр..кінцевий

Б пр..білений, пр..чудовий, пр..клеїний

В пр..великий, пр..тихий, пр…веселий.

 

  1. Виконати синтаксичний розбір речення:

Зорі тихо блимали на темному небі.

 

docx
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку