РМ № 4. Обмін думками на тему, пов’язану із ціннісними орієнтирами
Номер слайду 2
Виховуй у собі Людину — ось що найголовніше, інженером можна стати за п'ять років, учитись на людину треба все життя. Василь Сухомлинський
Номер слайду 3
Ціннісні орієнтири
Номер слайду 4
Гідністьрівність. Базовий елемент самосвідомості людини, усвідомлення своєї неповторності, необхідності цінувати себе, а також аналізувати себе з боку. Всі люди мають однакові, зокрема й гарантовані державою права.
Номер слайду 5
Справедливістьт. ОЛЕРАНТНІСТЬОсновоположний принцип і умова злагодженого суспільного життя. Усвідомлення неповторності кожної людини, її безумовної унікальності, яка має бути прийнята іншими
Номер слайду 6
Турбота. Чесність. Турбота як умова виживання передбачає потребу людини розвивати у собі щире бажання допомогти іншому, попіклуватись про нього з прагненням одного дня побудувати турботливе суспільство. Чесність слугує орієнтиром правди, утверджує прагнення вибудовувати відкриті стосунки з іншими, без лицемірства чи бажання приховати суттєве, виглядати краще в очах інших.
Номер слайду 7
Довіразаконослухняність. Безумовна відкритість у ставленні однієї людини до іншої, що свідчить про бажання спілкуватися без «подвійного дна», з наданням людині права на помилки;Дотримання законів усіма членами суспільства
Номер слайду 8
НЕТЕРПИМІСТЬ ДО КОРУПЦІЇПатріотизм Відмова від спроб незаконного отримувати якісь блага. Вдячність та відданість своєму народові -Відчуття гордості за надбання національної культури, мови, історії, традицій. Готовність діяти в інтересах народу.
Номер слайду 9
ЕКОЛОГІЧНа грамотністьвідповідальність. Усвідомлення природунеобхідності берегти і довкілля. Взяття особою на себе додаткового важливого обов'язку перед іншими
Номер слайду 10
ліДЕРСТВО ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЯСвобода. Усвідомлення особою необхідності постійного розвитку протягом усього життя, реалізації творчої іскри, набуття навичок комунікації, роботи в команді, емоційного інтелекту тощо. Право кожної людини на самореалізацію своїх бажань, намірів, ідей – право на те, щоб інші не створювали перешкоди для розвитку особистості.
Номер слайду 11
Спілкування може відбуватися не лише між тими, хто бачить одне одного. Спілкуються телефоном, поштою, за допомогою інтернету. Вербальне спілкування – передавати свої повідомлення,як і почуття, словами.
Номер слайду 12
Прочитаймо анекдот , пояснімо його думку.- чи повинні ми відстоювати власні цінності і переконання?
Номер слайду 13
Дуже важливо в сім’ї і в будь-якому колективі дотримуватися правил толерантного спілкування: Бути завжди уважним. Бути терпимим в спорі і аргументувати свою думку. Бути гуманним і милосердним. Не ображати співбесідника.
Номер слайду 14
Чи знаєте ви цих людей? Назвіть їх
Номер слайду 15
Ліна костенко т.шевченко леонід каденюк богдан ступка андрій кузьменко.скрябін
Номер слайду 16
- Як ви вважаєте,Кумири, ідеали, взірці потрібні сучасній людині?Психологи вважають, що більшість людей протягом усього життя потребує якихось орієнтирів, прикладів, згідно з якими будує власне життя. І найкраще, якщо цим орієнтиром є сучасник, звичайна людина, яка досягла успіхів у певній сфері діяльності. Адже це дає нам переконання: якщо він зміг, добився, досяг, то і я зможу. Іти зажди легше, якщо є на кого рівнятися. Це наче опори, до яких ми свідомо, або навіть частіше – підсвідомо, тягнемося. Часто приклад іншого надихає, надає впевненості, переконаності у власних силах.
Номер слайду 17
Уривок з твору учениці:«…Якби головний герой твору «Федько-халамидник» був відвертий зі своїми батьками та не намагався змовчати правду про дії Толі, батьки не побили б його. Можливо, це врятувало б його життя, адже причиною смерті було поєднання переохолодження через тривале перебування у водоймі та жорстоке побиття оскаженілими від злості батьками». -Чи згодні ви з таким твердження?
Номер слайду 18
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ для обміну думками 1. Для чого потрібна єдність, згуртованість народу? 2. Що об’єднує українців? 3. Чому мова має значення? 4. Чи потрібно й чому досконало вивчати мову своєї країни?
Номер слайду 19
- Яка ваша життєва мета на нинішньому етапі?“Коли мені було п’ять років, мама завжди казала мені, що головне в житті – щастя. Коли я пішов до школи, мене там запитали, ким я хочу бути, коли виросту. Я написав “щасливою людиною”. Мені сказали, що я не зрозумів завдання, а я відповів, що вони не розуміють життя”, – Джон Леннон.