КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1. Українська література, 11 клас, філологічний профіль (2019)
Творчість М.Семенка, М. Рильського, О. Турянського, В. Свідзинського, Б-І. Антонича
Тестування
Варіант 1
А модернізм
Б соцреалізм
В постмодернізм
Г романтизм
А Юрій Лавріненко
Б Микола Хвильовий
В Максим Рильський
Г Євген Сверстюк
А футуризм
Б символізм
В неокласицизм
Г імпресіонізм
А напрям у європейському мистецтві та літературі 10 – 20-х років XX століття, одна з течій авангардизму
Б умовна назва естетичних тенденцій у європейській літературі кінця XIX — початку XX століття, характеризується культом героїки, уславленням мужності, утвердженням нового героя — мужньої людини, життя якої пов'язане з ризиком і незвичайними пригодами
В одна з течій у літературі, у принципах поетики якої було руйнування норм морфології та синтаксису, використання образів-символів і звуконаслідування
Г течія в літературі й мистецтві, що проявилась у використанні античних тем та сюжетів, міфологічних образів і мотивів, проголошенні гасел «чистого» мистецтва та культу позбавленої суспільного змісту художньої форми в оспівуванні земних насолод
... візники – люди
трамваї – люди
автомобілі
бігорух рухобіги
А Михайль Семенко «Бажання»
Б Михайль Семенко «Місто»
В М. Рильський «Солодкий світ!..»
Г В. Свідзинський «Холодна тиша. Місяцю надламний»
А возвеличення почуття кохання, яке знаходить людину в усі часи – і в молодості, і в зрілості
В мистецтво — вічна цінність
Б возвеличення краси й гармонійності світу, висловлення бажання жити
Г треба насолоджуватися життям, поки є така можливість
А «Кобзар» Б «Зів’яле листя» В «Мій Ізмарагд» Г «Semper tiro»
Солодкий світ! Простір блакитно-білий
І сонце — золотий небесний квіт.
Благословляє дух ширококрилий
Солодкий світ.
поєднані
А рефреном
Б анафорою
В епіфорою
Г інверсією
А «Бажання»
Б «Зелене євангеліє»
В «Прозорий січень небо розтворив»
Г «У теплі дні збирання винограду»
А Михайлю Семенку
Б Максимові Рильському
В Володимирові Свідзинському
Г Богдану-Ігореві Антоничу
Холодна тиша. Місяцю надламаний,
Зо мною будь і освяти печаль мою.
Вона, як сніг на вітах, умирилася.
Вона, як сніг на вітах, і осиплеться.
А епітети, анафора, порівняння
Б метафора, гіпербола, метонімія
В оксиморон, порівняння, епітети
Г гіпербола, епітети, звуконаслідування
А «Плуг»
Б «Гарт»
В «Логос»
Г «Митуса»
А Б.-І. Антонич
Б Ю. Шкрумеляк
В О. Назарук
Г О. Турянський
А роман
Б повість
В поема в прозі
Г драма в прозі
А 7 Б 8 В 9 Г 10
1 організатор танцювальних вечорів
2 скрипаль
3 помер першим, з його одягу запалили багаття
4 урятував оповідача
А Штранцінгер
Б Бояні
В Добровський
Г Пшилуський
Д Василь Романишин
А «Холодна тиша. Місяцю надламаний»
Б «Коляда»
В «Місто»
Г «У теплі дні збирання винограду»
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1. Українська література, 11 клас, філологічний профіль (2019)
Творчість М.Семенка, М. Рильського, О. Турянського, В. Свідзинського, Б-І. Антонича
Тестування
Варіант 2
А модернізм
Б соцреалізм
В постмодернізм
Г романтизм
А Михайль Семенко
Б Микола Зеров
В Микола Хвильовий
Г Максим Рильський
А П. Тичниа
Б М. Рильський
В М. Зеров
Г М. Семенко
А одна з течій у літературі, у принципах поетики якої було руйнування норм морфології і синтаксису, використання образів-символів і звуконаслідування
Б течія в літературі й мистецтві, що проявилась у використанні античних тем і сюжетів, міфологічних образів і мотивів, проголошенні гасел «чистого» мистецтва та культу позбавленої суспільного змісту художньої форми в оспівуванні земних насолод
В напрям у європейському мистецтві та літературі 10 – 20-х років XX століття, одна з течій авангардизму, що відкидала поетично-мистецькі традиції
Г умовна назва естетичних тенденцій у європейській літературі кінця XIX – початку XX століття, які характеризуються культом героїки, уславленням мужності, утвердженням нового героя – мужньої людини, життя якої пов'язане з ризиком і незвичайними пригодами
Чому не можна перевернути світ?
Щоб поставити все догори ногами?
Це було б краще. По-своєму перетворити.
А то тільки ходиш, розводячи руками.
А Михайль Семенко «Бажання»
Б Михайль Семенко «Місто»
В В. Свідзинський «Холодна тиша. Місяцю надламний»
Г М. Рильський «Солодкий світ!..»
А МАРС
Б ВАПЛІТЕ
В «Розстріляне відродження»
Г «Ґроно п’ятірне»
А Максим Рильський
Б Михайло Драй-Хмара
В Володимир Свідзинський
Г Михайль Семенко
А Михайль Семенко
Б Макисм Рильський
В О. Турянський
Г Б.-І. Антонич
Чи янголи нам свічі засвітили
По довгих муках безсердечних літ,
Чи ми самі прозріли й зрозуміли
... …?
А метафора
Б порівняння
В епітет
Г гіпербола
А Михайлю Семенку
Б Максимові Рильському
В Володимирові Свідзинському
Г Богдану-Ігореві Антоничу
А «Різдво»
Б «Зелене євангеліє»
В «Коляда»
Г «Вишні»
А «Дванадцятка»
Б «Дажбог»
В «Горно»
Г «Митуса»
А В. Пачовський
Б О. Назарук
В І. Вільде
Г Б.-І. Антонич
А доктор Романишин і сестри шпиталю
Б дружина і син
В сестра і син
Г мати й батько
А 1914 Б 1915 В 1919 Г 1930
1 Пшилуський
2 Сабо
3 Оглядівський
4 Штранцінгер
А австрієць
Б українець
В угорець
Г поляк
Д серб