Контрольна робота №1 «Вступ. Жанр балади в європейських літературах»

Про матеріал
Контрольна робота охоплює тему: "Вступ. Жанр балади в європейських літературах " за програмою 7-го класу: поняття про оригінал, переклад, переспів, баладу та їх ознаки. Вона складається з чотирьох блоків завдань за принципом "від простішого до складнішого": I блок - тест з 4-ох завдань репродуктивного характеру; II блок - 2 завдання репродуктивного характеру, ІІІ блок - 4 завдання аналітичного змісту ІV блок - 2 завдання асоціативно-аналітичного змісту - систематизує знання з теми та об'єктивно виявляє рівень знань, навичок учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

«Вступ. Жанр балади в європейських літературах»

І. Рівень / Тестові завдання / Кожне завдання – 1б..

1. Що саме допомогло тобі познайомитись із змістом балади «Король Лір і його дочки»?

а) оригінал;     б) переспів;     в) повний переклад;     г) точний переклад;

 

2. Який зміст переважає в «Баладах про Робіна Гуда»?

а) драматичний та історичний;           б) історичний та соціально-побутовий;    

в) трагічний та фантастичний;             г) історичний та трагічний;

 

3. Хто автор балади «Рукавичка»?

а) англійський народ;      б) Ф.Шиллер;     в) А.Міцкевич;     г) Р. Стівенсон;

 

4. Яка тема балади А. Міцкевича «Світязь»?

а) боротьба за правду, захист бідних, сиріт;     б) боротьба народу за незалежність;

в) загибель останніх піктів;                                    г) трагедія людини, на очах якої все руйнується;

 

ІІ. Рівень / Репродукція / Кожне завдання – 1б..

5. Із хмари слів обери ті слова, які передають зміст

та атмосферу балади Р. Стівенсона «Вересовий трунок».

 

6. Розглянь уважно колаж, впізнай героя

та твір, запиши відповідь відповідно до

номера ілюстрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Рівень / Аналітика / Кожне завдання – 1б..

7. Хто з героїв зображений?                                      8. Хто ці герої? Кому з них ти симпатизуєш?     

В чому полягає його моральна провина?                  Чому?

 9. Впізнай цього героя, згадай його                                                                                                уподобання, друзів, ворогів. Сформулюй                                                                                          його життєве кредо.Якщо забув, що таке                                                                                    життєве кредо, звернись                                                                                                                             до тлумачного словника.

ІV. Рівень / Асоціативна аналітика / Кожне завдання – 1б..

11. З якою баладою асоціюється це фото?   

Чому? В чому полягає фантастика та

 символізм в цій баладі?

12. З якою баладою асоціюється це відео?

Чому?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

11. Хто з них переможець, а хто

переможен. З якою баладою асоціюється це фото?

9. В чому полягає фантастика та символізм

 в цій баладі?      

ий ? Чому?                                                   

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
1843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку