Контрольна робота №1
«Вступ. Жанр балади в європейських літературах»
І. Рівень / Тестові завдання / Кожне завдання – 1б..
1. Що саме допомогло тобі познайомитись із змістом балади «Король Лір і його дочки»?
а) оригінал; б) переспів; в) повний переклад; г) точний переклад;
2. Який зміст переважає в «Баладах про Робіна Гуда»?
а) драматичний та історичний; б) історичний та соціально-побутовий;
в) трагічний та фантастичний; г) історичний та трагічний;
3. Хто автор балади «Рукавичка»?
а) англійський народ; б) Ф.Шиллер; в) А.Міцкевич; г) Р. Стівенсон;
4. Яка тема балади А. Міцкевича «Світязь»?
а) боротьба за правду, захист бідних, сиріт; б) боротьба народу за незалежність;
в) загибель останніх піктів; г) трагедія людини, на очах якої все руйнується;
ІІ. Рівень / Репродукція / Кожне завдання – 1б..
5. Із хмари слів обери ті слова, які передають зміст
та атмосферу балади Р. Стівенсона «Вересовий трунок».
6. Розглянь уважно колаж, впізнай героя та твір, запиши відповідь відповідно до
номера ілюстрації.
ІІІ. Рівень / Аналітика / Кожне завдання – 1б..
7. Хто з героїв зображений? В чому полягає його моральна провина?
8. Хто ці герої? Кому з них ти симпатизуєш? Чому?
9. Впізнай цього героя, згадай його уподобання, друзів, ворогів. Сформулюй його життєве кредо. Якщо забув, що таке життєве кредо, звернись до тлумачного словника.
10. Хто з них переможєць, а хто переможений? Чому?
ІV. Рівень / Асоціативна аналітика / Кожне завдання – 1б..
11. З якою баладою асоціюється це фото?
Чому? В чому полягає фантастика та
символізм в цій баладі?
12. З якою баладою асоціюється це відео?
Чому?