Контрольна робота №1. Вступ. Жанр балади в європейських літературах.

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 7 класу за темою "Вступ. Жанр балади в європейських літературах" (оновлена програма). Містить 2 варіанти, у кожному - 10 завдань: 1-6 - одна правильна відповідь, 7 - відповідність, 8 - визначення, 9 - значення символу, 10 - висловити власні судження
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1

ВСТУП. ЖАНР БАЛАДИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРАХ

 

Варіант 1

 

  1. Переклад - це ...

А) авторський твір;

Б) відтворення змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови;

В) твір (як правило, віршований), написаний за мотивами твору іншого автора;

Г) переказ;

Д) інша відповідь.

 

2. За тематикою літературні балади бувають:

А) фантастичні, історико-героїчні, соціально-побутові;

Б) фантастичні, філософські, побутові;

В) історичні, побутові, психологічні;

Г) географічні, філософські, фантастичні;

Д) фантастичні, урбаністичні, соціально-побутові.

 

3. Дочка Корделія пообіцяла батьку - королю Ліру:

А) "Готова я за вас і кров пролити...";

Б) "Я день і ніч готова вам служить...";

В) "Послушна буду вам у всім...";

Г) промовчала;

Д) правильної відповіді немає.

 

4. Скільки лучників зібралося на змаганні у Ноттінгемі?

А) 20;     Б) 30;     В) 40;     Г) 45;     Д) 25.

 

5. Образами-символами у баладі А.Міцкевича "Світязь" є ...

А) рукавичка, вересовий напій;

Б) гусла, ліра;

В) золота стріла, ріжок;

Г) білі лілії, вода;

Д) правильної відповіді немає.

 

6. Ідея балади Ф.Шиллера "Рукавичка":

А) засудження деспотичних законів суспільства, утверджуючи пріорітет високої людяності;

Б) уславлення патріотизму і мужності простих людей;

В) оспівування чесної людин з народу, віра в соціальну справедливість і визволення;

Г) небезпечно втручатися у світ природи;

Д) боротьба за незалежність і свободу проти поневолювачів.

 

7. Установіть відповідність між темою твору та його назвою.

А) загибель останніх піктів                                                        1) «Як Робін Гуд став розбійником»

Б) сімейна трагедія                                                                        2) «Світязь»

В) становлення Робін Гуда як захисника

знедолених і ватажка розбійників                                                3) «Рукавичка»

Г) показ боротьби польського народу за незалежність              4) «Король Лір і його дочки»

Д) зіткнення особистості із жорстоким світом                            5) «Вересовий трунок»

 

8. Дайте визначення поняття "балада".

9. Розкрийте значення символу "вересового трунку" із балади Р.Л.Стівенсона.

10. Висловіть свої судження про те, наскільки в наш час актуальною є ідея свободи і служіння народові.

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1

ВСТУП. ЖАНР БАЛАДИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЛІТЕРАТУРАХ

 

Варіант 2

 

  1. Переспів - це ...

А) авторський твір;

Б) відтворення змісту усного висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови;

В) твір (як правило, віршований), написаний за мотивами твору іншого автора;

Г) переказ;

Д) інша відповідь.

 

2. У якому рядку зазначено усі наявні види перекладу?

А) дослівний, повний, неповний, вільний;

Б) дослівний, непрямий, точний, повний, неповний, вільний;

В) дослівний, точний, вільний;

Г) дослівний, точний, неповний, вільний;

Д) дослівний, неточний, вільний.

 

3. Дочка Регана пообіцяла батьку - королю Ліру:

А) "Готова я за вас і кров пролити...";

Б) "Я день і ніч готова вам служить...";

В) "Послушна буду вам у всім...";

Г) промовчала;

Д) правильної відповіді немає.

 

4. Скільки часу Робін Гуд, осиротілий хлопець, був дуже самотній?

А) цілих 2 роки;     Б) неповних 2 роки;     В) цілих 4 роки;     Г) неповних 5 років;     Д) пів року.

 

5. Що символізує образ «вересового напою» у баладі Р.Л.Стівенсона?

А) духовну силу та єдність народу;

Б) героїчну загибель батька й сина;

В) природу, молодість, життя;

Г) віру у свій народ;

Д) правильної відповіді немає.

 

6. Ідея балади А.Міцкевича "Світязь":

А) засудження деспотичних законів суспільства, утверджуючи пріорітет високої людяності;

Б) уславлення патріотизму і мужності простих людей;

В) оспівування чесної людин з народу, віра в соціальну справедливість і визволення;

Г) небезпечно втручатися у світ природи;

Д) боротьба за незалежність і свободу проти поневолювачів.

 

7. Установіть відповідність між темою твору та його назвою.

А) загибель останніх піктів                                                       1) «Як Робін Гуд став розбійником»

Б) сімейна трагедія                                                                       2) «Світязь»

В) становлення Робін Гуда як захисника

знедолених і ватажка розбійників                                              3) «Рукавичка»

Г) показ боротьби польського народу за незалежність            4) «Король Лір і його дочки»

Д) зіткнення особистості із жорстоким світом                         5) «Вересовий трунок»

 

8. Дайте визначення поняття "символ".

9. Розкрийте значення символу «рукавички» у баладі Ф.Шиллера «Рукавичка».

10. Висловіть свої судження про те, наскільки в наш час актуальною є ідея свободи і служіння народові.

 

doc
Додано
17 грудня 2022
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку