Контрольна робота № 1 з математики. 4 клас. Тема « Повторення матеріалу 3 класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000»

Про матеріал

Контрольна робота з математики для учнів 4 класу для перевірки знань з теми " Повторення матеріалу 3 класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000".

Текст контрольної роботи чотирирівневий. Виконання певного рівня завдання оцінюється відповідною кількістю балів. Пояснення щодо оцінювання роботи розміщено в інформації для вчителя.

Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учня з теми.

Перегляд файлу

   Інформація для вчителя

 

 

Тексти  контрольної роботи чотирирівневі:

 

1 рівень –початковий ( репродуктивний)

При виконанні цього рівня завдань учень вибирає одну із запропонованих трьох відповідей. При вірному виконанні завдання цього рівня учень набирає 3 бали.

 

2 рівень – середній ( конструктивний)

Цей рівень включає 2 завдання (задача та приклади), які учень повинен розв’язати і написати правильну відповідь. Запропоновані завдання характеризують середній рівень навчальних досягнень учнів. Кожне завдання оцінюється в 1, 5 бала.

 

 

3 рівень – достатній ( репродуктивно - конструктивний)

Завдання цього рівня – задача, яка розв’язується кількома діями і характеризує достатній рівень навчальних досягнень учнів. Оцінюється виконання даного рівня  3 балами.

 

4 рівень – високий ( творчий)

Виконання даного рівня завдань вимагає від учня творчого застосування знань набутих в процесі вивчення відповідної теми. За виконання завдання цього рівня учень отримує 3 бали.

 

 

         Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється  12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота  №1

 

Тема « Повторення матеріалу 3 класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000»

 

Варіант 1

1 рівень

 

1.  Запиши правильну відповідь. 5м 8 дм = ...

 а) 580 дм;           б) 508 дм;           в) 58 дм.

 

2. Випиши правильну суму. 28 : 4 + 3 х7 =

а) 27;                   6)28;                   в) 21.

 

3.  Вибери, яка з нерівностей є правильною?

а)  27 мм < 2 см 8 мм;           

б)  7 км 080 м> 7 км 800 м;        

в)  7 кг 050 г < 6 кг 050 г.

 

2 рівень

1.  Розв'яжи задачу.

Одна ткаля виготовляє за зміну 8 сувоїв тка­нини, а друга - 7. Скільки сувоїв тканини виго­товлять обидві ткалі за 4 дні?

 

2.  Обчисли.

273 + 148 + 68 =                    800 -210 -41 =

876 - 338 + 229 =                  250-44- 150 = 

 

3 рівень

1. Розв'яжи задачу. Склади до задачі вираз.

В їдальню привезли 15 ящиків огірків  по 6 кг у кожному і 10 ящиків помідор  по 9 кг у кожному. Скільки кілограмів овочів привезли в їдальню?

 

 

4 рівень

1. Розв'яжи задачу.

З дроту довжиною 300 см виготовили малі гачки, а з дроту 420 см- стільки ж великих гачків. Скільки дроту потрібно витратити на виготовлення великого гачка, якщо для малого гачка потрібно 10 см дроту?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВАРІАНТ 2

1 рівень

1.  Запиши правильну відповідь. 8 м 6 дм = ...

 а) 860 дм;           б) 86 дм.       в) 806 дм;          

 

2. Випиши правильну суму. 540 : 3 + 180 =

а) 306;                 б) 360;                в) 198.

 

3. Вибери, яка з нерівностей є правильною?

а)  7 дм 8 см > 7 дм 80 мм;      

б)  3 кг 020 г < 4 кг 020 г.

в)  6 км 400 м < 6 км 080 м;   

 

2 рівень

1. Розв'яжи задачу.

Один трактор виорює за зміну 6 га поля, а другий - 8. Скільки гектарів поля виорюють обидва трактори за 7 днів?

 

 

2. Обчисли.

632 + 158 + 39=           785 - 238 + 124 =                       

625 - 200 : 5 =               240: 4 + 300=

 

3 рівень

1. Розв'яжи задачу. Склади до задачі вираз.

У магазин привезли 12 ящиків яблук, по 6 кг у кожному і 10 ящиків груш по 5 кг у кожному. Скільки кілограмів фруктів привезли у магазин?

 

 

4 рівень

1. Розв'яжи задачу.

На екскурсію виїхали 199 учнів. У п'ять мен­ших автобусів сіло по 20 учнів, решта розмісти­лися у більших автобусах по 33 учні в кожному. У скількох автобусах учні поїхали на екскурсію?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каблука Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
24 серпня 2018
Переглядів
11727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку