Контрольна робота з математики для учнів 4 класу для перевірки знань з теми " Повторення матеріалу 3 класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000".
Текст контрольної роботи чотирирівневий. Виконання певного рівня завдання оцінюється відповідною кількістю балів. Пояснення щодо оцінювання роботи розміщено в інформації для вчителя.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учня з теми.
Інформація для вчителя
Тексти контрольної роботи чотирирівневі:
1 рівень –початковий ( репродуктивний)
При виконанні цього рівня завдань учень вибирає одну із запропонованих трьох відповідей. При вірному виконанні завдання цього рівня учень набирає 3 бали.
2 рівень – середній ( конструктивний)
Цей рівень включає 2 завдання (задача та приклади), які учень повинен розв’язати і написати правильну відповідь. Запропоновані завдання характеризують середній рівень навчальних досягнень учнів. Кожне завдання оцінюється в 1, 5 бала.
3 рівень – достатній ( репродуктивно - конструктивний)
Завдання цього рівня – задача, яка розв’язується кількома діями і характеризує достатній рівень навчальних досягнень учнів. Оцінюється виконання даного рівня 3 балами.
4 рівень – високий ( творчий)
Виконання даного рівня завдань вимагає від учня творчого застосування знань набутих в процесі вивчення відповідної теми. За виконання завдання цього рівня учень отримує 3 бали.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.
Контрольна робота №1
Тема « Повторення матеріалу 3 класу. Вивчення письмового множення та ділення в межах 1000»
Варіант 1
1 рівень
1. Запиши правильну відповідь. 5м 8 дм = ...
а) 580 дм; б) 508 дм; в) 58 дм.
2. Випиши правильну суму. 28 : 4 + 3 х7 =
а) 27; 6)28; в) 21.
3. Вибери, яка з нерівностей є правильною?
а) 27 мм < 2 см 8 мм;
б) 7 км 080 м> 7 км 800 м;
в) 7 кг 050 г < 6 кг 050 г.
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Одна ткаля виготовляє за зміну 8 сувоїв тканини, а друга - 7. Скільки сувоїв тканини виготовлять обидві ткалі за 4 дні?
2. Обчисли.
273 + 148 + 68 = 800 -210 -41 =
876 - 338 + 229 = 250-44- 150 =
3 рівень
1. Розв'яжи задачу. Склади до задачі вираз.
В їдальню привезли 15 ящиків огірків по 6 кг у кожному і 10 ящиків помідор по 9 кг у кожному. Скільки кілограмів овочів привезли в їдальню?
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
З дроту довжиною 300 см виготовили малі гачки, а з дроту 420 см- стільки ж великих гачків. Скільки дроту потрібно витратити на виготовлення великого гачка, якщо для малого гачка потрібно 10 см дроту?
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1. Запиши правильну відповідь. 8 м 6 дм = ...
а) 860 дм; б) 86 дм. в) 806 дм;
2. Випиши правильну суму. 540 : 3 + 180 =
а) 306; б) 360; в) 198.
3. Вибери, яка з нерівностей є правильною?
а) 7 дм 8 см > 7 дм 80 мм;
б) 3 кг 020 г < 4 кг 020 г.
в) 6 км 400 м < 6 км 080 м;
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Один трактор виорює за зміну 6 га поля, а другий - 8. Скільки гектарів поля виорюють обидва трактори за 7 днів?
2. Обчисли.
632 + 158 + 39= 785 - 238 + 124 =
625 - 200 : 5 = 240: 4 + 300=
3 рівень
1. Розв'яжи задачу. Склади до задачі вираз.
У магазин привезли 12 ящиків яблук, по 6 кг у кожному і 10 ящиків груш по 5 кг у кожному. Скільки кілограмів фруктів привезли у магазин?
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
На екскурсію виїхали 199 учнів. У п'ять менших автобусів сіло по 20 учнів, решта розмістилися у більших автобусах по 33 учні в кожному. У скількох автобусах учні поїхали на екскурсію?