Контрольна робота з математики для учнів 4 класу для перевірки знань з теми
« Нумерація багатоцифрових чисел. Одиниці вимірювання величин».
Текст контрольної роботи чотирирівневий. Виконання певного рівня завдання оцінюється відповідною кількістю балів. Пояснення щодо оцінювання роботи розміщено в інформації для вчителя.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учня з теми.
Інформація для вчителя
Тексти контрольної роботи чотирирівневі:
1 рівень –початковий ( репродуктивний)
При виконанні цього рівня завдань учень вибирає одну із запропонованих трьох відповідей. При вірному виконанні завдання цього рівня учень набирає 3 бали.
2 рівень – середній ( конструктивний)
Цей рівень включає 2 завдання (задача та приклади), які учень повинен розв’язати і написати правильну відповідь. Запропоновані завдання характеризують середній рівень навчальних досягнень учнів. Кожне завдання оцінюється в 1, 5 бала.
3 рівень – достатній ( репродуктивно - конструктивний)
Завдання цього рівня – задача, яка розв’язується кількома діями і характеризує достатній рівень навчальних досягнень учнів. Оцінюється виконання даного рівня 3 балами.
4 рівень – високий ( творчий)
Виконання даного рівня завдань вимагає від учня творчого застосування знань набутих в процесі вивчення відповідної теми. За виконання завдання цього рівня учень отримує 3 бали.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.
Контрольна робота №2
Тема « Нумерація багатоцифрових чисел. Одиниці вимірювання величин»
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1. Вибери, де число сто п'ять тисяч триста сім записано цифрами:
а) 105037; б) 105307; в) 1500370.
2. Випиши правильну нерівність.
а) 17405 < 17450;
б) 120350 > 120351;
в) 945145 < 845145.
3. Вибери, де число 3244 записано сумою розрядних доданків:
а) 300 + 200 + 40 + 4;
б) 3000 + 240 + 4;
в) 3000 + 200+40 + 4.
2 рівень
1. Обчисли приклади. Встав пропущені числа у порожні клітинки.
836 -531 + = 540 600 : = 20
: 100 х 10 = 26000 300х = 900
2.Обчисли периметр прямокутника, одна сторона якого 4 см, друга - у 6 раз більша.
3 рівень
1. Розв'яжи задачу.
У їдальні було 800 кг картоплі. Першого дня витратили четверту частину всієї картоплі, другого дня на 120 кг більше, ніж першого. Скільки кілограмів картоплі витратили першого і другого дня разом?
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Пекарня за рік випускає 200000 буханок пшеничного хліба, це у 2 рази більше, ніж житнього. На скільки менше буханок житнього хліба, ніж пшеничного випікає пекарня?
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1. Вибери, де число шістнадцять тисяч шістдесят записано цифрами.
а) 16006; б) 16600; в) 16060.
2. Випиши правильну нерівність:
а) 42320 < 42302;
б) 15200 > 15020;
в) 70015 < 70150.
3. Вибери, де число 2345 записано сумою розрядних доданків:
а) 2000 + 300 + 40 + 5;
б) 200 + 300 + 40 + 5;
в) 2000 + 340 + 3.
2 рівень
1. Обчисли приклади. Встав пропущені числа у порожні клітинки.
992 - + 682 = 830 400 : = 2
360000 : 100 х =36000 х2 =600
2. Обчисли периметр прямокутника, одна сторона якого 3 см, друга в 4 рази більша.
3 рівень
1. Розв'яжи задачу.
З пришкільної ділянки школярі зібрали 80 кг моркви і буряків. Морква становила четверту частину, решта - буряки. На скільки кілограмів більше зібрали учні буряків, між моркви?
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Цегельний завод випустив за тиждень 600 000 штук червоної цегли, що у 6 раз більше ніж білої. На скільки менше білої цегли випустив завод, ніж червоної ?