Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Подільність натуральних чисел” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Подільність натуральних чисел”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть всі дільники числа .
А |
Б |
В |
Г |
, , , , , |
, , , |
, , , |
, , |
2. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел і .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Знайдіть найменше спільне кратне чисел і .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між числами (1 – 4) та їх розкладами на прості множники (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Розкладіть число на прості множники.
Відповідь: ______________________________
6. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел і .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть найменше спільне кратне чисел і .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Установіть, чи є числа і взаємно простими.
9. Івасик розклав зібрані яблука порівну в пакетів, а потім переклав їх, теж порівну, в пакетів. Скільки яблук було в Івасика, якщо відомо, що їх в нього було більше за і менше від ?
10. Замість зірочки в числі поставте таку цифру, щоб отримане число було кратне:
а) ; б) .
Розгляньте всі можливі випадки.
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Подільність натуральних чисел”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Знайдіть всі дільники числа .
А |
Б |
В |
Г |
, , , , , |
, , , |
, , , |
, , |
2. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел і .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Знайдіть найменше спільне кратне чисел і .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між числами (1 – 4) та їх розкладами на прості множники (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Розкладіть число на прості множники.
Відповідь: ______________________________
6. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел і .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть найменше спільне кратне чисел і .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Установіть, чи є числа і взаємно простими.
9. Тарасик розставив зроблені ним моделі літаків порівну на полицях, а потім переставив їх, теж порівну, на полиць. Скільки моделей було у Тарасика, якщо відомо, що їх в нього більше за і менше від ?
10. Замість зірочки в числі поставте таку цифру, щоб отримане число було кратне:
а) ; б) .
Розгляньте всі можливі випадки.
Оцінка _____