Контрольна робота № 2 з математики для учнів 6 класу

Про матеріал

Тема уроку: Контрольна робота.

Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Додавання і віднімання звичайних дробів” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики.

Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей.

Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Додавання і віднімання звичайних дробів”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Який з дробів дорівнює ?

А

Б

В

Г

2. Перетворіть у десятковий дріб: .

А

Б

В

Г

3. Зведіть дроби і до спільного знаменника.

А

Б

В

Г

;

;

;

;

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між скоротними (1 – 4) та нескоротними дробами (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Перетворіть звичайні дроби в десяткові і обчисліть: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Скоротіть: .

 

Відповідь: ______________________________

7. Знайдіть десяткове наближення до сотих дробу: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Розвяжіть рівняння: .

9. Довжина однієї зі сторін трикутника дорівнює дм, що на дм більше за довжину другої сторони і на дм менше від довжини третьої. Обчисліть периметр трикутника.

10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких є правильною нерівність .

 

Оцінка _____


ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

З МАТЕМАТИКИ за темою

“Додавання і віднімання звичайних дробів”

УЧ_________ 6 – А класу

_________________________________

 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Який з дробів дорівнює ?

А

Б

В

Г

2. Перетворіть у десятковий дріб: .

А

Б

В

Г

3. Зведіть дроби і до спільного знаменника.

А

Б

В

Г

;

;

;

;

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.

4. Установіть відповідність між скоротними (1 – 4) та нескоротними дробами (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.

5. Перетворіть звичайні дроби в десяткові і обчисліть: .

 

Відповідь: ______________________________

6. Скоротіть: .

 

Відповідь: ______________________________

7. Знайдіть десяткове наближення до сотих дробу: .

 

Відповідь: ______________________________


Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).

8. Розвяжіть рівняння: .

9. Першого дня туристи пройшли км, що на км менше, ніж вони пройшли другого дня, і на км більше, ніж третього. Скільки кілометрів пройшли туристи за три дні?

10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких є правильною нерівність .

 

Оцінка _____

doc
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку