Тема уроку: Контрольна робота. Мета уроку: Провести діагностику якості знань учнів з теми „Додавання і віднімання звичайних дробів” шляхом написання тематичної контрольної роботи з математики. Тип уроку: Урок перевірки та оцінювання досягнення компетентностей. |
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Додавання і віднімання звичайних дробів”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Який з дробів дорівнює ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Перетворіть у десятковий дріб: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Зведіть дроби і до спільного знаменника.
А |
Б |
В |
Г |
; |
; |
; |
; |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між скоротними (1 – 4) та нескоротними дробами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Перетворіть звичайні дроби в десяткові і обчисліть: .
Відповідь: ______________________________
6. Скоротіть: .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть десяткове наближення до сотих дробу: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Розв’яжіть рівняння: .
9. Довжина однієї зі сторін трикутника дорівнює дм, що на дм більше за довжину другої сторони і на дм менше від довжини третьої. Обчисліть периметр трикутника.
10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких є правильною нерівність .
Оцінка _____
ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З МАТЕМАТИКИ за темою
“Додавання і віднімання звичайних дробів”
УЧ_________ 6 – А класу
_________________________________
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1 – 3 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
1. Який з дробів дорівнює ?
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2. Перетворіть у десятковий дріб: .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3. Зведіть дроби і до спільного знаменника.
А |
Б |
В |
Г |
; |
; |
; |
; |
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Частина 2. У завданні 4 до кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою, і поставте позначки в бланку відповідей на перетині відповідних рядків і стовпців.
4. Установіть відповідність між скоротними (1 – 4) та нескоротними дробами (А – Д).
1 |
|
А |
|
2 |
|
Б |
|
3 |
|
В |
|
4 |
|
Г |
|
|
Д |
|
Частина 3. Завдання 5 – 7 виконайте на чернетці та запишіть тільки правильну відповідь.
5. Перетворіть звичайні дроби в десяткові і обчисліть: .
Відповідь: ______________________________
6. Скоротіть: .
Відповідь: ______________________________
7. Знайдіть десяткове наближення до сотих дробу: .
Відповідь: ______________________________
Частина 4. У завданнях 8 – 10 наведіть повне розв’язання (за потреби користуйтеся чернеткою).
8. Розв’яжіть рівняння: .
9. Першого дня туристи пройшли км, що на км менше, ніж вони пройшли другого дня, і на км більше, ніж третього. Скільки кілометрів пройшли туристи за три дні?
10. Знайдіть усі натуральні значення , при яких є правильною нерівність .
Оцінка _____