29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Контрольна робота №1 за тематичними блоками «Вступ. Міфи народів світу», «Мудрість байки»

Про матеріал
Контрольна робота №1 за тематичними блоками «Вступ. Міфи народів світу», «Мудрість байки» для 6-го класу розроблена на 2 варіанти за 4-ма рівнями оцінювання: низький, середній, достатній. Частину матеріалу підбирала з різних джерел, частину - самостійно розробляла.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1 за тематичними блоками

«Вступ. Міфи народів світу», «Мудрість байки»

І варіант

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 б)

  1.                За тематикою міфи не бувають:

а) фантастичними;

б) героїчними;

в) топонімічними;

г) про створення світу й богів.

  1.                Себелюбство, егоїзм засуджуються в давньогрецькому міфі:

а) «Дедал і Ікар»;

б) «Пігмаліон і Галатея»;

в) «Нарцис»;

г) «Деметра і Персефона».

3. Міф «Ра та Апоп» належить до міфів:

а) єгипетських;

б) індійських;

в) слов’янських;

г) грецьких.

4. Намагаючись захистити людей від кари, Прометей украв:

а) вогняні стріли-блискавки;

б) амброзію – їжу богів;

в) іскру з божественного вогнища;

г) новий витвір Гефеста.

5. Брахма – верховний бог у міфології:

а) слов’янській;

б)) грецькій;

в) індійській;

г) єгипетській.

6. «Так навіть справедливий захист не має сили для тих, хто заповзявся чинити кривду». Це мораль байки:

а) «Квартет» Івана Крилова;

б) «Вовк і Ягня» Езопа;

в) «Вовк і ягня» І.Крилова;

г) «Крук і лисиця» Езопа.

Середній рівень (за кожну правильну відповідь 1 б)

  1.   Наведіть 1-2 приклади традиційних образів у світовому фольклорі?
  2.   Як називається сказання про уявлення давніх народів щодо походження Землі, Всесвіту, явищ природи, про богів та героїв, яке сприймалося людьми як достовірне, істинне?
  3.   Який тип людей символізують образи Бабки і Мурахи з однойменної байки?

 

Достатній рівень (за кожну правильну відповідь 1,5 б)

  1. Продовжте речення:
  • Найбільше мені сподобалася байка Крилова…тому що…
  1. Охарактеризуйте образ Прометея.

 

Високий рівень (за правильну відповідь 3 б)

На вибір

  1. Чого навчають нас байки? Чи актуальні вони сьогодні? Відповідь обґрунтуйте.

або

  1. Напишіть висловлювання на тему «Мій улюблений міф (міфічний герой)» з обґрунтуванням вибору.

Контрольна робота №1 за тематичними блоками

«Вступ. Міфи народів світу», «Мудрість байки»

ІІ варіант

Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 б)

1. До тематичної групи міфів належать міфи:

а) про створення і будову світу;

б) родинно-побудові;

в) соціально-побутові;

г) про алегоричні образи тварин та рослини.

2. Чарівна сила мистецтва і кохання уславлюється в давньогрецькому міфі:

а) «Міф про Прометея»;

б) «Дедал і Ікар»;

в) «Деметра і Персефона»;

г) «Орфей і Еврідіка».

3. Міф «Про створення ночі» належить до міфів:

а) єгипетських;

б) слов’янських;

в) індійських;

г) грецьких.

4. До якої гори Гефест прикував Прометея:

а) Еверест;

б) Ельбрус;

в) Роман-Кош;

г) Олімп.

5. З чого зародилося життя за давньогрецькою міфологією:

а) з яйця;

б) з хаосу;

в) з океану;

г) з надр землі.

6. Мораль байки «Квартет» І. Крилова така:

а) «Проспівала?» Добре дбала - // Та вже й потанцюй піди!»;

б) «Як сідати – сварки марні, // Бо з вас музики незугарні»;

в) «Так навіть справедливий захист не має сили для тих, хто заповзявся чинити кривду»;

г) «Не слід зневажати нічого, щоб згодом не довелося шкодувати».

Середній рівень (за кожну правильну відповідь 1 б)

  1.                Наведіть 1-2 приклади вічних образів у світовій літературі.
  2.                Як називається образ, в якому все зображене має переносне значення; вираження ідеї в предметному образі: лисиця – хитрість, осел – тупа впертість, вовк – хижацтво?
  3.                Який тип людей символізують образи Вовка і Ягняти однойменної байки?

 

Достатній рівень (за кожну правильну відповідь 1,5 б)

  1. Продовжте речення:
  • Найбільше мені сподобалася байка Крилова…тому що…
  1. Охарактеризуйте образ Геракла.

 

Високий рівень (за правильну відповідь 3 б)

На вибір

  1. Чого навчають нас байки? Чи актуальні вони сьогодні? Відповідь обґрунтуйте.

або

  1. Напишіть висловлювання на тему «Мій улюблений міф (міфічний герой)»               з обґрунтуванням вибору.
docx
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
6684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку