Контрольна робота № 1 за темою "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово"

Про матеріал
Комплексна контрольна робота за темою "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово" (Особливості оцінювання результатів навчання в 5-7 класах НУШ), зокрема охоплює Досліджує мовдення і 4 групу результатів і 2 групу результатів Працює з текстом
Перегляд файлу

Контрольна  робота  №1

Повторення  вивченого  в  початкових  класах. Текст. Речення. Слово.

Варіант 1

  1. Група  речень, об’єднаних  між  собою  темою, головною  думкою  та  граматично  називається

а) текстом;             б) абзацом;              в) планом  тексту.

      2. Тема  тексту – це

          а) те, чого  навчає  текст, що  схвалює  або  засуджує;

          б) його  зміст, те, про  що  в  ньому  розповідається;

          в) оцінка  предмета  чи  явища.   

      3.Короткий  послідовний  перелік  основних  питань  або  тем  тексту – це

          а) абзац;               б) план;                     в) мікротема.

      4. Речення, яке  несе  в  собі  найважливішу  інформацію  мікротеми, називається

         а) основним,           б) тематичним;               в) ключовим.

      5. Висловлення  про  події, що  відбулися ( відбуваються  чи  відбуватимуться)  у  певній  послідовності – це

         а) розповідь;             б) опис;             в) роздум.

      6. Частина  тексту, яка  об’єднана  однією  мікротемою  і  пишеться  з  нового  рядка  називається

        а) абзацом;             б) реченням;       в) планом  тексту.

     7. Укажіть  групу  слів, яка  складається  з  іменників

        а) трава, річка, порибалити;

        б) ковзанка, ялинка, сніговий;

        в) звук, швидкість, забарвлення.

    8. Особовим  займенником  є  виділене  слово  у  реченні

        а) А  злива  так  само  швидко  почала  відходити, як  надійшла.

        б) Невидимі  косарі  якось  ураз  підкосили  дощ.

        в) Він, зітхаючи, упав  на  поле  і  пагорби.

    9. Дієслово  у  формі  теперішнього  часу  вжито  в  реченні

        а) Нарешті  і  для  нього  прийшла  справжня  весна.

        б) Осінь, поки  непомітна, визирає  з  усіх  шпаринок.

        в) Кожен  ніжний  рух  сердечний   в  пісню  срібну  переллю.

    10. Правильно  визначено  частини  мови  у  рядку

         а) вербовий, зелений, гарячий – це  прикметники;

         б) приліт, водій, дружити – це  дієслова;

         в) я, ми, але – це  займенники.

    11. У  якому  рядку  всі  числівники  відповідають  на  питання  скільки?

         а) вісім, одинадцять, двадцятий;

         б) чотири, сімдесят, два;

         в) сорок, чотирнадцять, сотий.

 

    12. У  якому  рядку  записано  прислівники?

         а) від  мене, на  вікні, у  затінку;

         б) зимувати, зимонька, зимний;

         в) весело, добре, влітку.

    13. Прочитайте  текст, визначте  його   тип  мовлення.

      Калина – гіллястий  кущ  або  невисоке  дерево  висотою 1,5 метри  з  сіро-бурою  корою  стовбурів  і  голими  гілками. Листя  темно-зелене, майже  голе. Суцвіття  на  верхів’ях   молодих  гілок  у  вигляді  мітли  з  6-8  промінцями, завширшки  5-10  сантиметрів. Цвіт  білий, плоди  у  вигляді  грона – червоні.

        а) опис;     б) розповідь;   в) роздум.

    14. Доберіть  до  тексту  заголовок, який  відповідає  його  темі

         а) Калина – символ  України;

         б) Кущ  калини;

         в) Калина – лікарська  рослина.

    15. Подані  речення  запишіть  у  такій  послідовності, щоб  вони  утворювали  текст

         А) І  захотілося  тому  вовкові  пити.

         Б) Ту  річку  люди  прозвали  Вовчою.

         В) Звір  зупинився  і  почав  рити  яму.

         Г) А  з  нього  потекла  вода.

         Д) Якось  улітку  біг  балкою  вовк.

         Е) Пізніше  утворилася  з  джерельця  річка.

         Є) До  тих  пір  рив, поки  не  докопався  до  джерельця.

     16. Доберіть  до  тексту  заголовок.

     17. Визначте  тему  тексту

          а) розповідь  про  вовка, якого  мучила  спрага;

          б) розповідь  про  походження  назви  річки  Вовчої;

          в) розповідь  про  спекотне  літо.

 

 

 

docx
Додано
24 вересня
Переглядів
1471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку