Контрольна робота № 1 за темою "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово"

Про матеріал
Контрольна робота №1 для 5 класу НУШ. для 4 групи результатів Досліджує мовлення чи 2 групи результатів Працює з текстом за новими критеріями оцінювання
Перегляд файлу

                         Контрольна робота № 1 

Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

1.Текст-це

а) група речень, об’єднаних спільною темою, основною думкою та граматично;

б) одне або кілька слів, поєднаних за змістом;

в) висловлювання, що складається з кількох абзаців.

2.Основна думка тексту-це

а) те, що автор хоче нам сказати, порадити, до чогось закликає;

б) те, про що в ньому йдеться;

в) ключові слова.

3. Скласти план тексту означає

а) поділити текст на абзаци;

б)визначити в тексті мікротеми, сформувати їх;

в)вказати, як пов’язані між собою речення в тексті.

4.Зміст тексту,  те, про що або про кого  в ньому йдеться,-це

а) абзац;

б) головна думка;

в) тема.

5.Якщо в тексті  описано людей, тварин, предмети, явища, то це текст

а) розповідь;

б) опис;

в) роздум.

6. Заголовок тексту повинен відображати

а) тип мовлення;

б) стиль мовлення;

в) тему і головну думку.

7. У якому рядку всі іменники  належать до неістот?

а) птах, листя, дерева;

б) книга, хата, осінь;

в) дощ, батько, мати.

8. Замість яких частин мови вживається займенник?

а) замість дієслів;

б) замість прислівників;

в) замість іменників, прикметників, числівників.

9. У якому  рядку всі дієслова минулого часу?

а) читаю, лити, сумую;

б) покликав, ходила, налякало;

в) переможу, відвідаєш, заспіваю.

10.  У якому рядку всі числівники-кількісні?

а) перший, сьомий,  третій;

б) десять, сорок один, п’ятеро;

в) другий, шість, одна  друга.

                      

 

11. У якому рядку записані прислівники?

а) близько, мирно, влітку;

б) відмінник, темніти, прекрасний;

в) сухий, троє, наблизитися.

12. Вказати речення, у якому підмет виражений особовим займенником

а) Київ-столиця України.

б) Ми йдемо в похід.

в) Сонце сховалося за хмари.

13. Прочитайте текст, визначте тип мовлення.

     В одному селі жила красива дівчина, яку звали Калина. Якось , ідучи лісом, Калина викопала тонке стебло і посадила його край дороги. Зі стебла виріс великий кущ, а потім зацвів білим цвітом. А коли осипався цвіт, заблищали на кущі, як намистинки, ягоди, а в кожній ягідці-зернятко, наче маленьке сердечко. Кущ попросив Калину, щоб подарувала вона йому своє ім’я.

14. Доберіть до тексту заголовок, який відповідає його темі

А) Калина-символ України;

Б) Калина-лікарська рослина;

В) Кущ калини.

15. Подані речення запишіть у такій послідовності, щоб вони утворювали текст

 А)  Жили в одному селі брат і сестра.

Б) Поставили татари умову: якщо брат переможе татарського силача,-відпустять його та сестру додому.

В) Одного разу, як брат орав у полі, напали на село татари.

Г) Кинувся брат доганяти сестру і попався до рук татар.

Д)  Так захотілося парубку врятувати сестру, що вбив він ворога одним ударом.

Е)  А на тому місці, де брат ворога переміг, виросло зілля, яке називають татарським.

Є) Людей татари пограбували, а сестру та інших дівчат взяли в полон.

16. Доберіть до тексту заголовок.

17.Визначте тему тексту

а) розповідь про брата і сестру;

б)розповідь про походження назви зілля;

в) розповідь про  напад татар.

 

 

 

docx
Додано
24 вересня
Переглядів
2400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку