Контрольна робота № 13. Українська література, 9 клас /поглиблене вивчення УМЛ 2019
Творчість І. Нечуя-Левицького та І. Франка
Тестування
Варіант 1
А часів Київської Русі
Б кріпаччини
В XIV ст.
Г перших десятиліть після реформи 1861 р.
А «Микола Джеря»
Б «Хмари»
В «Кайдашева сім'я»
Г «Рибалка Панас Круть»
А історична повість
Б філософський роман
В історичний роман
Г реалістична соціально-побутова повість
А Кайдашів
Б Балашів
В Мазурів
Г Довбишів
А одруження Карпа
Б смерть Кайдаша
В усихання груші
Г одруження Лавріна
А жорстокість, замкнутість
Б ліричність, ніжність
В чванькуватість, лицемірство
Г богобоязливість, чарколюбство
Д боягузтво, егоїзм
А волинянин Б галичанин В слобожанин Г подолянин Д буковинець
А «Мойсей» Б «Чого являєшся мені у сні?..» В «Захар Беркут» Г «Каменярі» Д «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...»
А «Гімн»
Б «Каменярі»
В «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»
Г «К. П.» (Климентині Попович)
А заклик Єгошуа до бою – притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля
Б притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
В притча про дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа до бою
Г спокуса Азазеля – притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа до бою
Д вигнання Мойсея з табору – притча про дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
Контрольна робота № 13. Українська література, 9 клас /поглиблене вивчення УМЛ 2019
Творчість І. Нечуя-Левицького та І. Франка
Тестування
Варіант 2
А невеликий прозовий твір, характерними ознаками якого є незвичайна життєва подія, напружений розвиток дії та несподівана розв'язка
Б порівняно невеликий розповідний твір, у якому описи приватного життя кількох персонажів упродовж тривалого часу поєднуються з широкими соціальними картинами
В такий драматичний твір, у якому в комічних образах викриваються негативні суспільні або побутові явища, висміюються вади, негативні риси характеру
Г драматичний твір, побудований на основі трагедійного конфлікту, розв'язка якого закінчується комічно, не обов'язково загибеллю героя
А сім'я як осередок суспільства
Б кожен член сім'ї - індивідуальність
В Маруся Кайдашиха як голова сім'ї
Г сини Кайдашів як господарі землі, за якими майбутнє
А соціальні, морально-етичні, побутові
Б національної зради
В політичні, громадянські
Г суспільної нерівності
А груша Б мотовило В горщики Г курка
А смерть Кайдаша
Б одруження Лавріна
В усихання груші
Г одруження Карпа
1 Омелько
2 Мотря
3 Мелашка
4 Кайдашиха
А «Веселі сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи».
Б «Його голова стала сива, аж біла, тільки брови чорніли на широкому блідому лиці та темні очі блищали, наче в ямках».
В «Куслива, як муха в Спасівку».
Г «Вона стояла над душею Мотрі, наче осавула на панщині, а сама не бралася й за холодну воду».
Д «До неї з води виглянуло її лице, свіже, як ягода, з чорними бровами…»
А волинянин Б буковинець В слобожанин Г подолянин Д галичанин
А монологу Б діалогу В сну Г молитви Д сповіді
А 10 Б 11 В 12 Г 15
А заклик Єгошуа до бою – притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля
Б вигнання Мойсея з табору – притча про дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою
В притча про дерева, що обирали собі короля – спокуса Азазеля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа до бою
Г спокуса Азазеля – притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – заклик Єгошуа до бою
Д притча про дерева, що обирали собі короля – вигнання Мойсея з табору – спокуса Азазеля – заклик Єгошуа до бою