Контрольна робота №2

Про матеріал
Метою уроку є: формувати ключові компетентності: - уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності; - загальнокультурну - розвивати навички самостійної роботи, пам'ять, увагу, зосередженість, логічне мислення; - інформаційну - орієнтуватися в інформаційному просторі, опрацьовувати й узагальнювати інформацію: - комунікативну – удосконалювати вміння учнів формулювати мету власної діяльності та робити висновки за її результатами; - формувати предметні компетентності й компетенції шляхом виконання навчально-пізнавальних і практично-зорієнтованих завдань відповідно до змістових ліній; - емоційно-ціннісної – розвивати інтерес учнів до художньої літератури; - літературознавчої - перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми « Давня українська література»; - культурологічної – формувати вимогливе ставлення до рівня власних знань, самостійність і наполегливість під час роботи.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Давня українська література

Початковий рівень (3 б.)

Виберіть одну правильну відповідь:

1. В уривку зі "Слова про похід Ігорів" "Сонце йому тьмою путь заступало; ніч, стогнучи йому грозою, птиць збудила" йдеться про


АСвятослава

БІгоря

ВКончака

ГВсеволода


2. Назвіть найдавнішу рукописну книгу:


А Біблія;

Б Остромирове Євангеліє;

В «Повість минулих літ»;

Г «Історія Русів».


3. Укажіть, кого з нижчезазначених майстрів слова вважають мислителем, богословом, полемістом:


А Г. Сковороду;

Б І. Величковського;

В Нестор Літописець;

Г І. Вишенського.


4. Кому належить ідея про «сродну працю»?


А Володимиру Мономаху;

Б Іванові Котляревському;

В Григорію Сковороді;

Г Григорію Квітці-Основ’яненку.


5. У вірші Г. Сковороди «DeLіbertate» оспівується:


А кохання;

Б свобода;

В козацька доблесть;

Г природа.


6. Вислів давньогрецького філософа Епікура «Дякуємо блаженній природі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним» використано у творі


А«Бджола та Шершень»

Б«Біблія»

В«Повість минулих літ»

Г«Слово ополку Ігоревім


Середній рівень (3 б.)

Укажіть дві й більше правильних відповідей.

  1. Повчальний сенс байки «Бджола та Шершень» є суголосним вислову

А«Повна діжка мовить, а порожня - гучить»

Б«Дерево по плодах пізнається»

В«Хто труда не докладе, той до добра не прийде»

Г«Бери вершину і матимеш середину»

Д«Мудра людина у природженому ділі трудиться»

  1. Сон Святослава, поразка русичів на річці Каялі, плач Ярославни – це епізоди твору, де є образ

А співця Бояна

Б козака Енея

В князя Ігоря

Г бранки Марусі Богуславки

Д гетьмана Богдана Хмельницького

  1. Укажіть ознаки бароко як реалістичного стилю:

А гуманізм, заглибленість у внутрішній світ людини;

Б нетерпимість до зла в усіх його проявах;

В яскравість викладу художнього матеріалу;

Г ускладненість сюжету і разом з тим слабкість зв'язку між його частинами;

Д наслідування зразків греко-римського мистецтва;

Е зображення героя тільки під час виконання державного обов'язку.

Достатній рівень (3 б.)

Завдання на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник із буквою.

 1. Установіть відповідність між уривком фольклорного твору і його назвою. (1 б.)


Назва твору

1«Слово про похід Ігорів»

2«Бджола та Шершень»

3«Всякому місту – звичай і права»

4«Повість минулих літ»

 

 

 

 

 

 

 

Рядки з твору

А«Почнемо не за вимислом Бояна, / А просто, як насправді все було».

Б«Подяка блаженній натурі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним».

В«Знаю, що смерть – як коса замашна, / Навіть царя не обійде вона».

ë³зьмемо жону його Ольгу за князя свого Мала і Святослава [візьмемо]…»

Д«Слава навіки буде з тобою, / Вольності отче, Богдане-герою!»


2. Установіть відповідніть персонажа з твору «Слово про похід Ігорів» з висловлюванням, що належить цьому персонажеві.


Персонаж

1«Ярославна

2Ігор

3Святослав

4Всеволод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлювання

А«То ж сядьмо, браття русичі, на коней, / Щоб глянуть на великий синій Дон!..»

Б«Мене укрили чорним покривалом / Й дали напитись синього вина…»

«³триле, вітре, Стри́боже швидкий, / Навіщо мечеш стріли половецькі».

Г«Коли вже сокіл вирвався – вб’ємо / Соколича стрілою золотою!»

Д«Один ти в мене, Ігорю, мій брате, / Порада і розрада ти моя!»


3. Розкрийте питання авторства твору «Слова про похід Ігорів». (0,5 б.)

Високий рівень (3 б.)

Напишіть есе за однією з тем:

1.«Життя таке коротке, поспішай робити добрі справи».

2. «Сродна праця» - це найсолодша в світі річ…» (за творчістю Г. Сковороди)

 

docx
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
3987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку