9 клас
Контрольна робота за ІІ семестр
А) мінливість Б) еволюція В) адаптація Г) кросинговер
«опале листя – дощовий черв'як – кріт – лисиця»:
А. Пасовищний Б. Паразитичний
В. Детритний Г. Виїдання
А) екосистема Б) вид В) популяція Г) екологічна ніша
А. Природний відбір Б. Популяційні хвилі життя
В. Мутації Г. Міграції
А) креаціонізму Б) спонтанного зародження В) стаціонарного стану Г) панспермії
А) віруси Б) бактерії В) гриби Г) водорості
Середній рівень (3 б)
7. Виберіть з переліку чотири характерних риси рослинних організмів
А) є еукаріотичними організмами;
Б) клітина містить пластиди і вакуолю;
В) клітина стінка складається з хітину;
Г) розмножуються лише нестатевим способом
Д) автотрофний тип живлення
Е) клітинна стінка утворена целюлозою
8. Дайте визначення поняттю «Екосистема» та «паразитизм»
Достатній рівень (3 б)
13. Встановіть відповідність між категоріями та назвою
А) Хордові 1. Рід
Б) Хребетні 2. Підтип
В) Ссавці 3. Ряд
Г) Хижі 4. Клас
Д) Кіт лісовий 5. Вид
Е) Котячі 6. Родина
Ж) Кіт 7. Тип
14. Установіть відповідність між організмом і його трофічних рівнем
А. Мікроскопічний гриб 1. Продуценти
Б. Орел 2. Консументи I порядку
В. Хом'як 3. Консументи III порядку
Г. Конюшина 4. Консументи II порядку
5. Редуценти
Високий рівень (3 б)
Біорізноманіття. Подібні та відмінні риси між еукаріотами. Значення прокаріот та вірусів.