КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Українська література, 11 клас, філологічний профіль (2019)
Творчість Є. Плужника, Є. Маланюка, В. Домонтовича, М. Хвильового
Тестування
ЗАВДАННЯ
Усього балів 24, ділимо навпіл. Одна відповідь - 1 бал, дві відповіді - 2 бали, установити відповідність - 4 бали.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Українська література, 11 клас, філологічний профіль (2019)
Творчість Є. Плужника, Є. Маланюка, В. Домонтовича, М. Хвильового
Тестування
Варіант 1
А модернізм
Б соцреалізм
В постмодернізм
Г романтизм
А Є. Плужника
Б Є. Маланюка
В В. Домонтовича
Г М. Хвильового
А Олег Ольжич, Ю. Дараган, Є. Маланюк, Н. Лівіцька-Холодна
Б І. Сенченко, П. Панч, А. Головко, Н. Забіла
В Б. Антоненко-Давидович, В. Підмогильний, М. Івченко, Є. Плужник
Г У. Самчук, Іван Багряний, О. Теліга, Д. Гуменна
А «Плуг»
Б «Гарт»
В МАРС
Г ВАПЛІТЕ
А непрофесіоналізму й «масовізму» в літературі
Б перекладацької роботи
В засвоєння досвіду всесвітнього письменства
Г «двоколійності» літературного процесу
А про доктора Тагабата й Андрюшу
Б про дегенерата й доктора Тагабата
В про Андрюшу й матір
Г про Й. Сталіна і його прибічників
А метафора, епітет
Б гіпербола, порівняння
В тавтологія, метонімія
Г оксиморон, антитеза
А «Я (Романтика)»
Б «Дівчина з ведмедиком»
В «Кіт у чоботях»
Г «Малоросійство»
А М. Хвильовий
Б В. Домонтович
В Є. Маланюк
Г Є. Плужник
А Галина
Б Килина
В Гапка
Г Химка
А проголошення концептуального розриву між ідеалом і дійсністю
Б віра у всесвітню місію пролетаріату
В документальна достовірність у зображенні дійсності
Г поєднання ідеї соціального й національного визволення
А «...бандит – за одною термінологією...»
Б «...бенкет дикої країни»
В «...майже невинний обивательський хлам...»
Г «...тиша й мовчазний передзвін сердець...»
А подружжя Тихменєвих: Олександр Владиславович і Мар’я Семенівни
Б події відбуваються місті Києві
В Зина – старша сестра, а Леся – менша
Г Зина накладає на себе руки на очах у Варецького
1 «Малоросійство»
2 «Дівчина з ведмедиком»
3 «Один вечір»
4 «Я (Романтика)»
А новела
Б вірш
В філософсько-інтелектуальний роман
Г історичний роман
Д есей
Мелодійно вели менует,
Засвітився Ваш профіль гордий,
І в П’єро запалав поет.
А кобзарем — херсонський вітер,
І рідним був одразу клич:
— Вставайте! Кайдани порвіте!
Залізних імператор строф —
Веду ці вірші, як когорти,
В обличчя творчих катастроф.
Там вітер з кришталевих хвиль!
А тут: в вікні опустиш штору —
І п’єш, самотній, смертний біль.
А «Уривок із поеми»
Б «Малоросійство»
В «Напис на книзі віршів»
Г «Під чужим небом»
Д «Один вечір»
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Українська література, 11 клас, філологічний профіль (2019)
Творчість Є. Плужника, Є. Маланюка, В. Домонтовича, М. Хвильового
Тестування
Варіант 2
А Євгена Маланюка
Б Євгена Плужника
В Миколу Хвильового
Г Віктора Домонтовича
А філософська
Б пейзажна
В громадянська
Г інтимна
А «Один вечір»
Б «Напис на книзі віршів»
В «Під чужим небом»
Г «Ніч... а човен – як срібний птах...»
А Губенко Б Фітільов В Елланський Г Лозов’ягін
А 1921 – 1925 рр.
Б 1925 – 1928 рр.
В 1925 – 1929 рр.
Г 1930 – 1933 рр.
А «Перехресні стежки» І. Франка
Б «Intermezzo» М. Коцюбинського
В «Цвіт яблуні» М. Коцюбинського
Г «Лісова пісня» Лесі Українки
А про Я
Б про доктора Тагабата
В про Андрюшу
Г про дегенерата
А ліричний відступ
Б інтер’єр
В пейзаж
Г ремарка
А Вибір між красою та служінням суспільним інтересам – визначальна проблема збірки Є. Маланюка «Стилет і стилос».
Б У збірці «Земна мадонна» Є. Маланюк усебічно розкриває тему голодомору в Україні.
В «Празька школа» українських письменників – це навчальний заклад, у якому працювали передові українські письменники.
Г Є. Маланюк – автор поетичних збірок «Три перстені», «Зелена Євангеліє», «Книга Лева».
А «Я (Романтика)»
Б «Уривок із поеми»
В «Кіт у чоботях»
Г «Дівчина з ведмедиком»
А новели «Я (Романтика)»
Б вірша «Уривок із поеми»
В новели «Кіт у чоботях»
Г роману «Дівчина з ведмедиком»
А громадянська війна, масовий терор, моральна деградація сучасників
Б цінність людського життя, протест проти бездумної революційної жорстокості
В суперечність між справжнім сенсом людського життя та його зовнішніми проявами
Г замилування красою рідної природи
А осмислення мистецтва як елементу культури певного часу
Б добро і зло в суспільному житті та в душі людини
В європейської ідеї бунту
Г внутрішнього роздвоєння людини, її вибору між гуманізмом і обов’язком
1 «Я»
2 дегенерат
3 Андрюша
4 доктор Тагабат
А жорстока людина «з холодним розумом і каменем замість серця», п’яничка і людожер з інтелігентною зовнішність
Б чекіст мимоволі, людина з нормальною психікою і чутливим серцем, який серед звірів сам фактично став звіром
В вірний пес революції, вартовий із душею «палача з гільйотини»
Г філософ, шукач нової правди, чекає приходу нового спасителя світу
Д людина із суперечливою психологією повстанця, трагічно роздвоєна між уявленнями про норми моральної людської поведінки та обов’язком виконувати «чорне брудне діло»
Мелодійно вели менует,
Засвітився Ваш профіль гордий,
І в П’єро запалав поет.
Залізних імператор строф —
Веду ці вірші, як когорти,
В обличчя творчих катастроф.
Там вітер з кришталевих хвиль!
А тут: в вікні опустиш штору —
І п’єш, самотній, смертний біль.
А кобзарем — херсонський вітер,
І рідним був одразу клич:
— Вставайте! Кайдани порвіте!
А «Уривок із поеми»
Б «Малоросійство»
В «Напис на книзі віршів»
Г «Під чужим небом»
Д «Один вечір»