Контрольна робота №4 українська література 11 клас

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури в 11 класі за творчістю М.Куліша, І. Багряного, О. Довженка
Перегляд файлу

Контрольна робота

Творчість М. Куліша, І. Багряного, О. Довженко

I варіант

  1.           рівень
  1. Тема комедії М.Куліша «Мина Мазайло» - це ...

  А  життя української інтелігенції у 20-30-х роках XX століття;

  Б  філологічна дискусія;

  В   шовіністична політика Росії;

  Г   міщанство й українізація;

  Д  ідейно-моральні шукання радянської молоді.

  1. Театр, у якому Микола Куліш співпрацював з Лесем Курбасом  називався:

  А  «Молода Муза»;

  Б   «Молодняк»;

  В   «Молодий театр»;

  Г   «Березіль»;

  Д   ВАПЛІТЕ.

  1. У комедії «Мина Мазайло» згадано російський твір:

   А   «Біла гвардія»;

   Б   «Життя пана де Мольєра»;

   В   «Театральний роман»; 

   Г   «Майстер і Маргарита»;

   Д   «Дні Турбіних».

4.  Довженко знявся як актор у такому фільмі:

     А  «Земля»

     Б  «Поема про море»

     В  «Сумка дипкур’єра»

     Д «Зачарована Десна»

5.  За професійною спрямованістю Г. Многогрішний (І. Багряний «Тигролови) був:

       А  лікарем-хірург;

       Б  інженером-авіаконструктором;

      В  військовим;

      Г  археологом.

6.  В основу «Тигроловів»  І. Багряного покладені події, що сталися під час:

       А  Перебування автора на лікуванні

       Б  Еміграції письменника.

       В  Його заслання.                                

       Г  Відбудови країни після Другої світової війни. 

 7.  Батька за його красу Сашко (О. Довженко «Зачарована Десна») порівнював…

       А  Із живописним мистецтвом

       Б  Божим храмом

       В  Квітучим весняним садом

       Г  Античною статуєю.   

8. Який художній  засіб використано  автором у вислові  з  твору   «Зачарована Десна»: «Дивлюсь у воду — місяць у воді сміється»?

      А  Епітет     Б  Метафору     В  Порівняння           Г  Анафору.

9. Сірки (І. Багряний «Тигролови») у минулому були…

      А  В’язнями Далекого Сходу

      Б  Розкуркуленими  радянською  владою  українцями-вигнанцями.

      В  Мешканцями місць голодомору

      Г  Емігрантами  з Америки.

10. Дитячі спогади і роздуми дорослого письменника переплітаються у творі:

       А «Intermezzo»                             В «Зачарована Десна»

       Б «Тигролови»                              Г «Мина Мазайло»

    

3 рівень

1. Установіть відповідність між героями твору І. Багряного «Тигролови» і їх характеристикою.

1. Григорій Многогрішний;

2. Тунгуз Пятро Дядоров;

3. Дід Сірко;

4. Майор Медвин.

 

А  «О старий дідуган стільки надивився за життя, стільки думав над усім і розумів навіть, чим що дише, що міг би консультувати багатьох вчених і професорів з цих питань;

Б  «Почорніле обличчя з міцно стиснутими щелепами заросло щетиною, на круглому лобі дві глибокі зморшки сторч між крилами брів, а в зморшках сіль від поту. Одна брова тремтить, і від того таке враження, ніби брови ті пориваються полетіти;

В  «Бравий герой і грізний суддя та володар душ людських і плюгавий злодюжка, порушник закону нетрів»;

Г  «Він прожив все життя отак, сам-один, як палець на величезні простори. Мисливець і був повним господарем. В нього вже не було зубів, а сам він — як сухенький зморщений грибок. Жив з того, що ловив рибу, а іноді і вивірку»;

Д  «Гість виплутався з кущів і підійшов, розпливаючись в широку радісну посмішку цілим своїм квадратовим, косооким обличчям. Присадкуватий і добродушний».

 

2. Установіть відповідність між основною думкою та назвою твору.

  1. «Тигролови»
  2.  «Мина Мазайло»
  3. «Зачарована Десна»
  4. «Воля до життя»

 

А Життя – неоціненний скарб. Дається людині один лише раз. За нього треба боротися можливими і неможливими засобами, вірити, бути сильним духом

Б З’ясування основних факторів формування людської особистості, духовного джерела справжнього таланту, ролі праці в житті людини, оспівування краси природи, рідного краю, людей праці

В Утвердження перемоги добра над злом, свободи та гідності людини як найвищих цінностей, моральних чеснот як запоруки повноцінного життя. За будь-яких обставин людина повинна залишатися Людиною

Г Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації, сатиричне викриття бездуховності обивателів

 

  1. Поясніть символіку назви твору О. Довженка «Зачарована Десна»

 

  1. рівень

       Дати зв’язну відповідь на питання:

  1. Актуальність твору М. Куліша «Мина Мазайло» в наш час.
  2. Що я візьму в своє майбутнє після прочитання роману

І. Багряного «Тигролови»?

3. Моральна краса і духовна велич людини у кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Творчість М. Куліша, І. Багряного, О. Довженко

II варіант

  1. рівень
  1. У п'єсі «Мина Мазайло» М.Куліша відображено такий процес    українського життя XX століття:

  А  українізація;

  Б   колективізація;

  В   індустріалізація;

  Г   мілітаризація;

  Д  урбанізація.

  1. Герой комедії «Мина Мазайло» змінює прізвище на:

   А   Єсенін;

   Б  Тюльпанов;

   В Де Розе;

   Г Мазайло-Квач;

   Д Мазєнін.

  1. Головного героя п'єси «Мина Мазайло» М.Куліша було звільнено з посади за:

      А антирадянські настрої;

      Б опір українізації;

      В службові зловживання;

      Г невиконання посадових обов'язків;

      Д антисемітизм.

  1. Позитивним героєм у п'єсі «Мина Мазайло» є:

    А  Мокій;

    Б   Мина Мазайло;

    В  дядько Тарас;                                  

    Г   комсомольці;                                 

  1.  Чому звиклий до конспірації Григорій Многогрішний відкрито розписується на снігу після розправи над ворогом:
           А  Нехтує безпекою, бо більше немає кого боятися
           Б  Залишає умовний сигнал;
           В  Робить це підсвідомо
          Г Указує на невідворотність кари
         Д  Уважає цей вчинок не вбивством, а виконанням вироку.
  2.  Справжнє прізвище Івана Багряного:

          А  Полярний;      

          Б  Дон Кочерга;       

          В  Лозов’ягін;       

          Г  Губенко.

  1.  Намагаючись позбавитися від власного гріха, Сашко (О. Довженко «Зачарована Десна») вирішив…

     А  Ходити  і з кожним вітатися, знімаючи капелюха.

     Б  Допомагати батькові  збирати скошену траву.

     В  Доглядати худобу.

     Г  Обробляти  городину

8. За жанром «Зачарована Десна» О. Довженка – це

    А  Роман.

    Б  Кіноповість.

    В  Оповідання.

    Г  Новела.

9.  Роман «Тигролови» І. Багряний написав:

    А  Протягом 10 років.

    Б  Протягом 1 місяця.

    В  Протягом 30 років.

    Г  Протягом 14 днів.

10.  У якій сфері, крім письменництва, ще відомий О. Довженко?

    А  Кіно.

    Б  Архітектура.

    В  Музика.

    Г  Журналістика.

3 рівень

1. Установіть відповідність між героями твору І. Багряного «Тигролови» і їх характеристиками.

1. Гриць Сірко

2. Сірківна

3. Наталка

4. Макієнко

 

А  «І в ній кров бурхає так, як і в кожної тварини тут, як у пантери, чи в рисі, чи в тигра»;

Б  «Вона виглядає ще молодо й бадьоро. І голос у неї такий, як у дочки, тільки не такий гострий, якийсь тепліший, ближчий;

В  «Нащадок славного роду — закинений до далекої-далекої землі химерною долею»;

Г  «Був з людей старого гарту — гостинний, з чуттям власної гідності;

Д  «Високий, дебелий красень. Молодий — років 25. На ньому військовий старенький френч. На ногах ічаки, на голові набакир кепка, а з-під неї буйний чуб кучерявиться».

 

2. Установіть відповідність між героями твору «Зачарована Десна» та їх характеристиками

  1. Дід Семен
  2.  Прабаба Марусина
  3.  Сашкова мати
  4. Дядько Захарко

5  Дядько Самійло

А Любила «саджати що-небудь у землю, щоб проізростало»

Б «пахнув … теплою землею і трохи млином, мав сухі натруджені руки, яким вмів ловити линів без всяких рибальських приладь…»

В «орудував косою, як добрий маляр пензлем, - легко і вправно»

Г «була малесенька й така прудка, і очі мала такі видющі й гострі, що сховатись од неї не могло ніщо на світі…»

 

  1. Розкрийте алегоричний зміст назви роману І. Багряного «Тигролови»

 

  1. рівень

       Дати зв’язну відповідь на питання:

  1. Актуальність твору М. Куліша «Мина Мазайло» в наш час.
  2. Що я візьму в своє майбутнє після прочитання роману І. Багряного «Тигролови»?
  3. Моральна краса і духовна велич людини у кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Герелюк Даша
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Цикало Ярослава
    Хороша контрольна!!!! Завжди важко знайти щось цінне, необхідно з декількох варіантів робіт створювати свою і дописувати дещо. А ця контрольна просто супер. Поподання у серденько.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Фещук Лариса
Додано
14 січня 2020
Переглядів
15513
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку